abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220873029
Onze huurwoning waar we al 24 jaar wonen werd geïsoleerd, zogenaamd renovatie. de keuken is al netzo oud als dat we hier wonen. En nadat we renovatie weigerden kregen we zomaar een nieuw aanrechtblad. En wij dachten dan maar overschakelen op inductie. Wat een slechte beslissing. Onze geweldige Pelgrim 5 pit gasplaat weggegeven en 4-pit inductieplaat gekocht. Niet de duurste , maar ook zeker niet de goedkoopste. De goedkoopste kookplaat uit de hoogste klasse. Je kunt hem op opwarmen, sudderen en koken instellen.

Wat een ellende. als je de 6th sense op sudderen zet, nou ik heb nog nooit mijn suddervlees zo hard laten koken.
Ook heb ik nog nooit in mijn 64-jarige leven rijst aan laten branden. Maar de 2 x dat ik rijst probeerde te koken met inductie was het binnen 5 minuten aangebrand. En we krijgen er ruzie om. Ik vind dat ik mijn kerrierijst in de snelkoker kan bereiden, maar mijn echtgenoot vind dat er geen geen heet water in de rijstkoker mag. Zelfs eieren koken is anders. Ik mis mijn gasplaat zo erg, ik heb alle plezier in koken verloren

20 december heb ik mijn aanloopkat moeten laten inslapen, ik mis haar zo. Ik haatte katten en was dol op mijn jack Russels, maar ik denk dat ik het meest van Toto hield, de aanloopkat. We hebben 1 van haar babies gehoude3n voor haar, maar dat had van haar echt niet gehoeven. Lieve Toto, je was echt mijn kat.

Maar inmiddels is dochter Kiki bijna 2 en hou ik ook nu ontzettend veel van haar.

En ik wordt gek omdat ik zo'n zin in een sigaret heb. Ik ben Julie 2025 gestopt met roken. En nog steeds gaat er geen uur voorbij dat ik zo graag een sigaret wil dat ik denk ik vraag een buurvrouw
pi_220873155
Vorig jaar had ik 22 mei mijn laatste taart (Niet volgens Fok standaards) gebakken en dit jaar 23 mei de eerste.
Afgelopen Juli/ Aug lag ik 3x in het ziekenhuis na diagnose darmkanker. Ik had niet verwacht dat chemotherapie een feest was, maar ook niet at het elke keer nog zwaarder werd en dan die nare dromen.

Mijn grootste angst was... er was een derde kleinkind onderweg, een wonder zwangerschap waar 10 jaren op gewacht was, en ik kan haar nooit in mijn armen houden.

Maar hey, ik kon haar wel in mijn armen houden, ik heb een taart gebakken... en inductie sucks, big time |:(
pi_220873173
Heeft iemand een tip wat ik kan doen om die sigaret te vervangen, ik word er echt bijna gek van, dat verlangen
pi_220873203
.

[ Bericht 90% gewijzigd door Majoraan op 24-05-2026 02:11:20 ]
  Forum Admin zondag 24 mei 2026 @ 02:22:55 #5
35723 crew  GGMM
pi_220873218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 01:51 schreef Majoraan het volgende:
Heeft iemand een tip wat ik kan doen om die sigaret te vervangen, ik word er echt bijna gek van, dat verlangen
Je wil toch niet afhankelijk zijn van die troep
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220873227


[ Bericht 50% gewijzigd door Majoraan op 24-05-2026 02:57:54 ]
pi_220873228


[ Bericht 100% gewijzigd door Majoraan op 24-05-2026 02:36:05 ]
pi_220873234
Is er een lieve mod die dit topic wil verwijderen?
pi_220873238
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 02:22 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je wil toch niet afhankelijk zijn van die troep
Ik wil het niet, maar ben het helaas wel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 09:06:12 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220873719
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 02:58 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Ik wil het niet, maar ben het helaas wel.
ik heb een tijd als vervanging een reclame-pen gebruikt.
Alle onderdelen los gehaald zodat ik alleen het buisje over had.

eventueel kan een simpel rietje natuurlijk ook gewoon.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220873743
Ok hans
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220873748
Aanloopkat heb jij laten inslapen!? The fucq??
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220874431
Toto klinkt meer als een wolf
  zondag 24 mei 2026 @ 11:25:45 #14
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220874758
Ik heb zelf inductie. Bevalt prima. Ik moet nog wel een geschikte koekenpan kopen, maar dan is mijn leven compleet. Nooit problemen mee.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:27:44 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220874767
Klinkt alsof je veel op je bordje hebt gehad, heel veel sterkte. Kan me alleen niet zo vinden in de haat op inductie, maar ik kook dan ook nog maar zelden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')