Mwoah, het is maar 3 weekenden per jaar en als je het een beetje tactisch plant, dan levert het een kwartier vertraging op om thuis te komen.quote:
Ik wilde het eigenlijk alleen doen, maar hij boodt zich aan....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil geen enkele song met mijn baas karaoken.
Sowieso helemaal geen karaoke…
quote:
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Naar het zuiden wel te verstaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?
Wat leuk. Hopelijk wordt ze aangenomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Het is in Utrecht, dus dat is ca. 30 km. van mijn huis. Ken netquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?
Ze heeft het gesprek al gehad en heeft 20 juni een meeloopdag. Dus dat klinkt veelbelovend.quote:
Mijn wereld is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel weer genoeg feesten en partijen meegemaakt dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |