abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220859357
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.

[ afbeelding ]
Ze kan haar naam beter veranderen naar Anorexia. Man man man.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:23:29 #27
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220861577
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ja, maar je stond al gereed toen ze 16 was...
_O- _O- : _O-
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:25:47 #28
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861590
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Alexia is een prachtige vrouw.
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:16 schreef Hetekip het volgende:
Het boeit me geen flikker met wie ze gaat. Maar het zou wel goed zijn als we stopte met dat kut koningshuis.
Wmb heeft ze ook het recht op haar privacy, maar als we het koningshuis de deur uitdoen zijn we helemaal verloren.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:31:37 #29
511221 Hetekip
Depressief
pi_220861623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
[..]
Wmb heeft ze ook het recht op haar privacy, maar als we het koningshuis de deur uitdoen zijn we helemaal verloren.
Verloren zijn we sowieso.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:31:44 #30
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220861624
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:46 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Durf je wel, online achter je toetsenbord als volwassen vent tegen tegen een tiener? :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:37:14 #31
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220861649
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel Dwight Schrute
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:44:25 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:37 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Dat lijkt wel Dwight Schrute
Het is zijn broertje Ebenezer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:47:09 #33
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220861692
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het is zijn broertje Ebenezer.
Ah en die woont in Wallonia
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:14:08 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220861792
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
[..]

Heb je iemand op het oog?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:16:26 #35
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861804
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Heb je iemand op het oog?
3 personen op het moment met een 4e wildcard.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220861909
Ze wil natuurlijk achter de schermen vol op te raggen dus daar wil ze geen schijnwerpers op
pi_220861934
Ik zou haar doen.

MAASKANTJE KINDERAIDS
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:44 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef Atak het volgende:
Ze wil natuurlijk achter de schermen vol op te raggen dus daar wil ze geen schijnwerpers op
Geef haar eens ongelijk dan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:32:33 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862219
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
3 personen op het moment met een 4e wildcard.
Kies maar uit.
pi_220862275
Denk dat Ariane beste in bed is, verloren kindje dat nooit aandacht krijgt, dus iets te compenseren heeft. Best goeie tetten ook.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:45:18 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862279
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kies maar uit.
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:47:42 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862291
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
:?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:48:19 #43
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862294
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:?
Ik wil niet kiezen, ik wil ze allemaal!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:48:31 #44
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862295
Of geen, geen is ook prima.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:52:01 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862310
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of geen, geen is ook prima.
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:57:26 #46
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862334
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:02:08 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862353
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
Thxxx. En hetzelfde geldt voor jou.
pi_220862366
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @Boca_Raton en @SebbeSwensje
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:06:09 #49
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
Ze is denk ik een beetje te oud voor me en ik val dus heel erg op Alycia of Faouzia lookalikes.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:06:32 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
:D ik ben niet op de markt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')