Ja sjezus, ik heb ze gekregenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:48 schreef flipsen het volgende:
Van alle GP´s die ik NIET zou bezoeken, staat Oostenrijk (tentenkamp) toch wel met stip op 1. Maareh, veel plezier
We willen wel een liveverslag van jequote:
Ben vorig jaar geweestquote:
Ja tuuk. Ik ben nu al hyper.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We willen wel een liveverslag van je
Ik ben met je mee aan het hyperenquote:
Mijn liveverslag van vorig jaar krijgt concurrentiequote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We willen wel een liveverslag van je
Verblijf zo op korte termijn is duurder dan de kaarten whahahaha. Nou ja, hop, once in a lifetime.quote:
Jij gaat dit jaar toch naar Zandvoort ipv Oostenrijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn liveverslag van vorig jaar krijgt concurrentie
Ik weet niet meer hoe het weer was verleden jaar. Wat sleep je allemaal mee naar 't circuit?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn liveverslag van vorig jaar krijgt concurrentie
Klopt. Wel wat makkelijkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij gaat dit jaar toch naar Zandvoort ipv Oostenrijk.
35 graden ofzo. In de zon ging ik langzaam kapot, gelukkig was er zat schaduw op de tribune.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het weer was verleden jaar. Wat sleep je allemaal mee naar 't circuit?
Niet zo veel, goed ontbijten, en veel water mee, regenponcho.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
35 graden ofzo. In de zon ging ik langzaam kapot, gelukkig was er zat schaduw op de tribune.
Ik kocht elke ochtend op het station wat broodjes voor lunch en banaan als tussendoortje. verder had ik 2 liter water bij me, maar op zich is het wel goed geregeld daar. Verder is het maar net wat je allemaal nodig acht om de dag door te komen.
Zonnebrandquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet zo veel, goed ontbijten, en veel water mee, regenponcho.
Jaaaaaaa. Moet je @iteejer vragen. Maar toffe actie, ik wist van niks.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef yvonne het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik m'n oude lijf in een tent moet wurmen. Ontbijt inbegrepen 2,3 km vh circuit. Parkeerplaats inbegrepen.
Ziet er verder niet verkeerd uit, alleen heb ik in m'n hele leven nog nooit in een tent geslapen
Nope. Zelfs Graspop niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit festivalletje gedaan waar je in tent overnachtte?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |