Ze kan haar naam beter veranderen naar Anorexia. Man man man.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar je stond al gereed toen ze 16 was...
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.quote:
Wmb heeft ze ook het recht op haar privacy, maar als we het koningshuis de deur uitdoen zijn we helemaal verloren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:16 schreef Hetekip het volgende:
Het boeit me geen flikker met wie ze gaat. Maar het zou wel goed zijn als we stopte met dat kut koningshuis.
Verloren zijn we sowieso.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
[..]
Wmb heeft ze ook het recht op haar privacy, maar als we het koningshuis de deur uitdoen zijn we helemaal verloren.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:46 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Durf je wel, online achter je toetsenbord als volwassen vent tegen tegen een tiener?
Dat lijkt wel Dwight Schrutequote:
Het is zijn broertje Ebenezer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:37 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Dat lijkt wel Dwight Schrute
Ah en die woont in Walloniaquote:
Heb je iemand op het oog?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
[..]
3 personen op het moment met een 4e wildcard.quote:
Geef haar eens ongelijk dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef Atak het volgende:
Ze wil natuurlijk achter de schermen vol op te raggen dus daar wil ze geen schijnwerpers op
Kies maar uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
3 personen op het moment met een 4e wildcard.
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
Ik wil niet kiezen, ik wil ze allemaal!quote:
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.quote:
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
Thxxx. En hetzelfde geldt voor jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
Ze is denk ik een beetje te oud voor me en ik val dus heel erg op Alycia of Faouzia lookalikes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic@:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic@:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |