18 juno is de rechtszitting. Een dag later vertrek ik voor tien dagen naar Luxemburgquote:
Kort geding neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
18 juno is de rechtszitting. Een dag later vertrek ik voor tien dagen naar Luxemburg
Ja alleen is het in mijn geval dat ik geen baan heb, en dus kennelijk wordt geacht mijn tijd achter de geraniums door te brengen. Dat ik gewoon een zeer actief leven heb met medische afspraken, opnames, operaties en m'n kinderen doet er allemaal niet toe volgens de woningbouw.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mijn beste confrere, die 4 A viertjes als bezwaarschrift was mij bekend. Maar ik zat te denken, mensen die op een booreiland werken, truckchauffeurs en anderen die veel van huis zijn verbruiken toch weinig water? Dat is geen gegronde reden voor uitzetting. Je betaald netjes je huur neem ik aan? Ze kunnen je niks maken. Weet zoals ik je ken dat je het grondig aan wil pakken.
Nee. De zitting stond aanvankelijk gepland voor 6 augustus, maar die week ben ik ook met vakantie, omdat al m'n kinderen weg zijn en het voor mij dan geen nut heeft om in Nederland te blijven. Dan ga ik liever nog een keer het wuppertal verkennen.quote:
Ik leef me in.quote:
Soms h!e.quote:
Hier 21.9 binnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En trouwens, ik zit binnen en binnen is het nog niet zo warm, 22.4 °C. Wel drukkend.
O dat is al warmquote:
Zuidkantquote:
Ik heb deze bolk gezien en opgenoteerdquote:
O dan heb je er de hele dag de zon op staan.quote:
Iddquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je er de hele dag de zon op staan.
Heb je wel een ventilator?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |