En wat wulpse dames meequote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een afvaardiging van DTS erheen.
Alles voor Marioquote:
We gaan even omrijden om wat te regelen.quote:
Ga jij ook mee naar die bergen in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een afvaardiging van DTS erheen.
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ook mee naar die bergen in Oostenrijk?
Met zijn alle jodelen in de bergenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.
Deze gaat ook mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.
Zo hoog als in de Alpen zijn ze daar niet meer.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo hoog als in de Alpen zijn ze daar niet meer.
Ik zou opslag vragenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef _UserName_ het volgende:
Anders steven je even af naar een recordomzet op de eerste leidinggevende dag, zo vlak voor de vakantie
Neuh, liever wat vaker een zaterdag vrij is ook primaquote:
Nou Steven dat voorspelde ik je al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef _UserName_ het volgende:
Anders steven je even af naar een recordomzet op de eerste leidinggevende dag, zo vlak voor de vakantie
Ik wist ook wel dat het stampersdruk zou gaan wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou Steven dat voorspelde ik je al.![]()
Mooi man.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat het stampersdruk zou gaan worden
En na werk gelijk door naar een verjaardagquote:
Talentjes hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een ander meisje in AGT:
Bekijk deze YouTube-video
Jury ging stuk.
Ja, ook spectaculair.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Talentjes hoor.
Geen Jodel maar deze dan ?
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |