abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220872889
Huur mss een camper in Nederland?

quote:
1. GPTents (Hotel Tent) – jouw huidige optie
Dit is een pre-opgezette luxe tent met echte bedden, vaak ontbijt, schone douches/toiletten en op loopafstand van het circuit (Camping Black, een van de dichtste campings).

Pluspunten: Super makkelijk, geen gedoe, feestelijke sfeer, dichtbij de actie.
Minpunten: Tijdens F1-weekend niet goedkoop (vaak ¤150-300+ per nacht voor 2 personen, afhankelijk van pakket en data). Maar het is wel een van de beste "glamping" opties daar.Als de prijs voor jullie nog oké is → prima keuze voor gemak.

2. Camper huren + plek boeken
Omdat jullie niks hebben, kan dit goedkoper uitkomen voor 4 dagen.

Kleine campervan / buscamper huren (2 personen): vanaf ± ¤80-130 per dag (via Goboony, PaulCamper, Camptoo of lokale verhuurders in Oostenrijk/Duitsland).

Totaal voor 4-5 dagen: vaak ¤450-750 (incl. verzekering + km).
Plek op camping bij Red Bull Ring: ¤20-50 per nacht voor een camperplek (afhankelijk van site).

Voordelen: Eigen bed, eigen keuken (scheelt eten), flexibel, en je slaapt nog steeds redelijk dichtbij.

Nadelen: Je moet 'm ophalen (vaak Graz of Wenen), en een campingplek reserveren (snel vol).Dit is vaak de beste prijs-kwaliteit als je geen spullen hebt en meerdere dagen blijft.3.

Andere realistische opties (dichtbij blijven)Hotels / B&B in Spielberg, Zeltweg of Knittelfeld: Dichtbij (5-15 min rijden), maar prijzen exploderen tijdens F1. Check Booking.com of flexymotel Spielberg.

Graz (ca. 45-60 min rijden): Veel meer keuze en vaak goedkoper. Met auto of shuttle/bus haalbaar, maar je rijdt elke dag wel even.
Airbnb/chalet in de omgeving: Soms een goede deal voor 4 dagen.

Mijn advies voor Yvonne:

Als gemak #1 is → Neem de GPTents als de prijs binnen jullie budget past. Vraag snel de exacte prijs voor jullie data (waarschijnlijk 24/25 t/m 29 juni).
Als besparen belangrijker is → Camper huren + campingplek. Dit is meestal voordeliger dan glamping voor 4 dagen en je hebt meer vrijheid.

Wat heb ik nodig voor beter advies? Wat is jullie max budget per nacht of totaal voor slapen?
Met z'n tweeën?
Aankomst en vertrek datum precies?

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 00:55:05 #27
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220872906
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:15 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nope. Zelfs Graspop niet.
That this can -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:30:03 #28
388664 crew  Dotteke
pi_220875795
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef yvonne het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik m'n oude lijf in een tent moet wurmen. Ontbijt inbegrepen 2,3 km vh circuit. Parkeerplaats inbegrepen.
Ziet er verder niet verkeerd uit, alleen heb ik in m'n hele leven nog nooit in een tent geslape _O-n
Kan je niet bij Mario logeren :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:39:04 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220875990
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja tuuk. Ik ben nu al hyper.
We verwachten minimaal een pitverslag w/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 14:58:34 #30
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220876815
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je niet bij Mario logeren :D
Whaaaaaa🤣 @mario390 joehoeeeee
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 15:25:25 #31
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220877126
We zitten C Hoog rij 43 stoel 10 en 9

[ Bericht 2% gewijzigd door yvonne op 24-05-2026 15:43:38 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 15:43:22 #32
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220877283
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
Huur mss een camper in Nederland?
[..]

Wow, dankjewel!

Ik denk, gezien mijn niet zo geweldige staat na kanker kiezen we voor gemak.
En dan gaat het qua budget best nog te doen is met die GPtents. Ik zag op booking 1490 oid En bij GP tents zelf 100 goedkoper
Er zit ontbijt bij. Pluspunt, parkeerplek, pluspunt en goede review.
Pluspunt, vakantiegeld is net geweest.
We gaan de woensdag rijden en overnachten nog ergens tussendoor waar ons leuk lijkt en rijden de donderdag naar de camping. En de maandag weer rustig naar huis of nog iets verder kijken. Maar dat staat buiten ons F1 budget.

Dus: ontbijt 4x verzorgd, ik koop geen merchandise. De echtgenoot is de hongerige van ons 2 dus die zal vaker iets te eten halen. Ik alleen drinken en later avondeten dan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:01:20 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877499
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:25 schreef yvonne het volgende:
We zitten C Hoog rij 43 stoel 10 en 9
Ik zat op C (dat is links) rij 10 stoel 50 (helemaal links, dat was achteraf een fout). Je zit dan bijna helemaal beneden volgens mij.



Dit is geloof ik vanaf B bovenin genomen. Daar kan je bijna de hele baan zien. Ook onderaan zit je nog best hoog, dus ik denk dat je daar wel goed zit. Tot de zon gaat schijnen, dan heb je voorin niet veel aan het dak helaas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:24:35 #34
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220877626
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:06 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik weet niet meer hoe het weer was verleden jaar. Wat sleep je allemaal mee naar 't circuit?
Bier en nootjes :Y

(c) @vosss
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220877758
quote:
80s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef flipsen het volgende:

[..]
Bier en nootjes :Y

(c) @:vosss
0.0 en ongezouten. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 24 mei 2026 @ 17:05:41 #36
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220877913
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:48 schreef vosss het volgende:

[..]
0.0 en ongezouten. :'(
Beter dan niks maat 🙃
  zondag 24 mei 2026 @ 17:06:46 #37
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220877930
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:48 schreef vosss het volgende:

[..]
0.0 en ongezouten. :'(
Die Corona 0% is goed te drinken :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220878017
quote:
80s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:06 schreef flipsen het volgende:

[..]
Die Corona 0% is goed te drinken :Y
Hertog Jan ook. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 19:49:03 #39
2222 crew  iteejer
pi_220879188
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoe bevalt de Galaxy S26?
S26 Ultra. Prima toestel.
Scherm is ook in direct zonlicht probleemloos afleesbaar.
En die ingebouwde stylus is handig als je zonder een laptop bij je te hebben toch ineens met een ander scherm moet connecten, dat is millimeter werk om dan iets aan te klikken ')
AI is goed snel op dat ding.
Camera ook echt wel goed - al zijn er andere toestellen die daar nog beter in zijn.
pi_220879235
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:42 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, wheeeelp.
Doe gewoon niet. Je bent nu enthousiast omdat het gratis kaartjes zijn. Als je het niet doet voelt het als zonde. Maar veel teveel gedoe m.i. Met alle respect zijn jullie hier te oud voor en bovendien boeit de "GP" jullie ook niet echt veel. Laat het lekker voorbij gaan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 20:41:55 #41
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220879568
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Doe gewoon niet. Je bent nu enthousiast omdat het gratis kaartjes zijn. Als je het niet doet voelt het als zonde. Maar veel teveel gedoe m.i. Met alle respect zijn jullie hier te oud voor en bovendien boeit de "GP" jullie ook niet echt veel. Laat het lekker voorbij gaan.
Huh?
Ik ben fan zolang ik me iets kan herinneren.

Ik ga absoluut.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 20:42:46 #42
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220879578
Te oud :R
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220879621
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Doe gewoon niet. Je bent nu enthousiast omdat het gratis kaartjes zijn. Als je het niet doet voelt het als zonde. Maar veel teveel gedoe m.i. Met alle respect zijn jullie hier te oud voor en bovendien boeit de "GP" jullie ook niet echt veel. Laat het lekker voorbij gaan.
Was leuk je gekend te hebben o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')