Morguh Pullupquote:
quote:
quote:
Morguh dames en heerquote:
Have funquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:58 schreef engine het volgende:
Weekendje londen geboekt voor de Arsenal huldiging
U grumpy bro?quote:
Vond deze ook wel 1 van de moeilijkerequote:Op donderdag 21 mei 2026 11:15 schreef pullup het volgende:
www.maptap.gg May 21
100🎯 99🎯 63🤫 78😂 88✨
Final score: 823
Zo zie je maar dat je de tijd moet nemen
Ja en als je dan Kenia aan de westkust plaatst ben je punten kwijtquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel 1 van de moeilijkere
Geen spoilers hequote:Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en als je dan Kenia aan de westkust plaatst ben je punten kwijt
3 en 5 jaar oud voor sommige dingen zijn geen woorden alleen maar gedachtes en die kan ik maar beter niet uiten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Optie voor als je je (vrij jonge) kinderen zat bent?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ten-in-portugal.html
quote:
Ik zal eraan denken als ik naar Colombia ga.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:42 schreef pullup het volgende:
Wat moet je doen als een nijlpaard je aanvalt?
Als een nijlpaard je op land aanvalt, is het beste wat je kunt doen opzij springen. Om deze situatie te voorkomen, kun je het beste dicht struikgewas langs de oever, en paden die gebruikt worden door nijlpaarden, vermijden.
Dat weten we dan ook weer
Meest gevaarlijke zoogdieren die er zijnquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
Nijlpaarden hebben tenminste nog humor met die oortjes en zo
[ afbeelding ]
Buffels zijn gewoon een beetje vervelend
Nijlpaarden idd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meest gevaarlijke zoogdieren die er zijn
Nou, dan heb jij nooit ruzie gehad met een stel dronken Bulgaren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn pas erg iddquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij nooit ruzie gehad met een stel dronken Bulgaren.
Jij wel?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij nooit ruzie gehad met een stel dronken Bulgaren.
Maar wel met een grijnsquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal wel rijk zijn dan met al die fraudequote:
Toch fijn dat je met een grijns door midden gebeten wordtquote:
Geen idee. Ik ga het hem niet vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal wel rijk zijn dan met al die fraude
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch fijn dat je met een grijns door midden gebeten wordt
Ook als je ruzie maakt met die bulgarenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
https://www.youtube.com/shorts/brNYhfNJ-z8quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
En dan een lang weekend?quote:
Het is pinksterweekend idd.quote:
Nieuwe UI.quote:
De zoveelstequote:
Deze heb ik al even.quote:
2-0quote:
Door de scheidsquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaarste overtreding van de avond nu net![]()
![]()
Die jaquote:
Ik kijk hem nu voor de derde keer. Hij blijft vermakelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie al dat de maan op de aarde gaat vallen?
Bekijk deze YouTube-video
En nu tegen Utrecht of Heerenveen.quote:
Ja?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu voor de derde keer. Hij blijft vermakelijk
En dan alsnog eruitquote:
Kan zomaar.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
Ik ben al 2 keer in slaap gevallen erbij
Ook al geen fan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
Harry Stiles?quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:08 schreef chufi het volgende:
Wie heeft die wedstrijd aan Volendam toegewezen?
Mijn parkiet en ik hebben geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:34 schreef chufi het volgende:
Ken zn style niet .. of never nooit gehoord misschien .. geen idee..?!?
Ja dat dus ..quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik hebben geen idee wie dat is.
Dat hoop ik van niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:38 schreef chufi het volgende:
Er zullen zo wel een serie YT aankomen vermoed ik
Dat diegene maar een ban krijgt.quote:
Das een boute wens ...quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat diegene maar een ban krijgt.
Mjah, ajax had gewoon zijn best moeten doen, was het niet nodig geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had toch kunnen uitwijken naar dat Volendam stadion ..?
K zal jou eens een banaan gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat diegene maar een ban krijgt.
Stuur ik mijn parkiet op je af.quote:
Mja, wat heb ik aan een illusie?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur ik mijn parkiet op je af.
Vriendschap is toch een illusie?quote:
Ik heb er zelfs geen actieve herinnering meer aanquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke slechte film.
[..]
Ook al geen fan.
Voor jou wel blijkbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie?
Alles is een illusie?quote:
We hadden het van de week toch over gevaarlijke virussen?quote:
Mjah, als je meedoet bij een XR iets ben je natuurlijk ook uitschot waar wel iets gedaan mee mag wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:49 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)elzoekers-te-steunen
Oeh, dolletjes.quote:
Ik heb Extinction Rebellion nooit geweld zien gebruiken, ze bezetten alleen wegen. Dus een vergelijking met gewelddadige raddraaiers die van gemeente naar gemeente trekken om anti-asiel te demonstreren gaat mank.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je meedoet bij een XR iets ben je natuurlijk ook uitschot waar wel iets gedaan mee mag worden![]()
Al hebben ze het een keer netjes gehouden blijkbaar voor wel een goed doel
Dat zijn degene die binnenkort je trein weer blokkerenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Extinction Rebellion nooit geweld zien gebruiken, ze bezetten alleen wegen. Dus een vergelijking met gewelddadige raddraaiers die van gemeente naar gemeente trekken om anti-asiel te demonstreren gaat mank.
Ja ik ga goed geïrriteerd zijn als dat gebeurtquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn degene die binnenkort je trein weer blokkeren
Die terroristen rond asiel daar MOET iets mee gebeuren. Die optie gaan ze ook niet leuk vinden.
Staat weer op de planningquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga goed geïrriteerd zijn als dat gebeurtEn als ze geweld gaan gebruiken mogen ze helemaal opzouten natuurlijk
brrrrr, neequote:
Was inderdaad ruim de moeilijkstequote:Op vrijdag 22 mei 2026 01:03 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 22
85🤗 95🏅 99🎯 92😁 31😪
Final score: 747
Die laatste
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Extinction Rebellion vecht voor een goede zaak
Klimaatverandering.quote:
kansloos dus , mafkezenquote:
Het is kansloos om klimaatverandering af te doen als Hoaxquote:
het is vrij kansloos om te denken dat de mens er nog wat aan kan doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is kansloos om klimaatverandering af te doen als Hoax
Het is nog kanslozer om helemaal niks te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vrij kansloos om te denken dat de mens er nog wat aan kan doen
Nou nee, ze doen maar wat, ze 'vechten' voor alles. Maar bereiken niets door de irritatie die ze veroorzaken, mensen gaan alleen maar meer er tegenin.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga goed geïrriteerd zijn als dat gebeurtEn als ze geweld gaan gebruiken mogen ze helemaal opzouten natuurlijk
Dat zal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, ze doen maar wat, ze 'vechten' voor alles. Maar bereiken niets door de irritatie die ze veroorzaken, mensen gaan alleen maar meer er tegenin.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dus
https://www.nu.nl/binnenl(...)dt-demonstratie.html
quote:Artikel 3 Spoorwegwet
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de spoorweg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de spoorweg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
quote:Volgens artikel 22 RVV 1990 is het gebruik van de autosnelweg alleen toegestaan voor motorvoertuigen waarmee een bestuurder minimaal 60 km/u mag én kan rijden. Beide voorwaarden gelden tegelijk.
Ja en? Hoe vaak heeft dat stel terroristen daar bij jou niet op de snelweg gezeten?quote:
Bij sommige hebben ze ook een (goed) punt. Bij sommige ook echt niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zal.
Wil niks zeggen over de standpunten die ze hebben.
En we importeren nu ook al ebola nederland inquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zal.
Wil niks zeggen over de standpunten die ze hebben.
En Hanta.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we importeren nu ook al ebola nederland in![]()
Nou vind ik die nog net iets anders omdat het een Nederlands schip is. Dat moet ergens naar toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Hanta.
Hantavirus vastgesteld bij bemanningslid Hondius in Nederland
Eng virus welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we importeren nu ook al ebola nederland in![]()
Dat mag ver weg blijven.quote:
Ik heb dit ook in een ander topic gedeeld:quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Schandalig. Zoiets valt nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in een ander topic gedeeld:
Extinction Rebellion was vorige week op het Domplein voor een Palestina-demonstratie. Daarbij werden de kransen van de dodenherdenking (een week eerder) op een hoop geflikkerd achter het oorlogsmonument.
[ afbeelding ]
Hoe haal je zoiets in je hoofd
Ik vond Sharon Dijksma hier maar vaag over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Extinction Rebellion was vorige week op het Domplein voor een Palestina-demonstratie. Daarbij werden de kransen van de dodenherdenking (een week eerder) op een hoop geflikkerd achter het oorlogsmonument.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/utrecht(...)dens-nakba~a186a37b/quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah man, wat erg voor jequote:
Maar wel F1quote:
Thanxquote:
Hij is echt wel een grote Trump fan.quote:
Dat geeft verstoppingquote:
Kill it with fire?quote:
Walgelijke lui, hiermee winnen ze geen sympathie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarmee wel?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Walgelijke lui, hiermee winnen ze geen sympathie.
Als ze zichzelf nou eens ritueel in de fik gaan steken.quote:
slepen aan 1 been toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ja zal haar elke keer maar van de snelweg of spoorr moeten dragen.
[ afbeelding ]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.quote:
Israel heeft daar nog wel een passend speeltje voorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is toch columniste?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.
Dat ook nog.quote:
Je zou maar haar zoon zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ze voed haar kinderen op om lesbienne te zijn. Laat ze dat even lekker zelf bepalen.
Als je nou kijkt naar de natuur zie je dat dieren met felle, bijna onnatuurlijke, kleuren die hebben als waarschuwing dat ze gevaarlijk zijn. Dus deze komt met roze haarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ze voed haar kinderen op om lesbienne te zijn. Laat ze dat even lekker zelf bepalen.
Deze ziet eruit alsof ze alle wetten van de natuur heeft overtreden. Maar wie gaat die wetten handhaven?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou kijkt naar de natuur zie je dat dieren met felle, bijna onnatuurlijke, kleuren die hebben als waarschuwing dat ze gevaarlijk zijn. Dus deze komt met roze haar
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
veel te humaanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.
Ben jij dit ?quote:
Wat stel jij voor dan ?quote:
aan 1 been slepen, ongeacht de ondergrond, stoepjes, randjes, trappetjes e.d. als ze niet luisteren om weg te gaanquote:
Ow, dit is niet jouw selfie?quote:
Lastig als je vastgeplakt zit wel.quote:
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?quote:
Ik wacht even af of er morgen treinen rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen voor het weekend?
Je hebt van die types die altijd blijven plakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?
Ze is niet eng genoeg om te winnen van zo'n Caterpillarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt van die types die altijd blijven plakken
Ik ga in ieder geval een goede poging doen daar te komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wacht even af of er morgen treinen rijden.
Ah man,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een goede poging doen daar te komen
Je bent gewaarschuwdquote:
Mijn parkiet en ik gokken op nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?
quote:De wereld-schilpaddendag begon in 2000 door de “AmericanTortoise Rescue”. Dit is een non-provit organisatie toegewijd tot debescherming van alle schildpadsoorten wereldwijd. De wereld schilpaddendag zet opdeze dag de schildpadden in de schijnwerpers om de mensheid bewust te maken dathun leefgebied gevaar loopt. Dit terwijl ze ook een aandeel hebben om eengezond leefklimaat op aarde te behouden.
Een groot verschil tussen Tortoises en Turtles is dat Tortoises spenderen het grootste gedeelte van hun leven op land en turtles zijn aangepast voor hun leven in water.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ook schildpadden hebben een dag.![]()
Happy wereld-schildpaddendag.![]()
[ afbeelding ]
[..]
www.maptap.gg May 23quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 23
92🎓 99🎯 100🎯 98🎯 88👏
Final score: 949
Waarom niet slim?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Als er een categerie bestond, niet zo slim...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Shit, betrapt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet slim?
Gaat om toch de entertainment? En je kijkt wel
Die laatste was leuk.quote:
Ja kort blijkbaar, er was niets meer van te merken in ieder geval netquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De gemoederen waren verhit op het station.
Je deed gewoon mee met rellen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kort blijkbaar, er was niets meer van te merken in ieder geval net
Nee hoorquote:
Ik hoor wat je zegt,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor
Het was gewoon zelfs rustig op het station net
Ze waren gewoon netjes klaar toen ik het vroegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt,
ze blijven uit je, rellende, buurt
Je hebt je mederelletjes onder de duimquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze waren gewoon netjes klaar toen ik het vroeg
quote:
Even de boodschap nog finetunenquote:
Domni loopt wat achterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Even de boodschap nog finetunen
Maar de meiboomfeesten zijnquote:
Dat zei mijn parkiet ook toen ik het aanzette.quote:
Je hebt Duits en UberDuitsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei mijn parkiet ook toen ik het aanzette.
Hulloquote:
quote:
Hoe is het in Leeuwarden?quote:
Hullo Pullupquote:
Warmquote:
Oh dat is rap ja, wij zitten nog in het oranjequote:
Wij ook nog, vind het wel lekkerquote:
Ruilen?quote:
Nope, alhoewel ik alles onder de 30 nog prima vindquote:
Ik heb mijn sokken alweer aangetrokken. Nog steeds warmquote:
Ben blij dat ik hier woonquote:
Alles boven staat open, kan het even goed doorluchten en afkoelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is rap ja, wij zitten nog in het oranje
Alles boven de 25 is gewoon ***quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ik alles onder de 30 nog prima vind
Om te slapen is het minder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij ook nog, vind het wel lekker
Ik had een lof/mango salade met stukjes gekruide varkenshaasquote:
Je hebt iedereen wel stil gekregen.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef drakin het volgende:
En ik ben dulche de leche aan het maken. Nog 2,5 uur wachten.
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben, nog een half uur en dan mag ik de blikjes af laten koelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb het wel eens gemaakt door een paar uur blikjes gecondenseerde melk te koken. Dat pakte ook wonderbaarlijk goed uit.
Oeh, lekker zeg, en goed idee om er ijs van te makenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben, nog een half uur en dan mag ik de blikjes af laten koelen.
En dan er ijs van maken
Ik heb het vaker gemaakt al ben ik nu weer vergeten hoe ik het ook alweer deed.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, lekker zeg, en goed idee om er ijs van te makenLaat ons weten hoe het gelukt is!
Ik vond het koken van die blikjes zo'n openbaring. Ondanks dat er wat tijd overheen gaat (het koken van die blikjes + afkoelen) is het zo makkelijk. Het kan op deze manier eigenlijk nooit misgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |