Deze ziet eruit alsof ze alle wetten van de natuur heeft overtreden. Maar wie gaat die wetten handhaven?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou kijkt naar de natuur zie je dat dieren met felle, bijna onnatuurlijke, kleuren die hebben als waarschuwing dat ze gevaarlijk zijn. Dus deze komt met roze haar
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ja zal haar elke keer maar van de snelweg of spoorr moeten dragen.
[ afbeelding ]
veel te humaanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.
Ben jij dit ?quote:
Wat stel jij voor dan ?quote:
aan 1 been slepen, ongeacht de ondergrond, stoepjes, randjes, trappetjes e.d. als ze niet luisteren om weg te gaanquote:
Ow, dit is niet jouw selfie?quote:
Lastig als je vastgeplakt zit wel.quote:
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?quote:
Ik wacht even af of er morgen treinen rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen voor het weekend?
Je hebt van die types die altijd blijven plakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?
Ze is niet eng genoeg om te winnen van zo'n Caterpillarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt van die types die altijd blijven plakken
Ik ga in ieder geval een goede poging doen daar te komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wacht even af of er morgen treinen rijden.
Ah man,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een goede poging doen daar te komen
Je bent gewaarschuwdquote:
Mijn parkiet en ik gokken op nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |