abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220873506
Ow ja slapies
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:54:03 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220873510
slappe Blubkes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 07:54:59 #78
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873512
Goedemorgen c_/
Een actieve deelnemer.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:56:07 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220873516
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen c_/
Hey GG goedemorgen :W c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 07:57:30 #80
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873519
Koffie?

Een actieve deelnemer.
pi_220873520
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan zit je hier goed, hier is altijd wel iemand dag en nacht
Leuk!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 07:59:28 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873527
Ja, het is hier doorgaans wel gezellig. :Y
Een actieve deelnemer.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:00:54 #83
388664 crew  Dotteke
pi_220873533
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie?

[ afbeelding ]
A lekker, dan je lieffie :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:01:20 #84
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873534
En een kopje koffie van Dot
Is altijd genot c_/
Een actieve deelnemer.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:01:26 #85
388664 crew  Dotteke
pi_220873536
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:57 schreef Chandler het volgende:

[..]
Leuk!
Gewoon vaker langs komen als je je verveeld :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:01:47 #86
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873539
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd. :@


Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking. :D
Een actieve deelnemer.
pi_220873542
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon vaker langs komen als je je verveeld :D
Goed om te weten! :Y beetje gezelligheid is altijd goed! O+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:03:04 #88
388664 crew  Dotteke
pi_220873543
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En een kopje koffie van Dot
Is altijd genot c_/
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genieten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:03:47 #89
388664 crew  Dotteke
pi_220873546
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd. :@

Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking. :D
Heb je het weer zo druk?

Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:03:51 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873547
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genieten
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.
Een actieve deelnemer.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:04:11 #91
388664 crew  Dotteke
pi_220873549
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:02 schreef Chandler het volgende:

[..]
Goed om te weten! :Y beetje gezelligheid is altijd goed! O+
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:04:34 #92
388664 crew  Dotteke
pi_220873550
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.
Als je er dan nog bent _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:04:55 #93
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873551
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb je het weer zo druk?

Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meer
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.
Een actieve deelnemer.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:05:14 #94
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873552
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als je er dan nog bent _O-
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekan :D
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaat :P
Een actieve deelnemer.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:06:42 #95
388664 crew  Dotteke
pi_220873558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:06:56 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220873559
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekan :D
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaat :P
Getsie GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:08:51 #97
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873563
Dametje is lastig vandaag -O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220873564
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net. *;
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873565
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren :D
Dat doe ik standaard! O-)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 08:10:29 #100
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873569
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren :D
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan :D
Een actieve deelnemer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')