SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb 'm als artiest zeker nog niet afgeschreven. Daar zijn sommige van z'n nummers simpelweg te goed voor. De juiste mensen om hem heen en dat moet het goed komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, deze vond ik altijd wel erg lekker. Was een beetje uit mijn geheugen geduikeld samen met de algehele val van Duncan Laurence.
Ja, ik ken haar filmpjes. Dat is wel humor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat klopt inderdaad. Er is zo'n YouTuber die daar leuke filmpjes over maakt. Dan zingt ze vrolijk mee om dan gaandeweg de tekst te begrijpen..
Nee, ik ook nog niet hoor. Maar hij heeft wel een serieuze deuk opgelopen met Mia Nicolai & Dion Cooperquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb 'm als artiest zeker nog niet afgeschreven. Daar zijn sommige van z'n nummers simpelweg te goed voor. De juiste mensen om hem heen en dat moet het goed komen.
Pet Shop Boys - Casanova In Hell
quote:For Casanova has the last laugh
Creates the myth and vindication
of his sexual vocation
Makes the definitive collection
His lives and lovers and above all
his erection
will live in history
Daarvoor ook al toen hij alleen maar interviews in het engels wilde doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ook nog niet hoor. Maar hij heeft wel een serieuze deuk opgelopen met Mia Nicolai & Dion Cooper
Ja, hij ging een beetje raar doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarvoor ook al toen hij alleen maar interviews in het engels wilde doen.
Mooi nummer. Wel een nummer dat ik nooit weet te benoemen qua artiest en titel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:00 schreef Melting het volgende:
Vandaag beginnen we rustig met deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |