Pas nou op, mag je niet zeggen. En een sticker aan de koffer van een vliegticket. Echt hele zielige mensen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
Nee dat is niet alleen in hoofden van mensen. Iran, Egypthe, Libanon en Syrie, zijn voorbeelden van hoe de afloop kan zijn. En dit is gebasseerd op feiten. Niks tegen buitenlanders verder. Mijn vriendin is zelfs buitenlands. Wel wat tegen de Islam ja. Geschiedings wijst gewoon uit dat het een zeer, zeer gevaarlijk geloof is. En eenmaald met zenggeschap dan gaat het hard. En daarom wordt ik ook doodziek van het wegkijken en ontkennen daarvan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COAquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
Ze beschermen hun eigen positie:quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Dan ben je echt een debiel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Mensen die geweld als politiek middel niet schuwen zijn misschien wel of geen debiel, uiteindelijk zijn ze extreem.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan ben je echt een debiel.
Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa
hoezo , dat is toch logisch , stel dat er een bijzit die echt gevaar looptquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan ben je echt een debiel.
Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa
Omdat de asielindustrie verdient aan de enorm dure overtochtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:
2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.
3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:
Met de vliegtuig labels er nog aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
Maar blijven stemmen op D66, CDA, Pro en al die shit - die schaffen das 🤮🤮 Dit land is echt compleet mesjogge aan het worden....quote:
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."quote:Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen grasquote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.
Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting
Ja dan komt de ambtenaar weer bij u voor de stikstof heffing en dat willen we toch niet mijnheer Moorequote:Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras
en vanwege de stikstof kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |