Wat was dat weer leuk hequote:
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat was dat weer leuk heik ben ergens in het midden heel even in slaap gevallen maar heb toch een 20 uur grzien
Morgen Indy
Ben vandaag aangekomen in Griekenland, ik al helemaal stressen net met de tablet van oh oh bijna 18 uur en hij gaat de app nog updaten. Zitten we een uur vooruit natuurlijkquote:
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
Druk in de pits.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:10 schreef Starflyer het volgende:
Albon, Bearman, Bottas en Gasly starten vanuit de pits omdat ze aanpassingen aan de auto hebben doorgevoerd tijdens parc ferme.
https://www.fia.com/syste(...)arc_ferme_issues.pdf
Veel plezier naar waar je toe gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, vloog dus langs de Red Bull Ring vanochtendBeetje matige foto maar in het midden het vliegveld met er linksboven de Red Bull Ring.
Thanks. Ben op Samos.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier naar waar je toe gaat.
Dat kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
Die heeft enorm last van oud zeer jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen
Ja heel butt hurt altijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft enorm last van oud zeer ja
Komt doordat zijn zoon in de F2 rijdt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen
Blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef wdn het volgende:
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag
Bijna jammer dat Max geen sprint pole pakte, was wel lachen geweest als hij Max had moeten interviewen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Kijk uit met wat je wenst...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef wdn het volgende:
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag
Hij heeft een beroemde zoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zie ik JPM nog steeds na die enorme flop van de vorige keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |