abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:10:42 #101
388664 crew  Dotteke
pi_220873571
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje is lastig vandaag -O-
O last van het weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:11:17 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873574
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O last van het weer?
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:18 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220873575
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:46 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220873576
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan :D
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:02 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873577
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Een actieve deelnemer.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:16 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873579
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
[ afbeelding ]
Kijk eens aan _O_
Een actieve deelnemer.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:12:43 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220873582
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
A vervelend. Hopelijk wordt ze niet ziek en is het van het weer.
Het is ook in een keer heel warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873585
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:13:37 #109
388664 crew  Dotteke
pi_220873586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Dat doe jij graag he op een terrasje zitten.

Ik vind dat ook wel gezellig maar met die prijzen van tegenwoordig geen hol meer aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:14:52 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220873590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:09 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873592
Tsja, op de vrijmarkt met Koningsdag had ik het na 1 ronde rondlopen ook wel gezien eigenlijk. Maar goed er was meer te zien en te beleven.
Een actieve deelnemer.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:38 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873595
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Een actieve deelnemer.
pi_220873596
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873598
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:17:03 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220873602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Voor heb ik wel open maar achter staat de zon al op, dus dat laat ik al dicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:15 #116
388664 crew  Dotteke
pi_220873606
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:51 #117
388664 crew  Dotteke
pi_220873609
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Chandler het volgende:
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
27 hier, dinsdag 32
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873625
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:39:37 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220873641
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Chandler het volgende:

[..]
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:46:04 #120
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873659
c_/
Een actieve deelnemer.
pi_220873660
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 08:51:45 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873667
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Een actieve deelnemer.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:40 #123
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220873670
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:41 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220873674
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef Chandler het volgende:

[..]
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
Kijk, de dag kan beginnen, doelen zijn gekomen nu de uitvoering nog :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:52 #125
388664 crew  Dotteke
pi_220873675
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Dat is het b este doel van de dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')