abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:46:30 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220867397
Welke gerechtjes eten jullie graag als het 30+ graden is? Of ik bedoel Als jullie ergens in een warm land zitten ofzo?

#inspiratieopdoen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220867449
Maakt mij echt helemaal niet uit. Ik eet bij 30 graden gerust snert.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 14:01:58 #3
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220867489
Bitterballen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220867492
Och van alles. Maar geen stampot. Op een of andere manier krijg ik dat niet door mijn strot met warm weer.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220867499
Maaltijdsalade

Yoghurt/Skyr met fruit
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 14:05:27 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220867521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke gerechtjes eten jullie graag als het 30+ graden is? Of ik bedoel Als jullie ergens in een warm land zitten ofzo?

#inspiratieopdoen
Wat er op de kaart staat.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 14:05:30 #7
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220867522
Gewoon een bbq in de voortuin, die blijft gewoon branden tot het weer onder de 20 graden is
pi_220867556
Salades _O_ Net wat salade tips gepost in het kookles topic:
CUL / Kooktips van MikeYTT: Van basiskok tot meesterchef

En ook > maak schaafijs. Fokking lekker :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 15:20:29 #9
284411 crew  heywoodu
pi_220868055
Het liefst iets kouds als een pastasalade, alleen heb ik geen zin om het te maken :+
pi_220868109
Het is niet voor niets dat ze rond de evenaar gek zijn op pittig eten. Van pittig eten ga je zweten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:02:50 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:05:27 #12
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220868278
Okroshka (koude soep op basis van kefir)
Pastasalade.

En dan 's ochtends als het nog koel is even goed ontbijten :)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:06:13 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220868750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Qarrad het volgende:
Okroshka (koude soep op basis van kefir)
Pastasalade.

En dan 's ochtends als het nog koel is even goed ontbijten :)
Okroshka ziet er heerlijk uit voor als het zo heet is. Dank voor het idee :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 23-05-2026 23:05:07 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220868781
Patat.
pi_220871766
Friet.
pi_220871788
Broodje hamburger en een slaatje :')
pi_220872447
Pastasalade, kartoffelsalade, koudeschotel ... en war groente en vlees op de bbq
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:24:14 #18
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220904918
Gazpacho.
Salade Niįoise.
Burgertje.

Dat soort dingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220905132
Gyros, Moksi Meti, kipsaté, pizza, Lekkerbekje, Falafel, Salade
pi_220907814
Gewoon AVG.
Dat gejank over eten met dit weer.

Koud eten moet worden opgewarmd in je lijf => krijg je het nog warmer van.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:22:35 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220908421
8 diepvrieshamburgers van de bbq, wat lepels huzarensalade en wat stokbrood.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220908564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:30 schreef Nielojram75 het volgende:
Gewoon AVG.
Dat gejank over eten met dit weer.

Koud eten moet worden opgewarmd in je lijf => krijg je het nog warmer van.
Ja dit *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:29:02 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220911531
Maaltijd salade van de appie ofzo, wel met het licht aan, want ik ben al een paar keer wat tegengekomen in die salades. Stukken plastic etc.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:46:08 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220911602
Heb bij Crisp salades en gevulde pasta besteld. Perfect snel en passend eten bij warm weer. En onwijs lekker :9

Zonder stukken plastic of stukken teleurstelling zoals bij de AH
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220911620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:11 schreef Mikeytt het volgende:
Salades _O_ Net wat salade tips gepost in het kookles topic:
CUL / Kooktips van MikeYTT: Van basiskok tot meesterchef

En ook > maak schaafijs. Fokking lekker :9
Hoi! Ik heb dirk geappt _O-
Achterlijk politiek correct antwoord over de pindakaas prijsverhoging. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we dus helemaal niks mee :')

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2026 11:50:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')