abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:51:29 #226
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220868574
sprint race genot in 5 minuten :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 16:51:34 #227
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220868576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik mis afgelopen weekend :(
Afgelopen weekend mist jou ook
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:53:09 #228
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220868623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik mis afgelopen weekend :(
Wat was dat weer leuk he :D ik ben ergens in het midden heel even in slaap gevallen maar heb toch een 20 uur grzien :X

Morgen Indy *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 16:53:12 #229
284411 crew  heywoodu
pi_220868625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:51 schreef wdn het volgende:
sprint race genot in 5 minuten :P
Plus een uur :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 17:01:05 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220868701
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:53 schreef wdn het volgende:

[..]
Wat was dat weer leuk he :D ik ben ergens in het midden heel even in slaap gevallen maar heb toch een 20 uur grzien :X

Morgen Indy *O*
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:08:52 #231
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220868813
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Plus een uur :P
Ben vandaag aangekomen in Griekenland, ik al helemaal stressen net met de tablet van oh oh bijna 18 uur en hij gaat de app nog updaten. Zitten we een uur vooruit natuurlijk :+ :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:08:53 #232
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220868814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
Daar heb ik geen last van :P Ik kijk alles. Ook de sprints maar vind het concept niet echt geweldig.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:10:06 #233
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220868840
Albon, Bearman, Bottas en Gasly starten vanuit de pits omdat ze aanpassingen aan de auto hebben doorgevoerd tijdens parc ferme.

https://www.fia.com/syste(...)arc_ferme_issues.pdf
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:10:16 #234
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220868844


Maar goed, vloog dus langs de Red Bull Ring vanochtend :D Beetje matige foto maar in het midden het vliegveld met er linksboven de Red Bull Ring.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 17:10:22 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220868846
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:10 schreef Starflyer het volgende:
Albon, Bearman, Bottas en Gasly starten vanuit de pits omdat ze aanpassingen aan de auto hebben doorgevoerd tijdens parc ferme.

https://www.fia.com/syste(...)arc_ferme_issues.pdf
Druk in de pits.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 17:12:58 #236
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220868903
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]

Maar goed, vloog dus langs de Red Bull Ring vanochtend :D Beetje matige foto maar in het midden het vliegveld met er linksboven de Red Bull Ring.
Veel plezier naar waar je toe gaat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:21:01 #237
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220869034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Veel plezier naar waar je toe gaat.
Thanks. Ben op Samos.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 17:24:04 #238
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
Dat kan.

Ik heb er zin an :9
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:29:03 #239
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220869089
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 17:31:26 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869105
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen :N
Die heeft enorm last van oud zeer ja :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:32:48 #241
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die heeft enorm last van oud zeer ja :')
Ja heel butt hurt altijd.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:33:38 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220869122
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 17:34:38 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869130
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen :N
Komt doordat zijn zoon in de F2 rijdt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 17:35:02 #244
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef wdn het volgende:
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag :(
Blij gemaakt met een dooie mus.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:36:13 #245
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220869141
Palmer daarentegen is echt geweldig, ook die analyses achteraf, goud waard. Als rijder misschien geen hoogvlieger geweest, maar als commentator is ie top.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 17:38:30 #246
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869159
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen :N
Bijna jammer dat Max geen sprint pole pakte, was wel lachen geweest als hij Max had moeten interviewen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:45:43 #247
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869194
Gepier aan de auto van Stroll, onze thuisheld van het weekend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perox op 23-05-2026 17:52:58 ]
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 17:51:31 #248
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220869232
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef wdn het volgende:
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag :(
Kijk uit met wat je wenst...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 17:52:47 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869238
Waarom zie ik JPM nog steeds na die enorme flop van de vorige keer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:53:19 #250
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zie ik JPM nog steeds na die enorme flop van de vorige keer?
Hij heeft een beroemde zoon. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')