Ja en als je dan Kenia aan de westkust plaatst ben je punten kwijtquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel 1 van de moeilijkere
Geen spoilers hequote:Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en als je dan Kenia aan de westkust plaatst ben je punten kwijt
3 en 5 jaar oud voor sommige dingen zijn geen woorden alleen maar gedachtes en die kan ik maar beter niet uiten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Optie voor als je je (vrij jonge) kinderen zat bent?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ten-in-portugal.html
quote:
Ik zal eraan denken als ik naar Colombia ga.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:42 schreef pullup het volgende:
Wat moet je doen als een nijlpaard je aanvalt?
Als een nijlpaard je op land aanvalt, is het beste wat je kunt doen opzij springen. Om deze situatie te voorkomen, kun je het beste dicht struikgewas langs de oever, en paden die gebruikt worden door nijlpaarden, vermijden.
Dat weten we dan ook weer
Meest gevaarlijke zoogdieren die er zijnquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
Nijlpaarden hebben tenminste nog humor met die oortjes en zo
[ afbeelding ]
Buffels zijn gewoon een beetje vervelend
Nijlpaarden idd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meest gevaarlijke zoogdieren die er zijn
Nou, dan heb jij nooit ruzie gehad met een stel dronken Bulgaren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meest gevaarlijke zoogdieren die er zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |