Terecht. Wat idiote actie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:31 schreef Sorella het volgende:
Wat erg voor die jongetjes en wat fijn dat ze gevonden zijn. Ik hoop dat ze gauw door hun vader worden opgehaald en dat die moeder naast gevangenisstraf ook uit de ouderlijke macht wordt ontzet.
Leuke anekdote: ik ben een keer uit de auto gezet (was 12 ofzo) en pa met moeder en mijn broers er vandoor. (was ongevver 20 min. van huis met de auto, dat is een eind lopen)
Ik heb bij de eerste de beste boerderij aangebelt en daar een taxi besteld en onder het genot van een kopje thee en een koekje zie ik mijn vader voorbij rijden maarja die kon mij niet vinden en ik d8 bekijk het maar, dat zal hem leren
De moeder heeft een nieuw neukertje, en daardoor worden de kinderen uit de vorige relatie bij het oude vuil gezet zodat men met een schone lei kan beginnen. Volgens mij zie je iets vergelijkbaars ook bij leeuwen, al pin ik me daar niet op vast, waarbij een nieuw mannetje soms de welpen van zijn voorganger doodt. Als het aan mij lag, zouden ze allebei gecastreerd worden en vervolgens met een fles water in Death Valley worden achtergelaten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stiefvader lees ik. Niet de eerste zaak waar een stiefvader iets schadelijks tegen zijn stiefkinderen onderneemt.
Dat maakt het inderdaad wel een stuk begrijpelijker. En wie weet wat die kinderen hadden gedaan. Misschien hadden ze het wel verdiend.quote:
Dit heb ik wel 5x gelezen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze riepen ook om hun vader, las ik. Niet om hun stiefvader. Afschuwelijk weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |