abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220870919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Pas nou op, mag je niet zeggen. En een sticker aan de koffer van een vliegticket. Echt hele zielige mensen.

@probeer
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:30 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:16 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871325
twitter


In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
pi_220871358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Nee dat is niet alleen in hoofden van mensen. Iran, Egypthe, Libanon en Syrie, zijn voorbeelden van hoe de afloop kan zijn. En dit is gebasseerd op feiten. Niks tegen buitenlanders verder. Mijn vriendin is zelfs buitenlands. Wel wat tegen de Islam ja. Geschiedings wijst gewoon uit dat het een zeer, zeer gevaarlijk geloof is. En eenmaald met zenggeschap dan gaat het hard. En daarom wordt ik ook doodziek van het wegkijken en ontkennen daarvan.
pi_220871417
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:58:20 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220871432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220871436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
pi_220871532
Nederland moet stoppen met het schizofrene asielbeleid:

1. Uit alles blijkt dat Nederland geen asielzoekers wil hebben. We betalen (via de EU) zelfs corrupte regimes aan de randen van Europa om die asielstroom tegen te houden.

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

- u krijgt gratis onderdak
- gratis sanitaire voorzieningen
- gratis ontbijt
- gratis lunch
- gratis diner
- gratis tandzorg
- gratis huisarts
- gratis medische zorg
- gratis inburgering
- gratis onderwijs
- gratis woning
- gratis uitkering
- gratis hulp
- gratis juridische bijstand (voor het geval u per ongeluk een autochtone vrouw verkracht of vermoordt)
pi_220871682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
Ze beschermen hun eigen positie:

De 150 kamerleden verdienen elk ¤141.000 per jaar.

De staatssecretarissen ¤192.000 en de ministers ¤205.000.

Maar in feite krijgen ze niets voor elkaar - en dat feit moet zoveel mogelijk toegedekt worden. We mogen niet weten dat ze niets presteren, want dan komt hun lucratieve baantje in gevaar.

Daarom zie je dat alles steeds wordt weggemoffeld. Ze zijn dolblij als bijvoorbeeld Markuszower of Baudet iets raars zegt, want dan kunnen ze dáár weer dagenlang over zeuren en is er geen aandacht voor hun eigen incompetentie.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:25:21 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Forum Admin zaterdag 23 mei 2026 @ 22:27:41 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220871770
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:30 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
Mensen die geweld als politiek middel niet schuwen zijn misschien wel of geen debiel, uiteindelijk zijn ze extreem.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:22:35 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872271
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
hoezo , dat is toch logisch , stel dat er een bijzit die echt gevaar loopt
Zal wel niet , maar stel

Je moet wel laten zien dat je eventueel mensen wilt opvangen, maar dat kan ook daar , dus aanmelden mag , maar verblijf hoeft niet hier

Dan komen ze hier in ieder geval niet meer , en wooncontainers neerzetten is daar een stuk eenvoudiger dan hier
en voor een fractie van de kosten
kunne ze hun eigen verblijf helpen bouwen DAAR
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:26:11 #41
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

Omdat de asielindustrie verdient aan de enorm dure overtocht

ik ben er wel voor om mensen die wat kunnen hier te laten werken, net als Hongarije doet , op basis van werkvisum , dan kan men wat geld verdienen en dan na 2 jaar weer terug

Maar volslagen idioten hierheen halen en hun hele familie met gezinshereniging in een huis te plaatsen dat voor jouw kinderen bedoeld is, nee dat kan niet, dat kan echt niet ,

Geef ze maar een heel blik soep mee en dan het vliegtuig in



[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 16:33:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220874979
Als de nood echt aan de man komt kan de overheid met een of verscheidene maatregelen van bestuur direct ingrijpen.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:19:30 #43
3542 Gia
User under construction
pi_220876316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Met de vliegtuig labels er nog aan.
pi_220876582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:19 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220877678
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220877911
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:07:44 #47
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220877951
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Maar blijven stemmen op D66, CDA, Pro en al die shit - die schaffen das 🤮🤮 Dit land is echt compleet mesjogge aan het worden....
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:54 #48
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878316
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:04 #49
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220878346
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:42 #50
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878358
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de stikstof kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Ja dan komt de ambtenaar weer bij u voor de stikstof heffing en dat willen we toch niet mijnheer Moore :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')