abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220856638
https://english.news.cn/2(...)391d6b2b0ab19/c.html

quote:
Opkomende consumptietrend van nieuwe Chinese theedranken

In Huangshan, de oorsprong van beroemde theesoorten zoals Huangshan Maofeng, Taiping Houkui en Qimen-zwarte thee, zijn Chinese theedranken de afgelopen jaren een nieuwe trend geworden.

Wang Sun, die in de stad Huangshan de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe heeft opgericht, leidt sinds 2021 het onderzoek naar en de promotie van nieuwe Chinese theedranken.

Theedrankmerken die thee combineren met traditionele Chinese geneeskunde zijn populair geworden onder jongeren, omdat ze inspelen op de behoefte van jonge mensen aan een gezonde levensstijl.

Wang Sun (L) leert een student hoe hij een nieuwe Chinese theedrank maakt op de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 24 april 2026.

Wang Sun en haar studenten proeven nieuwe Chinese theedranken op de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 24 april 2026.

Wang Sun leert studenten hoe ze nieuwe Chinese theedranken kunnen maken op de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 24 april 2026.

Wang Sun maakt nieuwe Chinese theedranken op de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 24 april 2026.

Wang Sun maakt nieuwe Chinese theedranken op de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 24 april 2026.

Een medewerker pakt kruideningrediënten in een theedrankwinkel in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 22 april 2026.

Een medewerker giet ingrediënten voor recepten in potten in een theedrankwinkel in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 22 april 2026.

Een kop nieuwe Chinese theedrank gemaakt door Wang Sun wordt tentoongesteld op de beroepsschool voor theeceremonies Demingshe in Huangshan, in de oostelijke Chinese provincie Anhui, 24 april 2026.
Hele mooie nieuwe trend. Heb Huangshan op het lijstje van het volgende bezoek geplaatst. Mooie moderne theeën die gemaakt worden.

Ben nu wat video's hierover aan het kijken, mooie kunst.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:52:33 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220856789
Dit zie ik inderdaad steeds vaker! Bedankt dat je dit even duidt voor ons :)
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220856964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Dit zie ik inderdaad steeds vaker! Bedankt dat je dit even duidt voor ons :)
Mooie kunst ja. Op Wechat zie ik veel cursussen aangeboden. Misschien dat ik eens een kijkje neem. Heb jij je oom wat ingelezen?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:52:51 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220858965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Mooie kunst ja. Op Wechat zie ik veel cursussen aangeboden. Misschien dat ik eens een kijkje neem. Heb jij je oom wat ingelezen?
Tuurlijk niet ouwe reus.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')