Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval niet wel slippen
Hopelijk helpt hetquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snel
Uhu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je lief makkelijker over je heen lopen
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstapquote:
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstap
Plakken er vaak dingen aan je kont?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel
Jij bent een moppiequote:
Nee, daar zorg ik wel voor.quote:
Jij ook.quote:
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
Hakken kan later welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?
Hebben ze netjes gedaan.quote:
De maiskorrels knalden eruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Steeg je ook op na de chili sin carne?
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |