Ouder worden we allemaal broeder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ook maatje, ik voel me als Hamilton na een flinke dag racen, net als hem begin ik ouder te worden.
Georgequote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ouder worden we allemaal broeder.
George P1 by the way.
En dan de internetfora.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Monty Python blijft geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Plus Britse humor
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
George![]()
hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
Wat wil jij dan? Dat Max had gewonnen?quote:
Wat ik wel jammer vond dat hij een heel klein toespeling maakte naar de haters bij het post interview. Moet die eigenlijk meer bovenstaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
George![]()
hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
En Engelsen hebben geen meningquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Bedankt voor deze mening.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Snap Kimi wel, maar inderdaad het was een mooi plaagstootje. Is gewoon racen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii.![]()
Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.
[ afbeelding ]
Joequote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.quote:
10 jaar op moeten wachtenquote:
Ach ja, maakt niet uit. Soms wordt er zelfs iemand geboren die best aardig kan racen en hier op handen wordt gedragen. Dus op zich, lijkt me het niet zo erg een Limburger te zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.
We hebben de F2 sprintrace nogquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie
Oh ja.quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik moet m'n auto nog even wassen.
https://nl.motorsport.com/fia-f2/schedule/2026/quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik moet m'n auto nog even wassen.
Zal Max leuk vinden dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |