Wanneer meerdere spelers zowel een identieke dagscore als een identieke klassering in het Algemeen Klassement hebben, wordt door middel van loting de dagzege toegekend aan één van deze spelers.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe wordt eigenlijk berekend wie dagwinst pakt als er meerderen gelijk eindigen en er nog geen AK is?
Gewoon strootjes trekken dus, jeetje.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer meerdere spelers zowel een identieke dagscore als een identieke klassering in het Algemeen Klassement hebben, wordt door middel van loting de dagzege toegekend aan één van deze spelers.
Dit zal dan ook gelden bij etappe 1, lijkt me.
O dacht dat het dan op naam gingquote:Op maandag 6 juli 2026 08:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer meerdere spelers zowel een identieke dagscore als een identieke klassering in het Algemeen Klassement hebben, wordt door middel van loting de dagzege toegekend aan één van deze spelers.
Dit zal dan ook gelden bij etappe 1, lijkt me.
Zie niet in wie er wil controleren vandaag, Visma zie ik het niet doen en ik denk ook dat Pogacar nog geen zin heeft in de gele trui. Kan natuurlijk alsnog op een sprint tussen de klassementsrenners uitkomen als de vlucht niet weg komt.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef The_Undertone het volgende:
Iedereen lijkt zo zeker van de vlucht ?
Visma gaat het ook niet doen zei Vingegaard net.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie niet in wie er wil controleren vandaag, Visma zie ik het niet doen en ik denk ook dat Pogacar nog geen zin heeft in de gele trui. Kan natuurlijk alsnog op een sprint tussen de klassementsrenners uitkomen als de vlucht niet weg komt.
De zichzelf altijd overschattende Remco?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie niet in wie er wil controleren vandaag, Visma zie ik het niet doen en ik denk ook dat Pogacar nog geen zin heeft in de gele trui. Kan natuurlijk alsnog op een sprint tussen de klassementsrenners uitkomen als de vlucht niet weg komt.
Naar eigen zeggen niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De zichzelf altijd overschattende Remco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |