abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:23:56 #201
3542 Gia
User under construction
pi_220914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
pi_220914516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:25:14 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914522
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
Maar deed ie er iets tegen?

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:26:54 #204
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220915445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
En nu begin je ook nog over haten en racisme het kan niet op bij jou... :') Heb je nog meer van die standaard cliché opmerkingen ? :D
Hier gaan we het nooit over eens worden. Jij bent of gewoon naïef of jij wilt de realiteit niet zien of nog erger je bent aan het trollen. Maar door blijven drammen dat het om mensen van buiten Europa gaat waar wij niks mee te maken willen hebben want : vreemd. En niet hoe het echt is namelijk dat wij gewoon niet gebruikt willen worden door economische migranten.

En verder ben ik geen knul maar een oude vrouw. En heb ik ook familie van buiten Europa met o.a. bruine huidskleur. Strikt genomen ben ik een allochtoon. Je hoeft mij dus niks te vertellen over verschillende volkeren/huidskleuren en mensen uit verschillende werelddelen en de vooroordelen tussen die mensen. Daar heb ik ruime ervaring mee.
Het systeem hier wordt uitgebuit en de hele EU staat er bij en weet niet wat te doen. Dat is helaas het nadeel van wat ik beschaving noem. Geen verweer meer hebben tegen uitbuiting door minder beschaafde mensen om nog te zwijgen over regelrechte barbaren.

Het was me een genoegen ik ben klaar met je. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 30-05-2026 09:19:22 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220915615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
:')
Eh, nee dat zegt ze niet...
pi_220915632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Ja, maar waar je vandaan komt kan wel degelijk een diepe impact hebben op je psyche hebben en je ontwikkeling. Ik ben bijvoorbeeld absoluut tegen wat Israël de Palestijnen aandoet, maar om Palestijnen massaal naar Nederland te halen puur omdat ze zielig zijn lijkt me géén goed idee. Zij groeien daar op in een omgeving die wordt gevormd door haat en wantrouwen, en ze zien ons als bondgenoot van Israël. Je kunt dus maar beter problemen voorkomen dan genezen zeg maar.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:04:18 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:11:19 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220915833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
ik zou ook naar het beste land gaan dat ik kon bereiken , je kunt wel naar Griekenland of Bulgarije gaan maar daar is het minimumloon loon veel lager

Dan beter ff verder door naar Nederland
krijg je nog een kop soep ook van de linkse kerk


quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
dat wil ik ook wel beweren maar , ze kunnen moeilijk laten merken dat ze en goede opleiding hebben en op zoek zijn naar goed werk en willen emigreren
Maar hun diploma's zijn hier niets waard

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220915835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Nou, nou, dat is wel heel erg racistisch en/of xenofobisch.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:41:48 #211
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220916419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
nee dat is onzin

dat men op zoek is naar een betere toekomst dat geloof ik, maar geen enkel mens is bewust crimineel, ook jij niet
Alleen drugs mensen zijn crimineel uit dagelijkse noodzaak, crimineel gedrag loont niet in the end en dat weet iedereen
quote:
Naar rechter
IJFC is van mening dat het aangewezen voetbalveld geen geschikte locatie is en voelde zich genoodzaakt naar de rechter te stappen.

Voorstel
De rechter stelde voor dat beide partijen de komende weken met elkaar verder praten over het uitwerken van regelingen. “

Dat is een geruststelling zwart op wit voor IJFC en de gemeente kan samen met de voetbalclub toewerken naar het open gaan van de opvang op 1 juli.”
Beide partijen vonden dit nu de beste oplossing.

Afspraken
De komende twee weken staan wat IJFC betreft volledig in het teken van het maken van duidelijke afspraken.

“Voor ons is het belangrijk dat we op 1 september volgend jaar ons veld weer terug hebben en dat we daar gewoon kunnen voetballen” aldus IJFC-voorzitter Remco Bloemheuvel na afloop van de zitting in het AD.

Compensatie
De advocaat van de gemeente bevestigde al tijdens het kort geding dat het college de club heeft toegezegd het veld in originele staat te herstellen.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 08:29:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220917463
Op X loopt een linkse grapjas dit te propageren.

pi_220917468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:04 schreef Alpha0 het volgende:
Op X loopt een linkse grapjas dit te propageren.

[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:08:38 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917633
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
@probeer @Isdatzo goed idee toch, dat "asiel"?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:08:05 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220918158
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Ik zou dit hier ook wel eens willen zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220919163
twitter


'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:39:24 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220919175
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
'Verward'.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 12:11:35 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220919364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Verward'.

:')
Nou. Helemaal helder is ie ook niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220919446
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
User op X die ik vaak tegenkom en dus weet dat hij een deugerd is.
pi_220919462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
Normale mensen hebben niet zo'n last van haat tegenover hun eigen ras.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:06:57 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220919882
Oh, en over die screening op terrorisme nog even:

https://wnl.tv/2026/05/28(...)iet-worden-doorzocht

quote:
Inspectie: telefoons asielzoekers mogen niet worden doorzocht

Telefoons en laptops van asielzoekers die Nederland binnenkomen, mogen niet worden onderzocht totdat daar een gedegen wettelijke basis voor is. Toestemming van de asielzoekers zelf is niet voldoende, concludeert de Inspectie Justitie en Veiligheid na een onderzoek.

...
Want een vertraging van twee jaar was nog niet genoeg en de privacy van nieuwkomers is veel belangrijker dan de binnenlandse veiligheid.
pi_220920311
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
Spring is in the air!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220921280
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:25 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Normale mensen hebben niet zo'n last van haat tegenover hun eigen ras.
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Kun je een toelichting geven? Heeft het soms met wel of niet willen werken voor en met daders?
pi_220921288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:08 schreef torentje het volgende:
Heeft het soms met wel of niet willen werken voor en met daders?
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
pi_220921332
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
Zimbabwaanse diversiteits-ingenieur test de 'DUURZAAMHEID' en veiligheid van Nederlandse voorwerpen. Sja iemand moet het doen 🙄.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
Domlinks loopt zichzelf nu muurvast net als een vastgelopen AI.

[ Bericht 5% gewijzigd door Spring_Sale op 30-05-2026 16:26:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')