abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:42:57 #1
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864953
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, ??? -O- :N :N zijn ze nu helemaal knettergek -O-
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De Arbeidsinspectie heeft vrijdag bij een controle bij een post- en pakketbedrijf in Alphen aan den Rijn vier asielzoekers uit Syrië aangetroffen die niet mochten werken.

De controle vond plaats na meerdere meldingen dat in het depot van het bedrijf asielzoekers illegaal werkten
https://www.coa.nl/nl/werken
Petitie voor recht op werk voor asielzoekers en derdelanders
https://www.ru.nl/rechten(...)e-werk-asielzoekers/
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:49 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220864954
Topickaper @Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:51 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dramaqueen.
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:44:38 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Richestorags het volgende:
Topickaper @:Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
Er zat een goed aantal minuten tussen jouw laatste post en dit nieuwe topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:17:33 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220864996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je praat er elke keer omheen, vind jij het neerschieten van vluchtelingen een vorm van handhaving?
Natuurlijk is dat een vorm van handhaving. Polen heeft dat ook geïmplementeerd. Dat is gewoon het beschermen van de grenzen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:57:40 #6
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220865019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus ze neerschieten met regelgeving is dan wel weer prima?
of hullie boten lek prikken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220865273
Ze hebben ons land weggegeven. En ik verwacht niet dat we het terug zullen krijgen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:50:38 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220865291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 02:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of hullie boten lek prikken
Die boten lek prikken, dat doen ze toch zélf?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:58:49 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220865315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
We hebben het drama al gehad dat er trossen met mensen de Tunesische woestijn in werden gejaagd als onderdeel van een vluchtelingendeal. Dat is vrijwel niet belicht in de media, want nog op Afrikaanse bodem.

Wat wel scoorde is het beeld van dat verdronken jongetje, of de dramatische aankomst van lekke boten waarvan de helft van de opvarenden verdronken is, want dan zijn ze hier.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:02:26 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220866508
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:12:30 #11
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868026
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'


quote:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
Jippie 23-05-2026 10:14 print
Premier Rob Jetten heeft donderdag als eerste bewindspersoon van zijn kabinet openlijk gesproken van een "asielcrisis".
Dat deed hij tijdens zijn wekelijkse persconferentie in Den Haag, als reactie op een vraag uit de zaal.

Aanleiding is de nijpende opvangproblematiek in Nederland, met aanmeldcentrum Ter Apel als pijnlijk symbool.
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868047
Bekijk deze YouTube-video

Inburgeren is ook niet zo makkelijk
pi_220868139
twitter


Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220868144
Wat me opvalt aan die trailer is dat asielzoekers in Nederland ook meteen volstrekt hulpeloos en onbekwaam zijn. Het zijn toch mensen die uit verre landen hierheen zijn gereisd, dan weet je toch wel wat post is en wat rekeningen zijn?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:45:08 #15
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868197
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
ja en de baas van starlink waar Poetin zo last van heeft, en Palantir die de coördinaten doorgeeft waar ze de drones heen moeten sturen met behulp van starlink

Poetin heeft geen AI, alleen Google en Chatgtp als ze internet hadden

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 23-05-2026 15:53:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:12 schreef michaelmoore het volgende:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
[..]
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:58:42 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
ja zelfs de kneiterlinksen hebben nu eindelijk door, dat de grootste idioten in de wereld hierheen gestuurd worden

Terwijl we arbeidsmigranten nodig hebben

maar Zita pels krijgt er een natte doos van en heeft de soep al klaar en voelt zich barmhartig

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 03:03:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:01:01 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220868265
Kunnen we ophouden over de natte doos van Zita Pels?
pi_220868271
Wie is Zita Pels?
pi_220868285
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:14:23 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868920
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 20:02:25 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870519
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:14:29 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220870619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:50:32 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220870873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Istanbul, Ankara, Athene en die steden waar deze asieltoeristen vandaan komen lijken me geen oorlogsgebied.
pi_220870906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
pi_220870919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Pas nou op, mag je niet zeggen. En een sticker aan de koffer van een vliegticket. Echt hele zielige mensen.

@probeer
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:30 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:16 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871325
twitter


In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
pi_220871358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Nee dat is niet alleen in hoofden van mensen. Iran, Egypthe, Libanon en Syrie, zijn voorbeelden van hoe de afloop kan zijn. En dit is gebasseerd op feiten. Niks tegen buitenlanders verder. Mijn vriendin is zelfs buitenlands. Wel wat tegen de Islam ja. Geschiedings wijst gewoon uit dat het een zeer, zeer gevaarlijk geloof is. En eenmaald met zenggeschap dan gaat het hard. En daarom wordt ik ook doodziek van het wegkijken en ontkennen daarvan.
pi_220871417
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:58:20 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220871432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220871436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
pi_220871532
Nederland moet stoppen met het schizofrene asielbeleid:

1. Uit alles blijkt dat Nederland geen asielzoekers wil hebben. We betalen (via de EU) zelfs corrupte regimes aan de randen van Europa om die asielstroom tegen te houden.

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

- u krijgt gratis onderdak
- gratis sanitaire voorzieningen
- gratis ontbijt
- gratis lunch
- gratis diner
- gratis tandzorg
- gratis huisarts
- gratis medische zorg
- gratis inburgering
- gratis onderwijs
- gratis woning
- gratis uitkering
- gratis hulp
- gratis juridische bijstand (voor het geval u per ongeluk een autochtone vrouw verkracht of vermoordt)
pi_220871682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
Ze beschermen hun eigen positie:

De 150 kamerleden verdienen elk ¤141.000 per jaar.

De staatssecretarissen ¤192.000 en de ministers ¤205.000.

Maar in feite krijgen ze niets voor elkaar - en dat feit moet zoveel mogelijk toegedekt worden. We mogen niet weten dat ze niets presteren, want dan komt hun lucratieve baantje in gevaar.

Daarom zie je dat alles steeds wordt weggemoffeld. Ze zijn dolblij als bijvoorbeeld Markuszower of Baudet iets raars zegt, want dan kunnen ze dáár weer dagenlang over zeuren en is er geen aandacht voor hun eigen incompetentie.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:25:21 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871770
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2026 22:28:06 ]
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:30 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
Mensen die geweld als politiek middel niet schuwen zijn misschien wel of geen debiel, uiteindelijk zijn ze extreem.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:22:35 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872271
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
hoezo , dat is toch logisch , stel dat er een bijzit die echt gevaar loopt
Zal wel niet , maar stel

Je moet wel laten zien dat je eventueel mensen wilt opvangen, maar dat kan ook daar , dus aanmelden mag , maar verblijf hoeft niet hier

Dan komen ze hier in ieder geval niet meer , en wooncontainers neerzetten is daar een stuk eenvoudiger dan hier
en voor een fractie van de kosten
kunne ze hun eigen verblijf helpen bouwen DAAR
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:26:11 #41
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

Omdat de asielindustrie verdient aan de enorm dure overtocht

ik ben er wel voor om mensen die wat kunnen hier te laten werken, net als Hongarije doet , op basis van werkvisum , dan kan men wat geld verdienen en dan na 2 jaar weer terug

Maar volslagen idioten hierheen halen en hun hele familie met gezinshereniging in een huis te plaatsen dat voor jouw kinderen bedoeld is, nee dat kan niet, dat kan echt niet ,

Geef ze maar een heel blik soep mee en dan het vliegtuig in



[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 16:33:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220874979
Als de nood echt aan de man komt kan de overheid met een of verscheidene maatregelen van bestuur direct ingrijpen.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:19:30 #43
3542 Gia
User under construction
pi_220876316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Met de vliegtuig labels er nog aan.
pi_220876582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:19 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220877678
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220877911
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:07:44 #47
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220877951
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Maar blijven stemmen op D66, CDA, Pro en al die shit - die schaffen das 🤮🤮 Dit land is echt compleet mesjogge aan het worden....
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:54 #48
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878316
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:04 #49
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220878346
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:42 #50
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878358
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de stikstof kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Ja dan komt de ambtenaar weer bij u voor de stikstof heffing en dat willen we toch niet mijnheer Moore :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:50:52 #51
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220878712
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
En die woke groene gutmenschen pleuren vervolgens die gelukzoekerts op dat o zo groene gras aangezien er amper huisvesting is in dit jofele land. Hoe oliedom kun je zijn?
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 20:34:14 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220879499
https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/153047994.html

Mooi dat scheelt alvast een 1000 vluchtelingen en 1000 koppen soep

quote:
Royal Air Maroc schrapt vluchten naar Brussel vanwege stijgende kerosineprijs
Casablanca- Luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc schrapt tijdelijk verschillende verbindingen met Europa en Afrika door de fors gestegen brandstofprijzen als gevolg van de oorlog in het Midden-Oosten.

Ook de route tussen Marrakesh en Brussel wordt getroffen.

2 uur geleden

De Marokkaanse staatsmaatschappij maakte dit weekend bekend dat ze haar internationale netwerk tijdelijk moet aanpassen door ,,de sterke stijging van de kerosineprijzen" en een afnemende vraag op bepaalde routes.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220884168
twitter


Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:01:07 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220884371
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Mauro?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220887101
twitter
  maandag 25 mei 2026 @ 20:46:04 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220887836
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 25-05-2026 20:59:19 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220887925
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
pi_220887932
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
Naast dat het een dikke faal is dit idd ook zinloos.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:03:54 #59
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220887937
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Hoe kun je verwachten dat mensen die zich niet hoeven te verantwoorden en alles voor niks krijgen, ooit gaan werken?

Waarom zouden ze?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220889290
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

twitter
pi_220889721
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 05:51 schreef Spring_Sale het volgende:
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

[ x ]
quote:
Uit een onderzoek van het AD blijkt dat tientallen statushouders zonder toestemming van de woningcorporatie hun sociale huurwoning of een deel daarvan verhuren. "Onderhuur is woonfraude en dat nemen we heel serieus", zegt de Rotterdamse woningcorporatie Havensteder.

