quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Even zo voor mijn vakantie een recordomzet gedraaid. En dik ook.
Vakantie![]()
Hey Bolkertquote:
Ja mijn beste confrere, die 4 A viertjes als bezwaarschrift was mij bekend. Maar ik zat te denken, mensen die op een booreiland werken, truckchauffeurs en anderen die veel van huis zijn verbruiken toch weinig water? Dat is geen gegronde reden voor uitzetting. Je betaald netjes je huur neem ik aan? Ze kunnen je niks maken. Weet zoals ik je ken dat je het grondig aan wil pakken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon volledig eerlijk zijn en gebeurtenissen in een consistente tijdlijn weer geven? Ook al raak ik daarmee over de maximale 4 a viertjes die ik voor de zitting mag in dienen?
De adhd'er in mij wil die tijdlijn klaar hebben en doormailen naar advocaat, de autist in mij houdt me tegen door hem eerst zo volledig mogelijk te maken en dan pas door te sturen.
Nee, geen lastige collega, iemand die nog niet de snelheid heeft om de drukte aan te kunnen, komt vanzelf wel, duurde bij mij ook ffquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lastige collega. Maar I told you so dat het een topdag ging worden.
Ja, maar gelukkig hangt er tegenover ons een AEDquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Lijkt mij voor die collega heel vervelend, dat non-stop doot gaan.
Beentjes omhoog dan maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, geen lastige collega, iemand die nog niet de snelheid heeft om de drukte aan te kunnen, komt vanzelf wel, duurde bij mij ook ff
Wel even opzij want je zit in mijn zon.quote:
Radio 49quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:49 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat zo weer een radio-uitzending promoten
Iedereen is van de wereld en de wereld is van Iedereenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel even opzij want je zit in mijn zon.
Muziekquote:
Was op weg naar huis, ik viel in slaap op het strandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |