abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220866147
Bij de één staat het al op de rekening, bij de ander volgt het op korte termijn.
Iedereen krijgt het, of je nu werkt of een uitkering hebt.
Vakantiegeld.

Waar geef jij je vakantiegeld aan uit?

--------

Onder het motto TS begint:
Ik geef het uit aan een binnenlandse gezinsvakantie, dweilstofzuiger en deel op de spaarrekening.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:44:00 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220866158
Heb er gisteren 2 vindaloo gerechten van gekocht met wat extra madras on the side :9 deel is nu ook naar de spaarrekening en ik moet er een loodgieter van betalen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220866192
Niks specifieks. Gaat gewoon op de "grote" hoop.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:54:39 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220866235
Mijn stiefmoeder heeft het niet zo breed en ik heb voor haar een consult in het dierenziekenhuis (hoe heet dit?) voor haar kat betaald. Oogje is niet goed, als deze er uit moet doe ik het weer.
pi_220866241
Deel voor vakantiepotje, spaarrekening, cadeau voor vriend gekocht en ga nog wat leuks halen voor mezelf maar nog geen idee wat.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 10:58:03 #6
284411 crew  heywoodu
pi_220866251
Niks bijzonders, het is geld dus het gaat gewoon op de rekening en daar wordt het leven van betaald.
pi_220866256
Aan de overheid aangezien die de helft pakt huehuehue
pi_220866264
Ik kan er mijn box 3 belasting deels mee betalen, helaas moet ik dan nog steeds bijleggen.
Niet normaal eigenlijk als je erover nadenkt, het wordt gewoon direct weer afgepakt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Hyaenidae op 23-05-2026 11:16:46 ]
pindazakje
pi_220866270
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn stiefmoeder heeft het niet zo breed en ik heb voor haar een consult in het dierenziekenhuis (hoe heet dit?) voor haar kat betaald. Oogje is niet goed, als deze er uit moet doe ik het weer.
Wat lief van je
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:10:49 #10
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220866299
Ik krijg het maandelijks uitbetaald, dus het gaat via die weg onbewust toch naar de spaarrekening. Het toeval wil dat ik nu ook voor een vakantie spaar, dus met een beetje fantasie kun je concluderen dat mijn vakantiegeld daar aan op zal gaan.
pi_220866305
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Niks specifieks. Gaat gewoon op de "grote" hoop.
Idem, behalve dan dat het hier een klein hoopje is. :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220866307
Normaal gesproken op de grote hoop zonder specifiek doel, dit jaar op de grote hoop met als doel een nieuwe auto.
pi_220866309
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal gesproken op de grote hoop zonder specifiek doel, dit jaar op de grote hoop met als doel een nieuwe auto.
Welke?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:18:03 #14
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220866320
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:15 schreef vosss het volgende:

[..]
Welke?
992 GT3 Touring
pindazakje
pi_220866327
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:15 schreef vosss het volgende:

[..]
Welke?
Zal een degelijke gezinsstation worden. M'n vrouw en ik liggen enorm uit elkaar qua wat we mooi en belangrijk vinden in een auto, dus wat het gaat worden weten we nog niet. Opel Insignia B is een auto die we beiden wel zien zitten, maar daarvan is het aanbod echt zeer beperkt dus geen idee of dat gaat lukken met ook nog eens de opties die ik graag wil.
pi_220866354
Nergens aan, hier wordt het vakantiegeld elke maand uitgekeerd ipv jaarlijks.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220866356
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Zal een degelijke gezinsstation worden. M'n vrouw en ik liggen enorm uit elkaar qua wat we mooi en belangrijk vinden in een auto, dus wat het gaat worden weten we nog niet. Opel Insignia B is een auto die we beiden wel zien zitten, maar daarvan is het aanbod echt zeer beperkt dus geen idee of dat gaat lukken met ook nog eens de opties die ik graag wil.
Dar is geen nieuwe auto.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220866366
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:29 schreef vosss het volgende:

[..]
Dar is geen nieuwe auto.
Geen nieuwe-nieuwe nee.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:41:24 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220866407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef cinderloom het volgende:
Bij de één staat het al op de rekening, bij de ander volgt het op korte termijn.
Iedereen krijgt het, of je nu werkt of een uitkering hebt.
Vakantiegeld.

Waar geef jij je vakantiegeld aan uit?
Niet
* Jan_Onderwater zet het weg op de spaarrrkening
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:15:50 #20
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220866566
Hier gaat het ook op de spaarrekening. Het is van oudsher natuurlijk bedoeld voor vakantie, maar die is al betaald, dus het gaat gewoon op de spaarrekening.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:23:23 #21
5428 crew  miss_sly
pi_220866634
Hier is het schilderwerk aan de buitenkant van het huis ervan betaald. Dan hoeft dat niet van de spaarrekening :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:28:37 #22
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220866660
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Hier is het schilderwerk aan de buitenkant van het huis ervan betaald. Dan hoeft dat niet van de spaarrekening :)
Wat is het voordeel van niet van de spaarrekening hoeven, allemaal één pot nat toch?
pindazakje
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:30:52 #23
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220866706
Aan een mooie tuinset. Lekker loungen deze zomer. Pinot Grigio, borrelplankje en yachtrock op de achtergrond. Bloemetjes in bloei, beentjes gestrekt, boekje derbij. Helemaal goed.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220866745
Hier gewoon op de bult. Maar vind het wel een mooi moment voor de nieuwe Garmin Venu 4. Dus die ga ik zeker kopen.
Alius aliud dicit
pi_220866817
Komt asap een nieuwe erker (van Meranti) met triple glas erin; daar gaan ettelijke duizenden vakantiegeld van ons beiden, in. T.z.t. een klustopic met foto's

[ Bericht 10% gewijzigd door blomke op 23-05-2026 12:42:22 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')