Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
passende titel bij de OP..
Overmorgen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Koffertje al gepakt ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, nog niet. Vandaag kleding wassen wat ik mee wil nemen. Heb al wel wat spullen gepaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het weer heb je al mee. Dus korte broeken.quote:Op zondag 24 mei 2026 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, nog niet. Vandaag kleding wassen wat ik mee wil nemen. Heb al wel wat spullen gepakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, heb al wel uitgezocht wat ik mee wil nemen, zit ook redelijk veel nieuw spul bij dus dat wil ik eerst gewassen hebben, en verzorgingsproducten die ik al dubbel heb zoals douchegel heb ik al klaar staan. Dinsdag nog even voor vertrek naar Duitsland, tabak en drank halen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ginsdag ben im Oostenrijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario zijn geburtstag vieren.quote:![]()
50 jaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
26 mei is hij jarig.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wintersport. Heb zelfs ski diploma`s .quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aah, nee ik niet echt. alleen met 3e klas op wintersport gegaan, ook al 25 jaar terugTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik ook al jaren geleden hoor. Maar heb daar heel leuke deingen beleefd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Update: De ruzie gaat nog even door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet nog wel dat toen we de bus uit kwamen na 3 uur reizen van Winterberg dat ik enorm naar de wc moest en uitgerekend tegen de biologieleraar zei na toiletbezoek: Dit was lekkerder dan een orgasme.. Dat gezicht van die vent
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hier buiten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Update. Ze hebben zijn hond gestolen. Die gast draait helemaal door nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb hem net even gesproken UN , den k niet daar hij daar aan mee wil werken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nu even stil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee!quote:The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Jawel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ik zal er even over nadenken!quote:
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Ja, te vroeg wakker... en het is nu even redelijk stil op straat!quote:
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Goedemorgen, ik bedoelde mijn buurman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is niet stil? fijne buren hebben op de zeer vroege ochtend!quote:
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
we krijgen verstas van een straatruzie om een gestolen hond
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ze zijn nog bezig.quote:Op zondag 24 mei 2026 05:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Die is niet stil? fijne buren hebben op de zeer vroege ochtend!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En niet eens uitgenodigd? zou bijna zeggen, als je toch niet kan slapen kun je beter mee doenquote:
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Ben zo terug.quote:Op zondag 24 mei 2026 05:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
En niet eens uitgenodigd? zou bijna zeggen, als je toch niet kan slapen kun je beter mee doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* wacht in spanning af *quote:The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
* blijft stil *quote:The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Update. Ik doe de deur open en zie een hond staan. Wat een toeval.. Roep de buurman Die in tranen naar beneden kont, Knetterleip. dus dit is ook weer opgelost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wut?quote:Op zondag 24 mei 2026 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
Update. Ik doe de deur open en zie een hond staan. Wat een toeval.. Roep de buurman Die in tranen naar beneden kont, Knetterleip. dus dit is ook weer opgelost.The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Dus @Chandler ook bedankt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You are so welcome, al ben ik wel even zoekend hoe ik je dan geholpen hebt.quote:
Maar helpen is helpen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Post# 36 gaf de doorslag.quote:Op zondag 24 mei 2026 05:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
You are so welcome, al ben ik wel even zoekend hoe ik je dan geholpen hebt.
Maar helpen is helpen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Mooi toch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Bijna, nu is Soul boos dat ik naar buiten ging. Je kan het nooit goed doen in het leven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fuvking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Voor het gemak: ik ben een fucking ladyWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Snap jullie beide posts niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach hij zat te piepenquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neus en verfrommeld oorWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alleen de still geeft al een mooie tekst aan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wauwquote:Op zondag 24 mei 2026 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook voor jouw vader.![]()
Bekijk deze YouTube-videoWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
En weer door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had even een foto moeten maken van die hond.Echt een leuk beestje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlapiesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nog even proberen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Hey Chandler, leuk dat je hier ook bentquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UNquote:Nog 2 nachties
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Blubskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha, ja ik verveel mij een beetje!quote:Op zondag 24 mei 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chandler, leuk dat je hier ook bent
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Ook goedemorgen Marioquote:Op zondag 24 mei 2026 06:08 schreef mario390 het volgende:
Alles Vollidioten laten ze hem lopen ik weest dat das passiert
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan zit je hier goed, hier is altijd wel iemand dag en nachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ow ja slapiesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
slappe BlubkesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Leuk!quote:Op zondag 24 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed, hier is altijd wel iemand dag en nachtThe people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
A lekker, dan je lieffiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gewoon vaker langs komen als je je verveeldquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd.
Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking.
Een actieve deelnemer.![]()
Goed om te weten!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vaker langs komen als je je verveeldbeetje gezelligheid is altijd goed!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En een kopje koffie van Dot
Is altijd genot
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je het weer zo druk?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd.
Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking.
Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genietenEen actieve deelnemer.![]()
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Goed om te weten!beetje gezelligheid is altijd goed!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als je er dan nog bentquote:Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het weer zo druk?
Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meerEen actieve deelnemer.![]()
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekanquote:
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaat
Een actieve deelnemer.![]()
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleverenquote:Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Getsie GGquote:Op zondag 24 mei 2026 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekan
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of nietquote:Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net.The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Dat doe ik standaard!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren
Een actieve deelnemer.![]()
O last van het weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijkquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energiequote:Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kijk eens aan lieffie, geniet er vanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie![]()
Een actieve deelnemer.![]()
Kijk eens aanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens aan lieffie, geniet er van![]()
[ afbeelding ]
Een actieve deelnemer.![]()
A vervelend. Hopelijk wordt ze niet ziek en is het van het weer.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
Het is ook in een keer heel warm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).
Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Dat doe jij graag he op een terrasje zitten.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie![]()
Ik vind dat ook wel gezellig maar met die prijzen van tegenwoordig geen hol meer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten!
Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).
Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!![]()
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.
Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen ChandlerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tsja, op de vrijmarkt met Koningsdag had ik het na 1 ronde rondlopen ook wel gezien eigenlijk. Maar goed er was meer te zien en te beleven.Een actieve deelnemer.![]()
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan![]()
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.
Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen ChandlerEen actieve deelnemer.![]()
Nice! dan ben je al verder dan ik!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan![]()
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.
Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Geeft vaak wel energie!
Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.Voor heb ik wel open maar achter staat de zon al op, dus dat laat ik al dichtquote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nice! dan ben je al verder dan ik!
Geeft vaak wel energie!
Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
27 hier, dinsdag 32quote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Chandler het volgende:
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.
Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.
Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik
Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).
Doel gezet
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Ik ga deze TT over 3 weken hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Kijk, de dag kan beginnen, doelen zijn gekomen nu de uitvoering nogquote:Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.
Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).
Doel gezet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is het b este doel van de dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoelang ga je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blub again
Deze week geen begeleid werkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey ToTquote:Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker!Môgguh luitjes!
![]()
Mooi op tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koffie gvd en snel!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.quote:
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan!![]()
![]()
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekendquote:Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend![]()
![]()
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.![]()
![]()
19 graden hierWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe!
Was het druk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te ladenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een manquote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden
Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden
Is doodle achtigWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?![]()
![]()
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!Een actieve deelnemer.![]()
Klopt ja; die verhoudingen zijn gewoon echt scheef.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Mini wilde op een gegeven moment meer de speeltuinen in enzo. Als je daarna weer in wachtrijen gaat staan voelt het wel echt extra kut, ook al is het maar 20 minuutjes of zo.![]()
Ja, kinderen hebben een energie, dat is onvoorstelbaar.quote:
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen, minstens een dag, vaak meer.
Een actieve deelnemer.![]()
Echt wel!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen hebben een energie,dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen,minstens een dag.
Ja gisteren was het juist andersom; toen was ik juist degene met energie!Tot hij dus de speeltuintjes in ging, toen zakte alles bij me weg en werd hij juist energiek en zat hij te zeggen dat ik niet zo sloom moest doen!
![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken
Een actieve deelnemer.![]()
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken![]()
![]()
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest
Hoeft niet echtWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo.
Een actieve deelnemer.![]()
Niets hoeft, behalve bolken.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest
Hoeft niet echt![]()
O dat valt mee. Dan had je daar geluk meequote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolkquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wel opvallend trouwens dat de medewerker bij de ingang van het spookslot een transgender was. Die had ook wel een verbitterde zure houding die qua sfeer er wel bij paste!![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter is deze natuurlijk
[ afbeelding ]Echt wel!
Misschien dat ik die bonenmachine weer eens van zolder ga halen, maar Senseo slurpen is gewoon een stuk voordeliger.![]()
Met een chagrijnig smoelwerk:
"Welkom bij de Efteling, ik wens je veel plezier vandaag"Een actieve deelnemer.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een manIk jullie hebben me geïnspireerd...quote:Op zondag 24 mei 2026 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden
Is doodle achtig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op.![]()
![]()
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.Een actieve deelnemer.![]()
Mwah kweenie; de meeste mensen daar zijn blij dat ze er zijn, en jij mag er een deel van zijn die mensen een onvergetelijke dag te geven,.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
In een kraampje was er nog een ander vaag jong gastje die me niet echt het gevoel gaf dat-ie deze mindset had (om het maar voorzichtig uit te drukken), maar verder waren alle medewerkers echt super vriendelijk en spontaan!![]()
![]()
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).Een actieve deelnemer.![]()
Is een idee idd!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).![]()
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.![]()
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een idee idd!![]()
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.Een actieve deelnemer.![]()
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.![]()
![]()
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!Een actieve deelnemer.![]()
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Vlindertuinen zijn er ook in overvloed. Maar of je daar de aandacht van een kind lang mee vasthoudt....Een actieve deelnemer.![]()
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.quote:Een actieve deelnemer.![]()
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die ken ik niet. Mooie tipquote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Een actieve deelnemer.![]()
Od de brugkabouter in Eerbeek, gratis speeltuin als je gebruik maakt van het terras
Ben daar heel veel met Max geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.![]()
Apeldoorn en Eerbeek zijn niet echt in de buurt hier, maar misschien is het wel iets om in gedachten te houden als we daar in de omgeving komen!![]()
![]()
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
Een actieve deelnemer.![]()
Mini is alleen doodsbang voor die vogeltjes. Was eerst niet zo, maar hij zag dat anderen bsang waren en dat heeft hem ook bang gemaakt.![]()
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!Goeiemorgen!
![]()
Zoveel te doen!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Morguh Bargequote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het met je? Beetje wakker nuquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mooi zo, het was hier echt warm boven. Was vergeten gisteren avond de ramen ope te gooien bovenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Koffie doet veel...quote:Op zondag 24 mei 2026 11:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker.
Een actieve deelnemer.![]()
Dan ben je er ook weer gelijk vanaf, als ze alles tegelijk doen. Maar op zondag? Dat vind ik heel wat minder.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..Een actieve deelnemer.![]()
Waren hier net ook mensen buiten met iets bezig wat veel herrie maakte
Mensen die werken nemen de zondag vaak als klus dag dan hebben ze de tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pff nou.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Waren hier net ook mensen buiten met iets bezig wat veel herrie maakte
Mensen die werken nemen de zondag vaak als klus dag dan hebben ze de tijd
Dat is altijd zo - is het een keer mooi weer, komen gelijk de grasmaaiers, trimmers en heggenscharen naar buiten en gaat men 'tuinieren' en 'klussen'. Relaxt buiten zitten is er niet bij.Een actieve deelnemer.![]()
Je woont vast niet in Staphorst, dan waren ze met pek en veren het dorp uitgejaagd.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool.
Een actieve deelnemer.![]()
Hahaha jaquote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je woont vast niet in Staphorst, dan waren ze met pek en veren het dorp uitgejaagd.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier is het binnenshius heerlijk koel, maar de muren zijn ook enorm dik.
Schuin tegenover m'n huis werd er weer van alles in een bouwcontainer geflikkerd vanmorgen.
Best gek, dat gebeurt steeds vooral 's ochtends, en met name op de zondag!![]()
![]()
Ja ik wil één dezer dagen ook weer barbecuen, maar het is nu serieus echt te heel op het dakterras.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool.![]()
En natuurlijk niet zachtjes maar gewoon 'gooi' en veel lawaai...quote:Op zondag 24 mei 2026 11:10 schreef ToT het volgende:
Hier is het binnenshius heerlijk koel, maar de muren zijn ook enorm dik.
Schuin tegenover m'n huis werd er weer van alles in een bouwcontainer geflikkerd vanmorgen.
Best gek, dat gebeurt steeds vooral 's ochtends, en met name op de zondag!
Rekening houden met een ander is wel lastig blijkbaar.Een actieve deelnemer.![]()
Ja, ik snap dat barbequen ook niet zo goed. Is het al zo warm buiten, ga je ook nog een keer met je hoofd boven een vuurtje staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..Ik weet dat hij heel veel werkt en zij niks kan, ze hebben ook hulptroepen ingeschakeld zie ik. Zondag op zich geen probleem mee, maar al die harde tonen door elkaar word ik kriegel vanquote:Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben je er ook weer gelijk vanaf, als ze alles tegelijk doen. Maar op zondag? Dat vind ik heel wat minder.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het meest irritante geluid, de trimmer.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:24 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
[..]
Ik weet dat hij heel veel werkt en zij niks kan, ze hebben ook hulptroepen ingeschakeld zie ik. Zondag op zich geen probleem mee, maar al die harde tonen door elkaar word ik kriegel van
Een actieve deelnemer.![]()
De wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Straks familiefeestje, de kleine weigert te slapen.. zoals altijd als er iets geplant isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
MmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Probleem met linkerhandWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Stoor mij daar niet zo aan, zijn echt zomers geluiden moet je maar denkenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pff nou.
Dat is altijd zo - is het een keer mooi weer, komen gelijk de grasmaaiers, trimmers en heggenscharen naar buiten en gaat men 'tuinieren' en 'klussen'. Relaxt buiten zitten is er niet bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Marioquote:Ga je je verjaardag groots vieren
Hey Mikey, hoe is je gesprek gegaan voor je vrijwilligers werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik denk dat mijn linkerhand de tafel niet verdroeg
Tafel naar slaapkamer gesleurdWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
ff met de klussende buren zitten kletsen; die zaten me keer op keer op keer op het hart te drukken dat als ik overlast van ze had, dat ik direct aan de bel moest trekken!![]()
![]()
En....?quote:Op zondag 24 mei 2026 12:06 schreef ToT het volgende:
ff met de klussende buren zitten kletsen; die zaten me keer op keer op keer op het hart te drukken dat als ik overlast van ze had, dat ik direct aan de bel moest trekken!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn woll PunkteMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Pak ze Homijnquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DottekeBolkekkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
TomaatjesBlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heer MT6quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie blubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mooi weer om naar de zee te gaan Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op zondag 24 mei 2026 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen slapen ?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Goed zo.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slapen.
SLaap jij s'nachts niet slecht omdat je overdag vaak slaapt MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* Homijn bolkt doorMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Min of meerquote:Op zondag 24 mei 2026 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Lekker slapen.
SLaap jij s'nachts niet slecht omdat je overdag vaak slaapt MutskeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mischien dan wat minder overdag proberen te slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je bent altijd welkom.quote:
Heb het nummer nog even geluisterd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
OhIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je was ineens zomaar weg vanacht.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor een knijn zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GollllllllllllllIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ToTSnurkGod
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Gaan ze winnen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ook een keer Skyr gehaald vind dat niet zo lekkerquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 24-05-2026 14:51:39 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Skypen met skyrIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook een keer Skype gehaald vind dat niet zo lekker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
6/10. Maar moest toch lachen.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef ToT het volgende:
Alleen kun je geen skyr kopen als je skeer bent.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ging mijn hol inquote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
KomijnBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Lekker dromen over holkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sweet dreams.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Damn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet mijn muziek maar sympathieke gozer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wisten jullie dat Marilyn Manson zijn onderste ribben heeft laten verwijderen?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
MansonderribMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zodat hij zichzelf kan pijpen ?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Wisten jullie dat Marilyn Manson zijn onderste ribben heeft laten verwijderen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: