abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:31:16 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869636
Go Kimi *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:31:26 #177
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220869639
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Regilio_ het volgende:
"Zoeken naar een opening"

Niet bij Lale Gül
Die zou ik wel opzoeken hoor :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:31:27 #178
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869640
Kimi lol
pi_220869641
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Allard zegt "het vuur na aan de schenen leggen" ipv "het vuur aan de schenen leggen", hoor je niet vaak dat iemand het correct doet, keurig _O_
We zitten niet meer in de middeleeuwen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:31:47 #180
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220869644
Norris
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:01 #181
842 Zorro
Z
pi_220869648
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:31 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton raakt de muur, team zegt 'Car looks good.'
Italianen hebben de prioriteiten op orde :D :P
Ja die muur interesseert ze niks
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:02 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220869649
Kimi, wildebras
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220869654
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zie nog wel een wanhoopspoginkje
Goed gespot
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:18 #184
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869655
Kimi snapt wat racen is. w/ w/ w/
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:21 #185
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220869656
Kimi heeft de sprint nog enig aanzien gegeven
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220869657
Kimi zit nog vol woede
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:30 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869658
Kimi probeert er tenminste nog iets van te maken _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:35 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220869659
Kimi kan niet racen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:41 #189
169715 Mano_
Manomanoman..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:47 #190
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869662
Ham gewoon 2 plekken kwijt
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:51 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869663
Hamilton met een zeldzaam foutje?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:53 #192
842 Zorro
Z
pi_220869664
Zonder Kimi was ik al lang in slaap gevallen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:53 #193
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869665
Interviews Nu!
pi_220869668
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef Zorro het volgende:
Zonder Kimi was ik al lang in slaap gevallen
Nou idd
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:33:28 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220869675
dat was het :P
Norris goed gedaan *O* Antonelli ... die ramt Russell er nog wel eens af :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2026 @ 18:33:39 #196
842 Zorro
Z
pi_220869676
Snel naar de verlenging van de promo/degradatie playoffs
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:33:44 #197
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869677
Dat worden prima lollipops
pi_220869679
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef THEFXR het volgende:
Kimi kan niet racen
Laatste ronde, laatste kans. Worst case is de grip er niet en sta je 3e. Is de grip er wel sta je 2e.. kleine kans maar hij durft tenminste te racen.
pi_220869681
Op naar het boksen topic!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:34:30 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869683
Darth Toto
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')