abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:43:01 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860163
Wat ik overigens ook pissig over ben is dat ik 2 maanden geleden al ontslagen ben, en er pas nu een ontslagbrief is (als het goed is tenminste, hang nu aan de telefoon met de huisarts, want daar gaat die brief heen, ze weigeren om hem rechtstreeks naar mij te sturen) :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:18 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik denk dat je in dit soort gevallen juist zoveel mogelijk bewijs moet aanleveren.

Dat jij vindt dat ze het er maar mee moeten doen, dat is prima, maar ik denk dat zij iets anders daarover denken. Bedoel er niets negatiefs mee, hoor.
Ik mag maximaal 4 aviertjes inleveren. Daar zit ik nu al ruim overheen met bijna 6 pagina's, een bijlage van een gesprek met een jeugdwerker in Castricum, de ontslagbrief van parnassia. Ik zit er nog overna te denken of ik een reisoverzicht bij de NS kan opvragen over de jaren 2020 tot 2023 - edit, aan de klantenservice, want online in mijn account lukt niet meer.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 11:53:55 #128
388664 crew  Dotteke
pi_220860201
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:30 schreef DJMO het volgende:
Wat is het verdomd rustig vandaag. Hebben ze allemaal pinkstervakantie soms? :')
Ze zijn verkast naar bagger :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 11:59:09 #129
128465 Wrapster
graag verwijderen
pi_220860225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zijn verkast naar bagger :D
Hun keuze. Daar zijn geen puntjes te halen :7
graag verwijderen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 11:59:37 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220860227
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Hun keuze. Daar zijn geen puntjes te halen :7
Is ook zo, niets mis mee. ^O^
Maar daarom is het hier wel rustiger
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:00:59 #131
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860233
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:25 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860235
20 maart ontslagen

quote:
onderwerp: Afsluiting klinische behandeling
datum: 18 mei 2026
naam patiënt: M. Verlind
:')_!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:02:46 #133
128465 Wrapster
graag verwijderen
pi_220860242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo, niets mis mee. ^O^
Maar daarom is het hier wel rustiger
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staan *O*
graag verwijderen
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:02:54 #134
128465 Wrapster
graag verwijderen
pi_220860244
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
Te warm ;(
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:03:37 #135
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zijn verkast naar bagger :D
Was er weer ruzie? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:03:54 #136
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860250
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Te warm ;(
Nog niet!!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:05:53 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:06:07 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220860254
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:03 schreef jerney het volgende:

[..]
Was er weer ruzie? :P
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:06:52 #139
388664 crew  Dotteke
pi_220860259
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:07:39 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860266
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Hadden ze jaren eerder moeten doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:07:51 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220860272
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staan *O*
Alle puntjuhs voor Wrappie _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:08:21 #142
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:05 schreef DJMO het volgende:

[..]
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.
:D

Als je drie keer onder de douche springt vandaag, kan het vast wel ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:09:04 #143
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860280
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Huilies :{w
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:10:04 #144
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.
Ohh lekker schuilen in DTS dan O+

Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten. *O*
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:11:18 #145
128465 Wrapster
graag verwijderen
pi_220860303
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:11:58 #146
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860306
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Wrapster het volgende:
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
Gras maaien en een blikje coca cola drinken?
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:13:19 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220860314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:10 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohh lekker schuilen in DTS dan O+

Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten. *O*
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:15:18 #148
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper :@

Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:18:08 #149
388664 crew  Dotteke
pi_220860346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper :@

Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:21:39 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860359
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')