Verslaggevers van het AD deden zich voor als potentiële huurders en bezochten enkele van de door statushouders aangeboden woningen. In hartje Amsterdam namen ze een kijkje in een studio van een Syrische statushouder, die zelf bij zijn vrouw is ingetrokken die ook een sociale huurwoning toegewezen heeft gekregen.

https://nos.nl/artikel/25(...)at-ze-misbruik-maken
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220889736
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ik zit sindskort weer een beetje op Nextdoor, kennelijk valt het allemaal mee met de woningnood zodra iemand vraagt om een kamer rollen de aanbiedingen binnen, en allemaal door typisch Nederlandse namen die je echt niet zou verwachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:01 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220890964
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Dat zou wat mij betreft ook weer meteen een intrekking van de asielstatus zijn en een deportatie naar land van herkomst. Rot op met je misbruik maken van onze goedheid.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220891059
twitter


Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
pi_220891365


Het wordt een hete zomer zo :M :M
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:11 #66
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220891434
https://www.rtvutrecht.nl(...)erlijk-1-juli-openen

Ja dan kunne de dames 6 maanden niet trainen , moeten die meiden wat anders gaan doen, handballen in een zaal, ofzo, kan er ook niets aan doen, je moet wat over hebben voor de mens die aan het vluchten is samen met de broer of neef.

riolering , drinkwater, electra, douches, eetzaal, wifi , airco's en een overhead bestuur organisatie , ff druk daar de gemeente


Beter op polder Rijnenburg dat staat leeg tot 2035 , en is Sharon Dijksma de baas, dat kan wel 10 jaar blijven staan dan
Daar komt geen mens op te voetballen

https://www.facebook.com/reel/1668436857943529

quote:
IJsselstein - Deze week start het COA met de voorbereidingen voor de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Onder andere ondergrondse leidingen worden aangepast, zodat een van de voetbalvelden van club IJFC geschikt is om mensen op te vangen.
In een bewonersbrief van de gemeente staat dat het COA de locatie uiterlijk 1 juli wil openen.
Er is een hoop te doen geweest om de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Sommige inwoners heten vluchtelingen van harte welkom, andere demonstreren al weken op rij.
Eén nacht bekogelden relschoppers de politie en vernielden zij de gevel van het stadhuis en het theater.
Het heeft het COA niet tegengehouden om verder te gaan met de noodopvang, want deze week starten de voorbereidingen.

In een bewonersbrief die de gemeente IJsselstein vandaag heeft gestuurd, valt te lezen dat het COA nu wel een streefdatum heeft om de noodopvang te openen.
Uiterlijk 1 juli zou de opvang op het voetbalveld open moeten gaan. Maximaal 150 statushouders zullen daar tot het einde van het jaar worden opgevangen.
quote:
Let op: de foto is een schets, er komt een hek om de gebouwen heen


[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2026 21:49:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220891773
twitter


Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:08:31 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220891792
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Sargentini aged like milk
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220892367




[ Bericht 19% gewijzigd door Spring_Sale op 26-05-2026 16:53:58 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:50:49 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220892971
Gezelligheid in Duisburg.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220892982
Jeetje, pakken ze nu ook al ONZE bbq's af????
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:25:47 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220893166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
In Spaarnwoude Houtrak ziet het er deze dagen niet anders uit. Dat is al jaren zo. Afgezien van achtergelaten afval is daar ook niets mis mee.
Life is what you make it.
pi_220893393
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
pi_220893419
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
@probeer dit zegt niks zeker.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:43:36 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:05 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220893699
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
[..]
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:41 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
Dat is inderdaad bijzonder om te zien, dat sommigen maar willen blijven volhouden dat er niets aan de hand is. Het is natuurlijk prima dat zulke mensen deze demografische veranderingen stiekem toejuichen, maar wees daar dan eerlijk over.

Al hebben we deze tactiek natuurlijk vaker gezien.

'It's not happening, it's a right-wing conspiracy theory'
'It's not happening, it's xenophobia'
'It's not happening, it's racism'
'It's not happening, it's Islamophobia'
'It's not happening, it's hate'
'It's not happening, it's white supremacy'

...

'Okay, it's happening and it's actually a good thing'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220894487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
Dit zijn vijftig mensen op een veldje. Als je wilt klagen over migranten en asielzoekers zijn er echt véél betere dingen te vinden dan 'bruine mensen barbequen in de zomer'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:43:43 #79
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220894513
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Allemaal vrij vandaag toevallig
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44:29 #80
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220894888
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Allemaal vrij vandaag toevallig
Wat een pauperbende.
pi_220894945
twitter


Remigratie is nu ook een verboden woord.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:49 #82
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220894970
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Remigratie is nu ook een verboden woord.
Remigratie is een schitterend woord. Het zou fijn zijn als daar eens wat meer lui gehoor aan geven.

En Klaver is een misselijke vent. Ofja, vent.. :')
pi_220896121
Ook Mona Keijzer is controlled opposition. Net zoals Caroline van der plas. niet op stemmen dus!

twitter
pi_220896665
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:19 #85
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220896673
Ondertussen heeft het marxistische Nu.nl weer een lijvig stuk gewijd aan extreemrechts

https://www.nu.nl/politie(...)ts-gedachtegoed.html

En zie die AI generated emo comments eronder. Nu mogen de comments wél open

Ik hoor de UvA-meisjes op de redactie al soppen
Beati pauperes spiritu
pi_220896709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef Academicus het volgende:
Ondertussen heeft het marxistische Nu.nl weer een lijvig stuk gewijd aan extreemrechts

https://www.nu.nl/politie(...)ts-gedachtegoed.html

En zie die AI generated emo comments eronder. Nu mogen de comments wél open

Ik hoor de UvA-meisjes op de redactie al soppen
Vind dit wel een prima reactie:

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen FVD ga stemmen. Maar dat gewijs van alle partijen en de suggesties die ze doen toont hun eigen onvermogen aan. Als men zou nakomen wat men tijdens de campagne heeft belooft zou deze regering nu leveren. Maar men levert niet en komt haar afspraken niet na en morrelt aan afspraken die gemaakt zijn op gebied van de sociale zekerheid. Dat geeft frustratie onder de burgers en dat gaat van kwaad tot erger. Mensen gaan verder kijken en zich afzetten en dat is precies wat een partij als de FVD in de kaart speelt. Dan moet je niet proberen die partij in kwaad daglicht te zetten met de gedachten dan zakt de belangstelling onder de kiezers maar zelf doen wat je beloofd hebt, wordt houden en zichtbaar problemen oplossen. Dat is voor twee dingen goed. Voor Nederland en voor jezelf tijdens de volgende verkiezingen.

Zo is het wel. Ik vind FVD echt helemaal niets. Maar ze hebben deze partij zelf zo groot gemaakt, zelfde geldt voor de PVV.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:45:21 #87
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896738
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Remigratie is nu ook een verboden woord.
waarom remigratie ??/

mensen komen hierheen om te werken, niet voor zielig te zijn


Dat ze niet mogen werken dat is de schuld van links , die denken zielige mensen willen een kop soep en kunnen niet werken door oorlogstrauma's

dat die "zielige" mensen ieder 5000 euro hebben moeten lenen om in dit walhalla met veel werk te komen daar denken ze niet aan, want ze willen hun elitaire superioriteit gevoel strelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:59:50 #88
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220896808
Wat een kneuzen joh die Jetten, Paternotte, Bontenbal en Klaver. Alleen het belerende vingertje naar "ExtreemREchTgs" maar de hand in eigen boezem, ho maar.

Ga eens leveren joh stel onbenullen. En dan heb ik het niet over vergaande plannen om de sociale zekerheid in Nederland te slopen.

Dan heb ik het over "fatsoen", "10 steden" en "humaan asielbeleid" waarbij er geen mensen in het gras hoeven te liggen omdat ze denken dat er plek genoeg is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:03:20 #89
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een kneuzen joh die Jetten, Paternotte, Bontenbal en Klaver. Alleen het belerende vingertje naar "ExtreemREchTgs" maar de hand in eigen boezem, ho maar.

Ga eens leveren joh stel onbenullen. En dan heb ik het niet over vergaande plannen om de sociale zekerheid in Nederland te slopen.

Dan heb ik het over "fatsoen", "10 steden" en "humaan asielbeleid" waarbij er geen mensen in het gras hoeven te liggen omdat ze denken dat er plek genoeg is.
Ze moeten niet mensen in de dorpen pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld te beloven aan mensen die hier komen om te werken ,

ga GVD woningen bouwen linkse sukkels

Eemvallei ruimte zat voor jullie zielige mensen, geen smoezen over hoogwaardig vervoer , een bus is prima om naar hun werk te gaan

10 steden he, waar zijn die ?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:12:28 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220896893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ze moeten niet mensen in de dorpen pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld te beloven aan mensen die hier komen om te werken ,

ga GVD woningen bouwen linkse sukkels

Eemvallei ruimte zat voor jullie zielige mensen, geen smoezen over hoogwaardig vervoer , een bus is prima om naar hun werk te gaan

10 steden he, waar zijn die ?/
Nouja na 9 jaar heeft ongeveer 55% van de statushouders betaald werk. Dus stellen dat ze komen om te werken gaat een beetje ver. Dan laten we de illegalen nog even voor wat het is.

Als je het nog verder uitsplitst op bijvoorbeeld Somaliërs dan wordt het helemaal om te janken.

Laat onverlet dat er natuurlijk gebouwd moet gaan worden. En die noodopvang moet stoppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door inslagenreuring op 27-05-2026 12:24:55 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:27:46 #91
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896970
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nouja na 9 jaar heeft ongeveer 55% van de statushouders betaald werk. Dus stellen dat ze komen om te werken gaat een beetje ver. Dan laten we de illegalen nog even voor wat het is.

Als je het nog verder uitsplitst op bijvoorbeeld Somaliërs dan wordt het helemaal om te janken.

Laat onverlet dat er natuurlijk gebouwd moet gaan worden. En die noodopvang moet stoppen.
Het zou voor mij ook heel erg moeilijk zijn om redelijk werk te vinden in Syrie of in de USA

quote:
1. Asielzoekers (in de procedure)
Voor asielzoekers is de toegang tot de arbeidsmarkt zeer beperkt.
Zij mogen pas werken wanneer hun asielprocedure loopt én er aan strenge voorwaarden is voldaan.

Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.

Praktijk: Door deze tijdelijke en onzekere status is het voor asielzoekers erg lastig om een reguliere baan te vinden.

Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS +1
2. Statushouders (met verblijfsvergunning)
Statushouders hebben in principe dezelfde rechten en plichten als Nederlandse burgers op de arbeidsmarkt; zij zijn vrij op de arbeidsmarkt.
Er is geen werkvergunning nodig.
Toch is de uitstroom naar werk laag en verloopt integratie moeizaam:

VluchtelingenWerk +2
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:08:15 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220897452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het zou voor mij ook heel erg moeilijk zijn om redelijk werk te vinden in Syrie of in de USA
[..]

Daarom pak ik ook de cijfers na 9 jaar. Zodat het hele gedoe rondom de procedures en de integratie ruimschoots achter de rug zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:12:23 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220897476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Vind dit wel een prima reactie:

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen FVD ga stemmen. Maar dat gewijs van alle partijen en de suggesties die ze doen toont hun eigen onvermogen aan. Als men zou nakomen wat men tijdens de campagne heeft belooft zou deze regering nu leveren. Maar men levert niet en komt haar afspraken niet na en morrelt aan afspraken die gemaakt zijn op gebied van de sociale zekerheid. Dat geeft frustratie onder de burgers en dat gaat van kwaad tot erger. Mensen gaan verder kijken en zich afzetten en dat is precies wat een partij als de FVD in de kaart speelt. Dan moet je niet proberen die partij in kwaad daglicht te zetten met de gedachten dan zakt de belangstelling onder de kiezers maar zelf doen wat je beloofd hebt, wordt houden en zichtbaar problemen oplossen. Dat is voor twee dingen goed. Voor Nederland en voor jezelf tijdens de volgende verkiezingen.

Zo is het wel. Ik vind FVD echt helemaal niets. Maar ze hebben deze partij zelf zo groot gemaakt, zelfde geldt voor de PVV.
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
pi_220897572
In 1990 had mijn vader 1 dag na het verkrijgen van de tewerkstellingsvergunning al een baan. Al jaren met pensioen, toch komt hij nog vaak bij de garage, legt dingen uit aan leerlingen en kijkt mee onder de motorkap. Moeders compleet omgeschoold en 30 jaar als verpleegkundige gewerkt. Mentaliteit en werkethos verander je niet met een inburgeringscursusje.
pi_220897894
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
Jub. Makkelijke afledingen dit om maar niks op te lossen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220897993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
En als het weer eens uit de klauwen loopt, heel hard onacceptabel schreeuwen.
(om vervolgens er niks mee te doen O-) )
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:13:07 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220898082
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Liever dan dat die kanslozen hier heen komen.
Criminele activiteiten en het sociale vangnet leegroven is enige wat ze komen doen.

Maar liefst gewoon boten opvangen en terug zetten in Afrika doei.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:15:27 #98
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarom pak ik ook de cijfers na 9 jaar. Zodat het hele gedoe rondom de procedures en de integratie ruimschoots achter de rug zijn.
nou ze moeten mij niet in Griekenland neerzetten want dan had ik over 9 jaar nog geen fatsoenlijk werk anders dan vuil ophalen of schoonmaken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:16:49 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
eerzame burgers pesten met hun Spreidingswet in hun schooltje of bioscoop of voetbalkveld, donder en eind op zeg, pak een paar weilanden voor 1000 wooncontainers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:30 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou ze moeten mij niet in Griekenland neerzetten want dan had ik over 9 jaar nog geen fatsoenlijk werk anders dan vuil ophalen of schoonmaken
Ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Eerder geef je nog aan dat ze komen om te werken. En nu heb je begrip voor het feit dat ze niet werken?

Overigens moet het werk dat je noemt ook gedaan worden. Beter alternatief dan de schatkist opsouperen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:29:31 #101
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Eerder geef je nog aan dat ze komen om te werken.

En nu heb je begrip voor het feit dat ze niet werken?
quote:
1. Asielzoekers (in de procedure)
Voor asielzoekers is de toegang tot de arbeidsmarkt zeer beperkt.
Zij mogen pas werken wanneer hun asielprocedure loopt én er aan strenge voorwaarden is voldaan.

Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.

Praktijk: Door deze tijdelijke en onzekere status is het voor asielzoekers erg lastig om een reguliere baan te vinden.
JA , zou jij snel aan het werk komen ,met zulke voorwaarden ??
nu hebben ze thuis ook geen werk dus
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:02 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898229
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
JA , zou jij snel aan het werk komen ,met zulke voorwaarden ??
nu hebben ze thuis ook geen werk dus
Ik wel ja. Het zit wat minder in mijn aard om permanent aan het staatsinfuus te liggen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:33:12 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik wel ja. Het zit wat minder in mijn aard om permanent aan het staatsinfuus te liggen.
quote:
Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.
nee maar met een beperking van 24 weken dan is er niet veel werk te doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:41:14 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898340
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
nee maar met een beperking van 24 weken dan is er niet veel werk te doen
Er staan meer dan 350.000 vacatures open.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:42:30 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er staan meer dan 350.000 vacatures open.
gek he

quote:
Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:50:16 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gek he
[..]

Ja, so what? Dat is bijna 20 uur per week.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:55:27 #107
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, so what? Dat is bijna 20 uur per week.
24 weken is 20 uur per week?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:57 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
24 weken is 20 uur per week?
Ook wordt de zogenoemde ‘24-weken-eis’ uit de regels geschrapt. Asielzoekers mochten maar 24 weken werken per periode van 52 weken. In 2023 oordeelde de rechter dat dit niet mocht en sindsdien past het UWV deze eis al niet meer toe.

https://www.rijksoverheid(...)eken-per-jaar-werken
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:20:14 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ook wordt de zogenoemde ‘24-weken-eis’ uit de regels geschrapt. Asielzoekers mochten maar 24 weken werken per periode van 52 weken. In 2023 oordeelde de rechter dat dit niet mocht en sindsdien past het UWV deze eis al niet meer toe.

https://www.rijksoverheid(...)eken-per-jaar-werken
nou dat is een vooruitgang
1
voorheen mocht men in het geheel niet werken terwijl 90% hierheen komt voor werk ook uit veilige landen ,de rest is van de gezinshereniging als vriendin of vriend
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220899363


'Rechters verwerpen asielbesluiten wegens mogelijk AI-gebruik' https://fd.nl/samenleving(...)utm_term=app-android
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:32:24 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220900043
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220900252
Jeetje, moslims bij elkaar op een voor hen belangrijke dag. We zijn hier weer iets op het spoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:19:14 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220900256
quote:
13s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

[ twitter ]
Ik vind dit niet heel interessant in de context van dit topic, eigenlijk. Het gros is geen asielzoeker of ooit geweest.
pi_220900595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit niet heel interessant in de context van dit topic, eigenlijk. Het gros is geen asielzoeker of ooit geweest.
Heeft hier weinig mee te maken ja. Alleen 3e wereldtoestanden taferelen, maar dat staat hier los van.

Met zijn allen op een voetbalveld gaan knielen :') :') 1730 belde.
pi_220900843
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:34 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]

'Rechters verwerpen asielbesluiten wegens mogelijk AI-gebruik' https://fd.nl/samenleving(...)utm_term=app-android
Wat een onzin zeg. Hoe moet je nou bewijzen dat iets niet gebruikt is? Rechters... Ook weer dat gelul over algoritmes, wat niemand in de media lijkt te begrijpen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:48:03 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220901110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Jeetje, moslims bij elkaar op een voor hen belangrijke dag. We zijn hier weer iets op het spoor.
Volgens mij is er niemand die stelt dat we 'iets op het spoor' zouden zijn. Er wordt simpel gewezen op de Islamisering als effect van migratie.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit niet heel interessant in de context van dit topic, eigenlijk. Het gros is geen asielzoeker of ooit geweest.
Op basis waarvan baseer je het laatste? Het merendeel is hier toch ooit binnen gekomen of is een nakomeling van mensen die dit zijn. En gezien de migratie vanuit (Arabische en) Islamitische landen, laten dit soort beelden dus zien wat migratie uit zulke landen voor gevolgen heeft. Dit soort religieuze en culturele uitingen, stroken niet met de Westerse cultuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:55:49 #117
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220901180
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand die stelt dat we 'iets op het spoor' zouden zijn. Er wordt simpel gewezen op de Islamisering als effect van migratie.
[..]
Op basis waarvan baseer je het laatste? Het merendeel is hier toch ooit binnen gekomen of is een nakomeling van mensen die dit zijn[/b]. En gezien de migratie vanuit (Arabische en) Islamitische landen, laten dit soort beelden dus zien wat migratie uit zulke landen voor gevolgen heeft. Dit soort religieuze en culturele uitingen, stroken niet met de Westerse cultuur.
Statistisch gezien lijkt me dat het grootste deel uit voormalige gastarbeiders en hun nakomelingen voortkomt en niet uit asielzoekers.
pi_220901194
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand die stelt dat we 'iets op het spoor' zouden zijn.
Onjuist, ik stel dat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:02:11 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220901220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Statistisch gezien lijkt me dat het grootste deel uit voormalige gastarbeiders en hun nakomelingen voortkomt en niet uit asielzoekers.
Die gastarbeiders waren er niet veel. Rond het stopzetten van de werving waren dat er ongeveer 80.000. Van die 80.000 kom je niet een paar decennia later ineens bij ongeveer anderhalf miljoen moslims.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:17:29 #120
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220901349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:53 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft hier weinig mee te maken ja. Alleen 3e wereldtoestanden taferelen, maar dat staat hier los van.

Met zijn allen op een voetbalveld gaan knielen :') :') 1730 belde.
Dat zou voor Europeanen in 1730 al bijzonder ouderwets zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:07:03 #121
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220902262
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:13 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Liever dan dat die kanslozen hier heen komen.
Criminele activiteiten en het sociale vangnet leegroven is enige wat ze komen doen.

Maar liefst gewoon boten opvangen en terug zetten in Afrika doei.
Met andere woorden, je bent extreemrechts, per definitie. Leuk ook dat Xenofobie zo in is tegenwoordig. Voor de zkeerheid, ik vind ook dat niet iedereen kan blijven en dat men meer moeite moet doen om de procedueres sneller te laten gaan. En ja, als een rechter hefet gezegd dat iemand weg moet, moet ie ook weg. Maar als we niet samenwerken met andere landen en dan het neerschieten van mensen op zee of aan de kust ook nog eens gaan goed praten, dan moet je ook niet gaan zeuren als je straks ook onder de mensen hoort die zogenaamd 'het Nederlands paspoort niet waardig zijn, omdat een sommige mensen je een eikel vinden'. Wedden dat je dan ook graag wil dat dingen humaan verlopen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:08:15 #122
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220902270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Jeetje, moslims bij elkaar op een voor hen belangrijke dag. We zijn hier weer iets op het spoor.
Howard eet blijkbaar vegetarisch met kerst.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:13:01 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220902293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:53 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft hier weinig mee te maken ja. Alleen 3e wereldtoestanden taferelen, maar dat staat hier los van.

Met zijn allen op een voetbalveld gaan knielen :') :') 1730 belde.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. Hoe moet je nou bewijzen dat iets niet gebruikt is? Rechters... Ook weer dat gelul over algoritmes, wat niemand in de media lijkt te begrijpen.
Zie wel weer dat jullie echt geen ene fuck geven om de eerlijkheid van de rechtstaat, als het om mensen gaat die je niet zo leuk vindt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 28 mei 2026 @ 02:42:39 #124
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220902703
zouden ze eigenlijk terug moeten kunnen sturen maar of dat help is maar zeer de vraag

ze zijn in Nederland dol op Syriërs
quote:
Levenslang voor IS-aanhanger (24) die tiener (14) doodstak in Oostenrijk
Villach- Een 24-jarige IS-aanhanger die vorig jaar een aanslag pleegde in Oostenrijk is veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf.

Hij stak in de zuidelijke plaats Villach een 14-jarige jongen dood en verwondde vijf anderen.
23:33 uur | 27 mei 2026

De veroordeelde, een Koerdisch-Syrische vluchteling, bekende eerder al dat hij de aanslag had gepleegd en dat hij trouw had gezworen aan Islamitische Staat (IS).

Toen de rechter hem vroeg of hij het opnieuw zou doen, knikte hij instemmend.
De aanklagers spraken van „bliksemradicalisatie” via TikTok.
Naar verluidt waren ook familieleden verbaasd dat hij zo geradicaliseerd was.

De man is veroordeeld voor moord, vijfvoudige poging tot moord en terrorisme. Hij is niet van plan in beroep te gaan.
Syriër voorkomt grotere ramp en rijdt in op steker in Villach maar wordt aangezien voor dader: ’Ze gingen op me los’

Het vonnis komt op het moment dat in Oostenrijk ook een andere terreurzaak speelt. Donderdag doet de rechter naar verwachting uitspraak over de man die ervan wordt verdacht een aanslag te hebben beraamd bij een optreden van Taylor Swift in Wenen.
ambtenaren sukkels ,
nou zoek dan maar weer een schooltje op vlak bij kinderen , of een voetbalveld van een dames team
Of toch gewoon een weiland gebruiken
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 03:00:06 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220902969
Altijd veel feel good in asieldiscussies
_O_
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:19:54 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220903432
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die gastarbeiders waren er niet veel. Rond het stopzetten van de werving waren dat er ongeveer 80.000. Van die 80.000 kom je niet een paar decennia later ineens bij ongeveer anderhalf miljoen moslims.
Jawel, ongeveer 1 op de 4 moslims in Nederland is hier niet als gastarbeider, nazaat daarvan of huwelijkskandidaat voor eentje dus samenhangend met de gastarbeiders. Dus niet als asielzoeker.
pi_220903672
Hoewel Nederland al te kampen had met problemen rond gastarbeiders, hun kinderen en figuren uit de Antillen. Krijgt Nederland er nu honderdduizenden zwarte Afrikanen bij die óók voor overlast zorgen. Dit kan zo niet langer.
Wanneer de zon even schijnt ziet het strand van Scheveningen helemaal zwart. Dit is niet normaal. En als het nog prettige mensen waren dan zouden we er misschien anders tegenaan kijken. Maar in de praktijk veroorzaken deze figuren voornamelijk voor heel veel overlast waar je ze ook tegenkomt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:52:11 #128
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220903686
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd veel feel good in asieldiscussies
_O_
waarom niet een asiel bouwen op Polder Rijnenburg, de woningbouw daar is door PRO uitgesteld tot 2035 , dus tijd zat en ruimte genoeg ,heeft geen mens last van

Waarom kleine dorpjes pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld af te pakken voor moslims ?
Wie verzint zoiets ?/

quote:
IJFC stapt naar rechter om opvang op veld te voorkomen
wo 27 mei 2026, 20:36 Nieuws

IJsselstein - Voetbalclub IJFC blijft van mening dat het aangewezen voetbalveld geen geschikte locatie is voor een noodopvang voor vluchtelingen in IJsselstein.

De voetbalclub heeft daarom op woensdagochtend laten weten het niet eens te zijn met de start van de bouwwerkzaamheden voor de opvang en stapt naar de rechter.

Er zijn volgens IJFC nog geen duidelijke afspraken vastgelegd over de voorwaarden voor het gebruik van het veld.

Via de bewonersbrief van de gemeente vernam IJFC echter dat er gestart zal worden met de voorbereidende werkzaamheden voor de tijdelijke noodopvang op veld 2 van IJFC

'Als bestuur zijn wij verbaasd en teleurgesteld over deze stap.
Op dit moment zijn er namelijk nog geen duidelijke en volledige afspraken vastgelegd tussen de gemeente en IJFC over onder andere de voorwaarden, gevolgen, herstelwerkzaamheden en verantwoordelijkheden rondom het gebruik van ons veld', aldus IJFC.

.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 10:27:45 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220903706
De asieldiscussie in België.

twitter

quote:
Cynically, even the judge that convicted me admits as much by writing in his verdict: “Even if all of the statements made by Van Langenhove are based on scientific evidence and statistics, it makes no difference to the criminal intent. Van Langenhove is not charged with spreading false information. He is charged with presenting facts in a way that incites hatred against persons on the grounds of one or more of the protected criteria in the Anti-Racism Law.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:36:35 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905539
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905602
quote:
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:26 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220906674
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Doet me denken aan Michael Panhuis die weigerde zijn medisch dossier te delen met de tbs-kliniek en toen vrijheden kreeg zodat hij Anne Faber kon vermoorden.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:07:26 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220906700
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Dit land bestaat alleen nog maar uit regeltjes die op papier heel leuk klinken maar die in de praktijk echt letterlijk zo'n beetje alles in de weg staan.
pi_220906922
quote:
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:47:08 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906934
Gezellig samen vieren dat er net weer 4 mensen geallah-akbarred zijn in Zwitserland O+.

Make it stop :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220906941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
pi_220906961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
Dat gelooft niemand en jij zelf ook niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:54:15 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
Behalve als ze een CEO doodschieten, dan is het volksheld #1.

Om 1 van de tienduizenden voorbeelden te noemen. De "anders komt zijn verblijfsvergunning in gevaar" zaken even buiten schot te laten :').

Links geilt op daders, slachtoffers kunnen de tering krijgen, waren vast toch rassiesten ofzo :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220907011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:53 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Dat gelooft niemand en jij zelf ook niet.
Dan moet je links Nederland maar eens wapens geven, zodat ze daders kunnen aanhouden via een burgerarrest.
pi_220907058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:04 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan moet je links Nederland maar eens wapens geven, zodat ze daders kunnen aanhouden via een burgerarrest.
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:33:11 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
Wat een zieke bagger.
Ik heb niemand van links horen zeggen dat ze die moordende asielzoeker een lieverd vinden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:16 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
Waarom zet jij links Nederland toch in de criminele hoek? Een dader krijgt echt geen cent van links Nederland en als links Nederland wapens zou hebben dan hadden die daders vaker last van een burgerarrest.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:39:13 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907183
quote:
13s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

[ twitter ]
Er is in NL elke dag een bloedfeest.
Er worden bijna twee miljoen dieren dagelijks geslacht. En leven meestal onder erbarmelijke toestanden.

Goed een vegetariër of vegan, mag dit veroordelen. Iemand anders, hou je bek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:42:54 #145
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907202
Twee maanden 8)7 8)7 8)7 _O- :W
waarom niet gewoon 48 uur

Pak toch een zwik weilanden zeg stelletje keutels

https://www.rtvutrecht.nl(...)55o62YW5pV0pniu-JDhw




quote:
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
-O- :W 8)7 8)7

welkom in mijn koelkast welkom op mijn bankrekening , ik ben toch mesjokke
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:48:20 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
Twee maanden 8)7 8)7 8)7 _O- :W
waarom niet gewoon 48 uur

Pak toch een zwik weilanden zeg stelletje keutels

https://www.rtvutrecht.nl(...)55o62YW5pV0pniu-JDhw

[ afbeelding ]
[..]
-O- :W 8)7 8)7

welkom in mijn koelkast welkom op mijn bankrekening , ik ben toch mesjokke
Mooie tijdelijke oplossing zou ik zeggen.
Ook fijn dat mensen in die gemeente zich meteen hebben aangeboden om te helpen.

Dan gaan de mensen die claimen dat er geen draagvlak is weer eens op hun bek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:15 #147
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mooie tijdelijke oplossing zou ik zeggen.
Ook fijn dat mensen in die gemeente zich meteen hebben aangeboden om te helpen.

Dan gaan de mensen die claimen dat er geen draagvlak is weer eens op hun bek.
hallo met de regering, wilt u meewerken aan een noodopvang programma , ja hoor , zeg is 3 nachtjes voldoende ??

Ja prima , iedere nacht is er een he

_O- _O- _O- _O-
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:59:58 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hallo met de regering, wilt u meewerken aan een noodopvang programma , ja hoor , zeg is 3 nachtjes voldoende ??

Ja prima , iedere nacht is er een he

_O- _O- _O- _O-
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:02:50 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 18:34:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220907578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:00:32 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907617
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:02:13 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.

waarvoor , ze mogen niet werken, hebben geen huis en kunnen niets, als kleine verslaafde hoerejongen op straat bedoel je
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
jij hebt liever een 500.000 zwarte pinguïns om jou te vervangen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 19:19:58 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:44 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
:')
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 19:06:47 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Nog meer?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nog meer?
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
pi_220907908
twitter
twitter
Amnesty laat zich ook weer van hun neutrale kant zien.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220907956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
Het werk dat de daders zelf niet willen doen.
pi_220908164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
pi_220908186
Vakman pur sang
pi_220908188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor?
We hebben meer mensen nodig om het werk te doen dat de daders niet willen doen.
pi_220908192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:10 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:56 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908210
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
recreatiegebied !
goed plan, ga ik ijs verkopen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 20:36:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Met armoedzaaiers heb je natuurlijk geen groei :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:06 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Sommige Marokkanen zijn inderdaad in de steek gelaten.
Zelf heb ik nooit last gehad van Antillianen, maar dat is maar mijn ervaring.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.

En nofi, daar hebben we andere vormen van migratie van nodig. Geen laag of niet opgeleide mensen die enkel hun gezin willen laten overkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 20:03:59 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:49 #167
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
nee daaar hebben we humanoids voor

geen mensen meer ,scheelt ook woningbouw
ik ga er 3 in de schuur zetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
recreatiegebied !1

goed plan
ga ik ijs verkopen
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:03:37 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.
Wat bedoel je met dat laatste?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:04:06 #170
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
humanoids doen niet aan religie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:06:50 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Klopt, maar dan zal er ergens anders op de rem moeten worden getrapt.
pi_220908412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:33:34 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908507
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
aan de ouderen ligt het niet, mijn broer (80) ziet heel soms een WMO iemand tien minuten , maar hij vermoed dat er wel fors gedeclareerd wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Dat is geen groei he, dat is bijplaatsing. Om te groeien zullen we ze moeten opeten. Werkgevers willen graag meer goedkoop personeelsaanbod en zeggen dat ze mensen nodig hebben, vervolgens maken politici ervan dat het land die mensen nodig zou hebben. Je bent weer in neoliberale praatjes getrapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220908578
https://www.nu.nl/asielcr(...)sen-is-inhumaan.html

De normaal linkse reaguurders zijn er zelfs klaar mee.
Dit gaat de goede kant op met de publieke tendens!

quote:
Ik vind het gesleep met asielzoekers zo inhumaan.
Ik heb een betere oplossing bedacht: gewoon deuren dicht en bordje "gesloten" erop.
Duurt 1 week.... en dan is het stil.
Probleem opgelost!
Vakman pur sang
pi_220908654
twitter

twitter
twitter

Geertjuh

Flinke opkomst wel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Regilio_ op 28-05-2026 21:05:06 ]
OH NOES!!!!1*&@@!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:06:02 #179
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909029
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)sen-is-inhumaan.html

De normaal linkse reaguurders zijn er zelfs klaar mee.
Dit gaat de goede kant op met de publieke tendens!
[..]

geen barmhartige koppen soep meer dan ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:10:51 #180
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met andere woorden, je bent extreemrechts, per definitie. Leuk ook dat Xenofobie zo in is tegenwoordig. Voor de zkeerheid, ik vind ook dat niet iedereen kan blijven en dat men meer moeite moet doen om de procedueres sneller te laten gaan. En ja, als een rechter hefet gezegd dat iemand weg moet, moet ie ook weg. Maar als we niet samenwerken met andere landen en dan het neerschieten van mensen op zee of aan de kust ook nog eens gaan goed praten, dan moet je ook niet gaan zeuren als je straks ook onder de mensen hoort die zogenaamd 'het Nederlands paspoort niet waardig zijn, omdat een sommige mensen je een eikel vinden'. Wedden dat je dan ook graag wil dat dingen humaan verlopen?
:')
Linkse jankbal
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:17:51 #181
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909073
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Die hartchirurgen hoeven enkel hun diploma te laten zien.

Oh wacht hebben ze ook niet.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:25:00 #182
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909121
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:07:49 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Ja hoe zieliger hoe beter, gehandicapte homos heeft men het liefst, dat er niet een iets kan of weet, dat dondert niet
de asielindustrie heeft er goed betaald werk aan

quote:
Hoe lang blijft de noodopvang?
De opvangperiode zal maximaal zes maanden zijn, volgens de afspraak van de gemeente en het COA.
De noodopvang staat er vanaf ongeveer 1 juli tot 31 december.
Een maand later moet alles opgeruimd zijn.

De planning is dat het voetbalveld dan zo snel mogelijk weer bespeelbaar is.
"Mensen willen 100 procent zekerheid dat het zes maanden duurt en geen dag langer", zei burgemeester Ester Weststeijn in een informatiebijeenkomst vorige week.
"Daar willen we ons aan houden want afspraak is afspraak."
Er zijn alleen ook voorbeelden van noodopvanglocaties waar de einddatum is verstreken, maar er nog geen nieuwe plek voor de mensen is gevonden. "
Dan komt het COA in een lastig parket, want waar moeten die mensen heen?"
Het is duidelijk dat het voetbalveld hierna niet opnieuw locatie wordt voor een noodopvang. "

Dus als het COA dan weer zegt dat we vluchtelingen moeten opvangen, dan doen we dat niet meer op deze locatie", aldus asielwethouder Edwin Tas tijdens dezelfde avond.
Hoe komt de noodopvang eruit te zien?
De mensen gaan slapen in tijdelijke woonunits die in verschillende rijen op het voetbalveld worden geplaatst.
Het gaat om zes gebouwen die, volgens de schets, iets meer dan een half voetbalveld in beslag nemen.
En zwakke buurten worden geplaagd met een opvang voor statushouders, het kan de politiek niets schelen
Helemaal niks

quote:
Komst nood-azc in sociaal zwakke buurt Apeldoorn ontzet bewoners

Crisisopvang vaker in wijken die het al moeilijk hebben; '
De bewoners zijn niet onwelwillend, echt niet.
Maar de rek is er uit'
Veel nood-azc's verschijnen geregeld in wijken of dorpen die het al niet makkelijk hebben.

Groepen asielzoekers komen terecht op plekken die worden gekenmerkt door armoede, werkloosheid en criminaliteit.

Zoals in Apeldoorn: ,,In één keer 240 asielzoekers erbij.
Van deze buurt wordt veel te veel gevraagd."
Koen van EijkAlgemeen verslaggever1 uur geleden

De wijk Dreven maakt niet bepaald een welvarende indruk.
Flats die betere tijden hebben gekend tekenen het straatbeeld.
Sociale woningen waar regelmatig wat aan de hand is.
Statushouders, jongeren, alleenstaande moeders en ouderen wonen dwars door elkaar.

Tegenover de buurt is het azc gepland.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2026 13:55:54 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:54:28 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912331
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Zeer inhoudelijke reactie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220912346
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:06:37 #186
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeer inhoudelijke reactie.
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:12:54 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:22 #188
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:25:31 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:08:08 #190
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:14:32 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:

quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:25:20 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220913073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:
[..]
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220913419
De linksmens zal pas overwegen partijen rechts van de VVD te stemmen als het al te laat is. Net zoals te weinig mensen in het verleden op de CD van Janmaat hebben gestemd, die kwamen voor zover ik weet nooit boven de 2 zetels uit.

maw: we are fucked
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:28:34 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:42:03 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220914077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:21 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:56:17 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220914214
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:01:20 #198
3542 Gia
User under construction
pi_220914254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:21:06 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:22:00 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:23:56 #201
3542 Gia
User under construction
pi_220914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
pi_220914516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:25:14 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914522
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
Maar deed ie er iets tegen?

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:26:54 #204
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220915445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
En nu begin je ook nog over haten en racisme het kan niet op bij jou... :') Heb je nog meer van die standaard cliché opmerkingen ? :D
Hier gaan we het nooit over eens worden. Jij bent of gewoon naïef of jij wilt de realiteit niet zien of nog erger je bent aan het trollen. Maar door blijven drammen dat het om mensen van buiten Europa gaat waar wij niks mee te maken willen hebben want : vreemd. En niet hoe het echt is namelijk dat wij gewoon niet gebruikt willen worden door economische migranten.

En verder ben ik geen knul maar een oude vrouw. En heb ik ook familie van buiten Europa met o.a. bruine huidskleur. Strikt genomen ben ik een allochtoon. Je hoeft mij dus niks te vertellen over verschillende volkeren/huidskleuren en mensen uit verschillende werelddelen en de vooroordelen tussen die mensen. Daar heb ik ruime ervaring mee.
Het systeem hier wordt uitgebuit en de hele EU staat er bij en weet niet wat te doen. Dat is helaas het nadeel van wat ik beschaving noem. Geen verweer meer hebben tegen uitbuiting door minder beschaafde mensen om nog te zwijgen over regelrechte barbaren.

Het was me een genoegen ik ben klaar met je. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 30-05-2026 09:19:22 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220915615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
:')
Eh, nee dat zegt ze niet...
pi_220915632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Ja, maar waar je vandaan komt kan wel degelijk een diepe impact hebben op je psyche hebben en je ontwikkeling. Ik ben bijvoorbeeld absoluut tegen wat Israël de Palestijnen aandoet, maar om Palestijnen massaal naar Nederland te halen puur omdat ze zielig zijn lijkt me géén goed idee. Zij groeien daar op in een omgeving die wordt gevormd door haat en wantrouwen, en ze zien ons als bondgenoot van Israël. Je kunt dus maar beter problemen voorkomen dan genezen zeg maar.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:04:18 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:11:19 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220915833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
ik zou ook naar het beste land gaan dat ik kon bereiken , je kunt wel naar Griekenland of Bulgarije gaan maar daar is het minimumloon loon veel lager

Dan beter ff verder door naar Nederland
krijg je nog een kop soep ook van de linkse kerk


quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
dat wil ik ook wel beweren maar , ze kunnen moeilijk laten merken dat ze en goede opleiding hebben en op zoek zijn naar goed werk en willen emigreren
Maar hun diploma's zijn hier niets waard

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220915835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Nou, nou, dat is wel heel erg racistisch en/of xenofobisch.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:41:48 #211
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220916419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
nee dat is onzin

dat men op zoek is naar een betere toekomst dat geloof ik, maar geen enkel mens is bewust crimineel, ook jij niet
Alleen drugs mensen zijn crimineel uit dagelijkse noodzaak, crimineel gedrag loont niet in the end en dat weet iedereen
quote:
Naar rechter
IJFC is van mening dat het aangewezen voetbalveld geen geschikte locatie is en voelde zich genoodzaakt naar de rechter te stappen.

Voorstel
De rechter stelde voor dat beide partijen de komende weken met elkaar verder praten over het uitwerken van regelingen. “

Dat is een geruststelling zwart op wit voor IJFC en de gemeente kan samen met de voetbalclub toewerken naar het open gaan van de opvang op 1 juli.”
Beide partijen vonden dit nu de beste oplossing.

Afspraken
De komende twee weken staan wat IJFC betreft volledig in het teken van het maken van duidelijke afspraken.

“Voor ons is het belangrijk dat we op 1 september volgend jaar ons veld weer terug hebben en dat we daar gewoon kunnen voetballen” aldus IJFC-voorzitter Remco Bloemheuvel na afloop van de zitting in het AD.

Compensatie
De advocaat van de gemeente bevestigde al tijdens het kort geding dat het college de club heeft toegezegd het veld in originele staat te herstellen.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 08:29:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220917463
Op X loopt een linkse grapjas dit te propageren.

pi_220917468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:04 schreef Alpha0 het volgende:
Op X loopt een linkse grapjas dit te propageren.

[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:08:38 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917633
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
@probeer @Isdatzo goed idee toch, dat "asiel"?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:08:05 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220918158
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Ik zou dit hier ook wel eens willen zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220919163
twitter


'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:39:24 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220919175
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
'Verward'.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 12:11:35 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220919364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Verward'.

:')
Nou. Helemaal helder is ie ook niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220919446
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
User op X die ik vaak tegenkom en dus weet dat hij een deugerd is.
pi_220919462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
Normale mensen hebben niet zo'n last van haat tegenover hun eigen ras.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:06:57 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220919882
Oh, en over die screening op terrorisme nog even:

https://wnl.tv/2026/05/28(...)iet-worden-doorzocht

quote:
Inspectie: telefoons asielzoekers mogen niet worden doorzocht

Telefoons en laptops van asielzoekers die Nederland binnenkomen, mogen niet worden onderzocht totdat daar een gedegen wettelijke basis voor is. Toestemming van de asielzoekers zelf is niet voldoende, concludeert de Inspectie Justitie en Veiligheid na een onderzoek.

...
Want een vertraging van twee jaar was nog niet genoeg en de privacy van nieuwkomers is veel belangrijker dan de binnenlandse veiligheid.
pi_220920311
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
Spring is in the air!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220921280
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:25 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Normale mensen hebben niet zo'n last van haat tegenover hun eigen ras.
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Kun je een toelichting geven? Heeft het soms met wel of niet willen werken voor en met daders?
pi_220921288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:08 schreef torentje het volgende:
Heeft het soms met wel of niet willen werken voor en met daders?
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
pi_220921332
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
Zimbabwaanse diversiteits-ingenieur test de 'DUURZAAMHEID' en veiligheid van Nederlandse voorwerpen. Sja iemand moet het doen 🙄.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
Domlinks loopt zichzelf nu muurvast net als een vastgelopen AI.

[ Bericht 5% gewijzigd door Spring_Sale op 30-05-2026 16:26:18 ]
pi_220921428
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
Wat zoek jij eigenlijk op een Nederlandstalig debatforum waar men het nieuws diepgaand mag bespreken terwijl je geen andere meningen wil horen of inhoudelijk wil behandelen?
Wil je soms problemen met iedereen die jou niet naar de mond praat?
  zondag 31 mei 2026 @ 03:12:57 #227
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220925965
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
geef hem een barmhartige kop soep
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220928453
"Maar maar we mogen de massa-immigratie niet stoppen vanwege 'enkele' rotte appels 😿"

twitter
pi_220928796
twitter
pi_220928956
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:33 schreef Spring_Sale het volgende:
"Maar maar we mogen de massa-immigratie niet stoppen vanwege 'enkele' rotte appels 😿"

[ x ]
Nou nee hoor, ook links Nederlands heeft liever dat men de labiele volksmenners geen podium geeft om hun abjecte boodschap te verspreiden.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:27:19 #231
13309 nostra
ask why
pi_220933347
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220933690
quote:
Ook de crisismaatregelen van de huidige minister worden via de rechter aangevallen door de asiel-lobby. Maar in plaats van te stoppen, past Van Bossuyt haar werkwijze gewoon een beetje aan.
Kennelijk heeft België wel een competente minister van asiel.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:24:45 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220936817
quote:
Nederland stuurt voorlopig geen Libanezen meer terug

Nederland stopt per direct met terugsturen van Libanese asielzoekers. Dat heeft minister Van den Brink van Asiel besloten vanwege de "fragiele veiligheidssituatie" in Libanon. Buurland Israël dringt steeds verder door in het land en voert strijd met de pro-Iraanse militie Hezbollah.

De komende zes maanden worden er geen besluiten genomen over asielaanvragen van Libanezen en ook wordt er niemand teruggestuurd. Het besluit- en vertrekmoratorium kan eventueel nog met zes maanden verlengd worden, schrijft Van den Brink aan de Tweede Kamer. De situatie in het land wordt nauwlettend gevolgd.

Oorlogsmisdaden

Uitzondering vormen asielzoekers die verdacht worden van oorlogsmisdaden. "Om de veiligheid in Nederland te waarborgen" kunnen die wel teruggestuurd worden. Ook de procedures van Libanezen die eerder een aanvraag hebben gedaan in een ander EU-land gaan gewoon door. Zij hebben volgens de regels geen recht op asiel in ons land.

Sinds begin 2025 hebben ongeveer honderd mensen uit Libanon asiel aangevraagd in Nederland, laat het ministerie van Van den Brink weten. Tot mei vorig jaar gold er ook al een besluit- en vertrekstop. Sinds die is opgeheven is het de Dienst Terugkeer en Vertrek van de IND in geen enkel geval gelukt een Libanees gedwongen uit te zetten.
Vorige week nog:
quote:
Lieve’ Libanese asielzoeker moest weg uit Amsterdam en sneuvelt als Hezbollah-’held’

AMSTERDAM - Zijn Amsterdamse sportvrienden waren diep bedroefd toen Ali Diya (23) geen verblijfsvergunning kreeg en terug moest naar Libanon. Ze waren helemaal kapot toen ze hoorden dat hij dood was - in april omgekomen bij een Israëlische raketaanval. Toen doken foto’s op van Ali als Hezbollah-icoon. Wat is er gebeurd?

...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 juni 2026 @ 17:28:20 #234
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220936847
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vorige week nog:
[..]

En ook dit:

quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
Uitzondering vormen asielzoekers die verdacht worden van oorlogsmisdaden. "Om de veiligheid in Nederland te waarborgen" kunnen die wel teruggestuurd worden.
Terwijl de screening twee jaar vertraging heeft.

What could possibly go wrong?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:43:32 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220936923
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vorige week nog:
[..]

Wat moeten Libanezen in Nederland, OPVANG IN DE REGIO
  maandag 1 juni 2026 @ 17:50:00 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220936959
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat moeten Libanezen in Nederland, OPVANG IN DE REGIO
Tja, helaas niemand die het weet. Dit blijft het grote probleem. Waarom moeten mensen van duizenden kilometers afstand naar Nederland? Op die vraag komt nooit antwoord.

We merken alleen dat sommigen héél boos worden als er wordt geprobeerd of zelfs maar wordt gezegd dat, de instroom afgeremd zou moeten worden. Dan staat men te schuimbekken met bordjes in de handen als 'refugees welcome'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220936980
User die een genocidaal terreurstaat dat in oorlog is met zo'n beetje alle landen om zich heen, vindt dat zij de boosdoener zijn.

Misschien een keer Netanyahu tot de orde roepen?
pi_220936983
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vorige week nog:
[..]

Paywal. Andere bron gaarne
  maandag 1 juni 2026 @ 18:15:30 #239
3542 Gia
User under construction
pi_220937154
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/82321NED/table
Da's hier ook hoor.

In 2022 zaten er 9.670 gedetineerden in de gevangenis van Nederlandse komaf.

In 2022 zaten er 20.610 gedetineerden in de gevangenis met een migratie-achtergrond, waarvan 14.140 met een niet-westerse achtergrond. En daarvan hadden er 3.760 een Marokkaanse achtergrond.

Het is te vinden. Alleen niet hoeveel er moslim zijn. Want dat houden ze weer niet bij.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:32:51 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937237
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef Gia het volgende:

[..]
https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/82321NED/table
Da's hier ook hoor.

In 2022 zaten er 9.670 gedetineerden in de gevangenis van Nederlandse komaf.

In 2022 zaten er 20.610 gedetineerden in de gevangenis met een migratie-achtergrond, waarvan 14.140 met een niet-westerse achtergrond. En daarvan hadden er 3.760 een Marokkaanse achtergrond.

Het is te vinden. Alleen niet hoeveel er moslim zijn. Want dat houden ze weer niet bij.
Dit zegt toch wel genoeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:54:52 #241
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220937350
Dit al voorbij gekomen?

https://www.rtvnoord.nl/m(...)krachten-asielzoeker
quote:
Teamleider Vluchtelingenwerk verdacht van verkrachten asielzoeker

Een 51-jarige man uit Gieten wordt door het Openbaar Ministerie verdacht van het verkrachten van een mannelijke asielzoeker tijdens zijn werkzaamheden als teamleider bij Vluchtelingenwerk. Dat bleek maandag tijdens een zitting bij de rechtbank in Groningen.
De verdachte verscheen niet op de zitting. De rechtbank besloot daarop de behandeling van de zaak uit te stellen. Bij een volgende zitting moet de man wel persoonlijk aanwezig zijn, bepaalde de rechter.
'Verdachte kon het mentaal niet aan'
Volgens het OM zou de vermeende verkrachting hebben plaatsgevonden tussen juni 2022 en 3 november 2023 in Stadskanaal. De verdachte ontkent de beschuldigingen. Zijn advocaat, Ronald Knegt, verklaarde dat de zaak zijn cliënt zwaar heeft getroffen en dat hij het mentaal niet aankon om naar de rechtbank te komen.

Verrast
De officier van justitie zei verrast te zijn door de afwezigheid van de verdachte. Volgens haar zijn er nog vragen over de ernstige verdenking. Daarbij wees zij erop dat de aangever destijds door de verdachte werd begeleid. Volgens het Openbaar Ministerie was sprake van een afhankelijkheidsrelatie.
De rechtbank gaf aan de verdachte zelf te willen horen over het bewijsmateriaal in de zaak. Daarbij gaat het onder meer om appgesprekken, getuigenverklaringen en verklaringen van zowel de aangever als de verdachte.
Vervolg
De rechter bepaalde dat de verdachte bij een volgende zitting zelf naar de rechtbank moet komen. Een bevel tot politiebegeleiding achtte de rechtbank op dit moment niet noodzakelijk. Wanneer de zaak opnieuw wordt behandeld, is nog niet bekend.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220937365
twitter


Het kan wél.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:04:31 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937412
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het kan wél.
We hebben altijd grappen gemaakt over domme Belgen. Maar nu lachen ze ons uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 19:06:35 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220937429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat moeten Libanezen in Nederland, OPVANG IN DE REGIO
Libanon wás de opvang in de regio. Het is meerdere malen overspoeld met miljoenen vluchtelingen, die vervolgens een parallelle staat stichtten onder directie van Iran. Het bloed van de Syriërs kunnen ze inmiddels ook wel drinken daar.

Wat we hier als vluchteling krijgen nu is een ander slag dan de voornamelijk christelijke Arabieren, Grieken, Armeniërs etc. die de burgeroorlog ontvluchtten. De meesten daarvan zijn trouwens naar Frankrijk gegaan. Wat er nu deze kant op komt zijn voor twee derde jongemannen die hier hun geluk komen zoeken of die weten dat we hier Gekke Henkie zijn en kinderlijk naïef zijn over gevaarlijke ideologieën.

De Libanezen die overal ter wereld handel drijven, die krijgen we hier niet want die zijn al op of hebben geen zin in het ondernemersklimaat hier.
pi_220937994
quote:
Een vluchtelingenrugwerker dus.
pi_220938024
Regering: we willen grip op de migratie en gaan actief migranten uit Gaza ophalen en moedigen Libanezen ook aan om naar Nederland te komen, en vertrouwen op het migratiepact.

Oppositie: we willen de instroom beperken.

Coalitie: fascist! racist! antisemiet!
pi_220938270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:
Nederland moet stoppen met het schizofrene asielbeleid:

1. Uit alles blijkt dat Nederland geen asielzoekers wil hebben. We betalen (via de EU) zelfs corrupte regimes aan de randen van Europa om die asielstroom tegen te houden.

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

- u krijgt gratis onderdak
- gratis sanitaire voorzieningen
- gratis ontbijt
- gratis lunch
- gratis diner
- gratis tandzorg
- gratis huisarts
- gratis medische zorg
- gratis inburgering
- gratis onderwijs
- gratis woning
- gratis uitkering
- gratis hulp
- gratis juridische bijstand (voor het geval u per ongeluk een autochtone vrouw verkracht of vermoordt)
En dan nog eentje.

Onze "eigen" daklozen en zwervers laten we zonder scrupules het hele jaar door buiten slapen. Pas als het -10 wordt kunnen ze in een opvang terecht. Waar ze vervolgens doodleuk weer uitgetrapt worden als het slechts -5 wordt,

En terwijl het inmiddels hoogzomer is buitelen de burgemeesters over elkaar heen om asielzoekers een slaapplek te geven want het is zo onmenselijk om ze bij +15 buiten te laten. Publiciteitsgeiele deugmeesters die vooral voor hun eigen pr de krant willen halen omdat het zo goed is voor hun eigen carriere. De huichelaars.
-
pi_220938859
6 minuten opening item over die club Palestijnen die naar Nederland komen, en alleen maar positief benaderd.

Dat NOS journaal heeft intussen DDR niveau propaganda bereikt.
pi_220938877
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:08 schreef quo_ het volgende:

[..]
En dan nog eentje.

Onze "eigen" daklozen en zwervers laten we zonder scrupules het hele jaar door buiten slapen. Pas als het -10 wordt kunnen ze in een opvang terecht. Waar ze vervolgens doodleuk weer uitgetrapt worden als het slechts -5 wordt,

En terwijl het inmiddels hoogzomer is buitelen de burgemeesters over elkaar heen om asielzoekers een slaapplek te geven want het is zo onmenselijk om ze bij +15 buiten te laten. Publiciteitsgeiele deugmeesters die vooral voor hun eigen pr de krant willen halen omdat het zo goed is voor hun eigen carriere. De huichelaars.
Plus dat handjevol asielzoekers in het gras is gewoon in scene gezet. Paar camera's op, item maken. Zodra de propagandisten van het NOS en nu.nl weer vertrekken, staan die lui op en zoeken een bedje op. Laat je niet foppen.
pi_220939242
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef Kottnauer het volgende:
Regering: we willen grip op de migratie en gaan actief migranten uit Gaza ophalen en moedigen Libanezen ook aan om naar Nederland te komen, en vertrouwen op het migratiepact.

Oppositie: we willen de instroom beperken.

Coalitie: fascist! racist! antisemiet!
En zo werkt Links dus toch voor de belangen van de zionisten. Israel wil die mensen daar namelijk weg hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spring_Sale op 02-06-2026 00:15:40 ]
pi_220939315
twitter


Een en al ellende met die Syriërs.
pi_220940482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
quote:
Verdachte Henkie heeft zich gemeld, zo lijkt het. C, G en I blijven over.
https://www.geenstijl.nl/5190137/supermarkt-groningen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220940671
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
Moeilijke jeugd gehad denk.
pi_220940844
Overdag is Groningen nog een leuke stad, maar ‘s avonds al lang niet meer. Er schijnen een paar duizend Syriërs te wonen en ik durf wel te zeggen dat 90% tuig is. Ik woon in de binnenstad en hoe vaak ik uit het niets bedreigingen en beledigingen op me afgevuurd krijg is absurd. En je kunt maar beter niet reageren, want dan eindig je zoals die jongen in de AH.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_220941326
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:28 schreef Homdeck het volgende:
Overdag is Groningen nog een leuke stad, maar ‘s avonds al lang niet meer. Er schijnen een paar duizend Syriërs te wonen en ik durf wel te zeggen dat 90% tuig is. Ik woon in de binnenstad en hoe vaak ik uit het niets bedreigingen en beledigingen op me afgevuurd krijg is absurd. En je kunt maar beter niet reageren, want dan eindig je zoals die jongen in de AH.
Voor een Syrische gast is het hier gewoon luilekkerland.

Uitkering trekken, met voorrang een woning krijgen, de crimineel uithangen zonder gevolgen, op zoek naar sex

en dat laatste, sex. Porno kijken is heel populair in Arabische landen, maar ze kunnen het niet vieren in eigen land, aangezien de vrouwen zwaar gesluierd op straat gaan en je daar geen nachtleven hebt zoals hier. Of een open dating scene. Dus dat wordt of afrukken voor je schermpje, of die overtocht maken naar Europa waar je wel elke dag blanke vrouwen kan neuken.

Wantn dat is wat ze alleen maar zien in porno films: blanke vrouwen die heel gewillig zijn.

Sex willen hebben is een sterke driver bij mannen om hier naar toe te komen. Dit verklaart de enorme aantallen aanrandingen en verkrachtingen die Arabieren plegen, waarbij altijd een blanke vrouw het slachtoffer is. Ze vallen nooit een gesluierde moslima aan.
pi_220941379
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
Ah de hyena"s waren weer aan de wandel.

Mijn god zeg het zal je kind maar overkomen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:01:06 #257
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220941529
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
we moeten meer vluchtelingen uit Syrie hierheen halen voor Groen Inksers die aan hen een barmhartige kop soep gaan geven in het voedselbos

https://www.telegraaf.nl/(...)ingen/154762637.html
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220941580
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
WTF is dit????????
pi_220941818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
WTF is dit????????
Culturele verrijking.
pi_220941834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
WTF is dit????????
'kwetsbare vluchtelingen op de vlucht voor oorlog en geweld'
pi_220941840
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
bizar.
pi_220941906
Dit soort inteeltvolk met deze religie kan gewoon niet zonder hardvochtige dictatuur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220942173
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
Ja, hij zal vast wel een racistische opmerking gemaakt hebben ofzo hoorrrr..

#sarcasmemodus off

Vies tyfustuig.
Altijd met z'n allen smerige lafbekken..
pi_220942780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
quote:
Update - Het zou gaan om een 'conflict tussen Syrische jongeren'. Daar heeft Groningen (net als de rest van Nederland trouwens) al langer last van.
https://www.geenstijl.nl/5190137/supermarkt-groningen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220942792
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Praten het niet goed maar begrijpen het geweld wel

Groetjes @Harvest89
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:39 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220942800
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, hij zal vast wel een racistische opmerking gemaakt hebben ofzo hoorrrr..

#sarcasmemodus off

Vies tyfustuig.
Altijd met z'n allen smerige lafbekken..
Niet eens meer sarcasme, zie Henry Nowak.

Dat krampachtig in een stuip schieten als er iemand RASSIEME krijst kost nu letterlijk mensen het leven.

Bedankt deugbrigade, dit is een direct gevolg van jullie gejank.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:40:03 #267
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220942832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Praten het niet goed maar begrijpen het geweld wel

Groetjes @:Harvest89
Er is los van een vechtpartij ook weinig bekend nog.
Degene die in elkaar werd getrapt was trouwens ook een Syriër.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220942842
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ook zeer ongewenst, allerlei extra conflictjes en gevoeligheden importeren. Het is bepaald niet zo dat politie capaciteit over heeft ofzo.
pi_220943957
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
quote:
In het eerste kwartaal van dit jaar daalde het aantal asielaanvragen in België met maar liefst 30,5% door het strengste asielbeleid ooit van minister Anneleen Van Bossuyt. De Belgen omzeilen Europese regelgeving waardoor ze strenger asielbeleid hebben dan Nederland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220944047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

Had belgie niet iets van 100k aanvragen, cumulatief?
pi_220944055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

Zweden is veel interessanter, die hebben hun instroom veel harder doen dalen. Die gaan echt naar een asielstop.

Nederland is echt het afvoerputje van Europa wat asiel betreft.

Geeft aan hoe machtig de asielmaffia is hier.
pi_220944090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Had belgie niet iets van 100k aanvragen, cumulatief?
Nu heeft België circa 2000 pm (24.000 per jaar) aanvragen, tegen circa 4000 pm in Nederland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 16:53:56 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

En daar kan het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220944168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:39 schreef Homey het volgende:

[..]
Zweden is veel interessanter, die hebben hun instroom veel harder doen dalen. Die gaan echt naar een asielstop.

Nederland is echt het afvoerputje van Europa wat asiel betreft.

Geeft aan hoe machtig de asielmaffia is hier.
Zij zijn een gevaar voor inclusiviteit en diversiteit.
Corporate translator
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:40:09 #275
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220944445
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Zij zijn een gevaar voor inclusiviteit en diversiteit.
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

is het elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 02-06-2026 22:48:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220946352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

het is elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs
Veel Syriërs zijn extreem crimineel en gewelddadig. Dat is echt mocromaffia 2.0 in wording. Wordt nog wat met 150 duizend (!!!!) Syriërs - waarvan de meesten mannen - in ons kleine kikkerlandje.
pi_220948169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

is het elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs
Wat?
Corporate translator
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:49:22 #278
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220948582
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat?
Minister Faber krijgt een jaar later alsnog haar zin

quote:
Tweede Kamer schrapt dwangsommen: weg vrij voor ’het strengste asielbeleid ooit’

Den Haag- De Tweede Kamer stemt donderdag vrijwel zeker in met het afschaffen van dwangsommen voor asielzoekers en het makkelijker ongewenst kunnen verklaren van overlastgevers.

Op dat moment is bijna de gehele Asielnoodmaatregelenwet van oud-PVV-minister Marjolein Faber, via een omweg, opnieuw door de Tweede Kamer heen.
quote:
'Strengste asielbeleid ooit' alsnog realiteit
Sinds het aantreden van het kabinet-Jetten zijn er verschillende asielmaatregelen doorgevoerd.

Bijvoorbeeld het tweestatusstelsel, de aanscherping van de voorwaarden van nareis en het inkorten van verblijfsvergunningen.
Onder voorbehoud van een nieuwe onverwachte wending in de Eerste Kamer, die zich ook nog moet gaan buigen over de wijziging van de Wet vreemdelingenbewaring, is 'het strengste asielbeleid ooit' daarmee alsnog realiteit geworden.
België doet niet aan koppen soep
quote:
België neemt het niet zo nauw met Europese asielregels
Er zal naar verwachting nog wat tijd overheen gaan totdat het Europese Migratiepact zijn vruchten gaat afwerpen.

Er zijn daarentegen ook Europese landen die voor elkaar krijgen met onorthodoxe maatregelen de asielstroom op korte termijn in te dammen.
België bijvoorbeeld, dat het niet zo nauw neemt met de Europese asielregels.
Zo weigert het land asielzoekers op te vangen die eerder in een ander EU-land aanklopten.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220949022
Wie in Europa niet strenger is met asiel krijgt extra instroom
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Als Nederland geen koploper maar een achterblijven is qua asielbeleid, lopen asielzoekers buurlanden voorbij en gaan ze naar Nederland. En wat is het geval: het strengere België heeft al wel minder asielzoekers, Nederland niet. En het kabinet-Schoof werkte niet goed en het kabinet-Jetten is niet overtuigend qua inperking van immigratie. Die verlamming maakt Nederland wel tot koploper, maar dan van extra immigratie, vooral van mensen uit verre landen zonder veel vooruitzichten op integratie en werk.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220949321
We hebben nooit een links kabinet gehad dit is de schuld van rechts, aldus links

twitter
pi_220949366
Over een aantal jaren verwacht ik dat het eenvoudiger zal zijn verpauperde plekken in Nederland aan te treffen. Wij gooien ontzettend veel moois en kwetsbaars te grabbel vanwege waanzinnige ideologen die hun zin willen doordrijven, koste wat kost.

American Exploring The Netherlands until its ugly! Failed!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
American girl reaction to Europe country called Netherlands/ Holland: Exploring The Netherlands until its ugly on google earth map
American Exploring Netherlands until its ugly Part 2! This Was Hard!
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 03-06-2026 11:53:46 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220950573
Burgemeester Jack de Vries verzet zich tegen eigen gemeente Maassluis die zich verzet tegen spreidingswet
https://www.geenstijl.nl/5190166/jack-de-vries-maassluis
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220951728
twitter
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:32:08 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]
Allicht. Want FvD. Dan stemt iedereen tegen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957207
We didn't know?

Echt wel. Maar de feiten mogen niet publiekelijk worden wegens 'ambtsgeheim'.

80% van de 'minderjarige' asielzoekers (in Zweden) is niet minderjarig.

quote:
A dental hygienist in Sweden has been fined $50,000 after daring to expose the fact that the majority of “child refugees” entering the country are actually adults.
https://thepeoplesvoice.t(...)ild-refugees-adults/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220972835
quote:
Steeds gewelddadigere dieven in binnenstad 020, 'vaak jonge asielzoekers', politie kan niks
https://www.geenstijl.nl/(...)ers-politie-kan-niks
https://www.parool.nl/mis(...)binnenstad~bb4f75c7/

En wat voor "jongens" dit zijn, wordt ook gewoon: benoemd. "We hadden natuurlijk altijd winkeldiefstallen, maar in het verleden waren de dieven, bijvoorbeeld oostblokkers, sportief: ik steel, ik ben gepakt, de volgende dag zwaaien we. De laatste jaren hebben we véél meer last van vooral jonge asielzoekers, vaak Syriërs."

"Opvallend vaak komen de groepen uit asielzoekerscentra zoals in Wormerveer of Zaandam, en soms uit Ter Apel. “Die groepen komen elke dag, ze leren de trucs en kneepjes in de azc’s. Ze weten precies wat wij en de winkeliers wel en niet mogen. De minderjarigen hebben sowieso het gevoel dat ze vrij spel hebben."

"Als ik ze heb betrapt en een boete wil opleggen, zeggen ze natuurlijk dat ze geen geld hebben. Dan laat ik ze hun telefoon inleveren als onderpand. Ik heb hier acht telefoons liggen. De politie wil dat ik de Syriërs hun winkelverbod óók in het Arabisch opleg. Dan ga ik maar met AI aan de slag. Ik heb wel 250.000 euro schade op jaarbasis, maar ík krijg al dat extra werk en gelazer."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220972873
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

christelijke barmhartigheid
pi_220972901
https://x.com/Strijder124/status/2063006812232695978

We stellen geen enkele harde eis voor een paspoort.

Nederlanders leren? een baan hebben? vrijwilligerswerk doen?

Allemaal vrijblijvend. Niet nodig vriend, hier, je paspoort, gefeliciteerd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 16:33:04 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220972929
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Politie kan niks is ook te gek voor woorden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:44:20 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220973037
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

En nu niet raar gaan opkijken daar in Amsterdam hè :D
pi_220973882
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Maar volgens het deugvolk is er nauwelijks overlast van AZC's en asielzoekers.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:26:11 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220973895
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
pi_220974187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
De oorlogsvluchtelingen zijn toch op de vlucht voor veeleisende buitenlandse rechtse partijen? Maar dat vergeet rechts Nederland steeds.
pi_220974212
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
twitter


Dit soort tuig.
  maandag 8 juni 2026 @ 23:24:02 #295
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220990753
nu weet ik hoe het twee status stelsel gaat werken

Om asielzoeker A te worden moet je homo of lesbisch zijn , dat is de korte procedure dan wordt je vrij snel statushouder en kan je de kinderen en partner ook over laten komen
Oorlog ontvluchters worden asielzoeker B en komen dan nooit in aanmerking voor een permanente verblijfvergunning , want die kunnen tzt weer terug


quote:
AI-overzicht
Het tweestatusstelsel is een stelsel binnen het Nederlandse asielrecht dat onderscheid maakt tussen twee typen beschermingsstatussen.
Hierbij wordt een andere verblijfsvergunning verleend aan vluchtelingen die persoonlijk worden vervolgd (de a-status) dan aan personen die subsidiaire bescherming ontvangen, zoals algemene oorlogsvluchtelingen (de b-status).
Eerste Kamer +1
Dit onderscheid brengt de volgende specifieke gevolgen en regels met zich mee:

Verschil in rechten: Asielzoekers met een b-status krijgen in de regel minder rechten, hebben een grotere kans op beperkingen in de gezinshereniging en behouden een kortere initiële verblijfsduur.

Verblijfblog +1
Doelstelling: De wet is ingevoerd om de Nederlandse asielketen te ontlasten en de instroom van asielzoekers en nareizigers in te perken.
VNG | Vereniging van Nederlandse Gemeenten

Kritiek en gevolgen: Organisaties zoals VluchtelingenWerk en de Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak waarschuwen dat het stelsel zorgt voor extra werklast binnen de rechtspraak en dat het nareizen van familieleden in de praktijk haast onmogelijk wordt gemaakt.
VluchtelingenWerk +1


[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 09-06-2026 01:59:38 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220994507
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
https://www.geenstijl.nl/5190252/ind-interview
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220994657
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:01 schreef Aether het volgende:
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
https://www.geenstijl.nl/5190252/ind-interview
OH NOES!!!!1*&@@!!
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:16:00 #298
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221004761
kan een asielzoeker een herziening vragen omdat ie opeens homo is geworden?/

of als ie niet uit een oologsgebied komt , dat ie dan biseksueel of een achtervolgde gender neutraal gaat worden
dan kan ie met een vriend komen die hij regelmatig heeft gepijpt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221007200
twitter


Genot.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_221007413
quote:
81s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:01 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Genot.
In Loosdrecht zat er nog een weekend tussen.
Goed gewerkt aan de communicatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221022373
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')