Jodelen kan je overalquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo hoog als in de Alpen zijn ze daar niet meer.
Dat is ook weer zo. Sla maar eens met een hamer op je duim.quote:
Je moet een hamer altijd met 2 handen vasthouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Sla maar eens met een hamer op je duim.
Mahindraquote:
Dan hoef je niet eens muzikaal te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ben maar vast begonnen met de voorpret voor dit jaar.Kerstspullen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Op een koude wc bril zitten in de winter is ook al voldoendequote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jaquote:
Wat een grote hal, waar is dat dan?quote:
Gideon Italiaander in Aalsmeerquote:
O daar heb je het wel vaker over inderdaad. Keuze zat daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |