Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:21 schreef DJMO het volgende:
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over.
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatientquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden
Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Dat is dan weer minderquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand.
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient
Spreek je MV nog wel eens?quote:
wie is MV? die vis?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Jip die visquote:
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zienquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel.
Want? Heeft dat een bepaalde reden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |