Ik mag maximaal 4 aviertjes inleveren. Daar zit ik nu al ruim overheen met bijna 6 pagina's, een bijlage van een gesprek met een jeugdwerker in Castricum, de ontslagbrief van parnassia. Ik zit er nog overna te denken of ik een reisoverzicht bij de NS kan opvragen over de jaren 2020 tot 2023 - edit, aan de klantenservice, want online in mijn account lukt niet meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in dit soort gevallen juist zoveel mogelijk bewijs moet aanleveren.
Dat jij vindt dat ze het er maar mee moeten doen, dat is prima, maar ik denk dat zij iets anders daarover denken. Bedoel er niets negatiefs mee, hoor.
Ze zijn verkast naar baggerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:30 schreef DJMO het volgende:
Wat is het verdomd rustig vandaag. Hebben ze allemaal pinkstervakantie soms?
Is ook zo, niets mis mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hun keuze. Daar zijn geen puntjes te halen
quote:onderwerp: Afsluiting klinische behandeling
datum: 18 mei 2026
naam patiënt: M. Verlind
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, niets mis mee.![]()
Maar daarom is het hier wel rustiger
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.quote:
Nee, niet echt ruzie.quote:
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.quote:
Hadden ze jaren eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Alle puntjuhs voor Wrappiequote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staan
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.
Huiliesquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Ohh lekker schuilen in DTS danquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.
Gras maaien en een blikje coca cola drinken?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Wrapster het volgende:
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh lekker schuilen in DTS dan
Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten.
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopperquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper
Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |