Wat lief van jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn stiefmoeder heeft het niet zo breed en ik heb voor haar een consult in het dierenziekenhuis (hoe heet dit?) voor haar kat betaald. Oogje is niet goed, als deze er uit moet doe ik het weer.
Idem, behalve dan dat het hier een klein hoopje is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Niks specifieks. Gaat gewoon op de "grote" hoop.
Welke?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal gesproken op de grote hoop zonder specifiek doel, dit jaar op de grote hoop met als doel een nieuwe auto.
Zal een degelijke gezinsstation worden. M'n vrouw en ik liggen enorm uit elkaar qua wat we mooi en belangrijk vinden in een auto, dus wat het gaat worden weten we nog niet. Opel Insignia B is een auto die we beiden wel zien zitten, maar daarvan is het aanbod echt zeer beperkt dus geen idee of dat gaat lukken met ook nog eens de opties die ik graag wil.quote:
Dar is geen nieuwe auto.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zal een degelijke gezinsstation worden. M'n vrouw en ik liggen enorm uit elkaar qua wat we mooi en belangrijk vinden in een auto, dus wat het gaat worden weten we nog niet. Opel Insignia B is een auto die we beiden wel zien zitten, maar daarvan is het aanbod echt zeer beperkt dus geen idee of dat gaat lukken met ook nog eens de opties die ik graag wil.
Nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef cinderloom het volgende:
Bij de één staat het al op de rekening, bij de ander volgt het op korte termijn.
Iedereen krijgt het, of je nu werkt of een uitkering hebt.
Vakantiegeld.
Waar geef jij je vakantiegeld aan uit?
Wat is het voordeel van niet van de spaarrekening hoeven, allemaal één pot nat toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Hier is het schilderwerk aan de buitenkant van het huis ervan betaald. Dan hoeft dat niet van de spaarrekening
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |