Laat die meid toch lekker met rust joh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat die meid toch lekker met rust joh.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
Ja en dat geld wat jij daarvoor betaalt krijg jij weer van je uitkering die door ons wordt betaald. Misschien heeft ze wel wat met Turken? Ik heb echt een zwak voor knappe Marokkaanse vrouwen en vrouwen zoals Alycia, dus wie weet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:49 schreef Atak het volgende:
[..]
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...
Pff. Als ik blank was geweest dan had ik het wel geweten hoor.
Zelfs als dat waar is dan vind ik wel dat ik mag weten met wie ze neukt als ik voor haar levensstijl betaal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja en dat geld wat jij daarvoor betaalt krijg jij weer van je uitkering die door ons wordt betaald. Misschien heeft ze wel wat met Turken? Ik heb echt een zwak voor knappe Marokkaanse vrouwen en vrouwen zoals Alycia, dus wie weet.
Wat kraam jij nu weer uit?quote:Op zondag 24 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
Raar verhaal weerquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar is dan vind ik wel dat ik mag weten met wie ze neukt als ik voor haar levensstijl betaal.
Mijn baas naait mij, dus in een zeker zin weet die dat al.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Raar verhaal weer
Je baas betaat jouw loon, moet die ook weten wat jij uitspookt in de slaapkamer?
Gewoon 3x een half uur paffen op de wcquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mijn baas naait mij, dus in een zeker zin weet die dat al.
Alexia is niet mijn werknemer. Ze krijgt geld dus ik vind dat daar tegenover een prestatie mag staan. Ze hoeft natuurlijk niet overal antwoord op te geven maar ze moeten niet zo huiverig doen als ze gewoon een vraag krijgt zoals wie is je bf. Koningshuis is ook een beetje showbiz.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Raar verhaal weer
Je baas betaat jouw loon, moet die ook weten wat jij uitspookt in de slaapkamer?
2 keer per week minstens een handjob. Zoveel mag je inderdaad wel verwachten als aandeelhouder der staat der Nederlanden. Daar zou ik het i.i.g. wel voor doen want het is een mooi vrouwtje. Lekker arrogant knap koppie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:25 schreef Atak het volgende:
Ze krijgt geld dus ik vind dat daar tegenover een prestatie mag staan.
Als ze praat lijkt ze wel op de kakversie van Harry de Hengst.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
Ik vind dat er wel een prestatie tegenover mag staan. Ze mag wel wat hand en span diensten verlenen of iets anders. Dan zou ze begrijpen hoe de echte wereld in elkaar steekt. Want enige wat ze nu doet is rondjes rijden in de bolide wagens van verkeerde mannen om in de achterbak uit elkaar getrokken te worden. Op die manier ga je een vervormd beeld krijgen hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
2 keer per week minstens een handjob. Zoveel mag je inderdaad wel verwachten als aandeelhouder der staat der Nederlanden. Daar zou ik het i.i.g. wel voor doen want het is een mooi vrouwtje. Lekker arrogant knap koppie.
Mogelijk dat we zo een voorstel door de kamers krijgen. Dan krijgt het volk waar ze nou eens recht op hebben. Dan betaal je daar stevig aan mee maar je krijgt er ook iets voor terug.
Zat je aan zo'n soort "prestatie" te denken? Want dan stem ik ook voor.
Hij helpt ons te ontwikkelen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mijn baas naait mij, dus in een zeker zin weet die dat al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |