Leuk!quote:Op zondag 24 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed, hier is altijd wel iemand dag en nacht
A lekker, dan je lieffiequote:
Gewoon vaker langs komen als je je verveeldquote:
Goed om te weten!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vaker langs komen als je je verveeld
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En een kopje koffie van Dot
Is altijd genot
Heb je het weer zo druk?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd.
Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking.
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genieten
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Goed om te weten!beetje gezelligheid is altijd goed!
Als je er dan nog bentquote:Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het weer zo druk?
Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meer
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekanquote:
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleverenquote:Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.
Getsie GGquote:Op zondag 24 mei 2026 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekan
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaat
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of nietquote:Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net.
Dat doe ik standaard!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |