quote:Wat handige adressen in Kleve:
Aldi Sued - Emmericherstrasse 237
DM drogist (naast Aldi, zelfde parkeerplaats)
Trinkgut: Brienerstrasse 46
Fressnapf, Briener Strasse 48 (zelfde parkeerplaats als Trinkgut)
Kaufland - Flutstrasse 81
Alles is op 5 minuten afstand van elkaar rijden en met gratis grote parkeerplaatsen, je maakt eigenlijk 3 stops voor 5 winkels. Je zou het kunnen lopen.
Fressnapf is de Duitse versie van Dierendiscounter Jumper.
http://www.kalenderpedia.de/feiertage/feiertage-2017.htmlquote:Op deze feestdagen zijn de winkels dicht:
1 januari - Nieuwjaarsdag
6 januari - Driekoningen
Goede vrijdag
1e en 2e Paasdag
1 mei - Dag van de arbeid
Hemelvaartsdag
1e en 2e Pinksterdag
Sacramentsdag (alleen in Baden-Württemberg, Nordrhein-Westfalen, Rheinland-Pfalz, Saarland, Hessen en Beieren) - datum wisselt, donderdag in de tweede week na Pinksteren
15 augustus - Maria Hemelvaart
3 oktober - Dag van de Duitse eenheid
31 oktober - Dag van de reformatie (alleen in Brandenburg, Mecklenburg-Vorpommern, Sachsen, Sachsen-Anhalt en Thüringen)
1 november - Allerheiligen
25 en 26 december - Kerstmis
Zelfs Duitsland gaat met de tijd meequote:Op donderdag 21 mei 2026 22:26 schreef Zelfscanner het volgende:
https://rp-online.de/nrw/(...)aus_bid-148677127#23
Voor de foto's.
Zelfscan bij de kaufland![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is het adres.. Is dat Kaufland Flutstrasse?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:26 schreef Zelfscanner het volgende:
https://rp-online.de/nrw/(...)aus_bid-148677127#23
Voor de foto's.
Zelfscan bij de kaufland![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was ook bij de Edeka waar ik vorige week was.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zelfs Duitsland gaat met de tijd mee
Ze hebben de Fax eindelijk gelezenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zelfs Duitsland gaat met de tijd mee
Nee, de herverbouwde aan de Olmenstrasse, rechts van de weg als je van Emmerich komt.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is het adres.. Is dat Kaufland Flutstrasse?
De Rewe op Dusseldorf Aiport heeft het ook al een tijdje. Ik vind ze fijner werker dan die van de Appie en Jumbo en je kan er met cash betalen.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Was ook bij de Edeka waar ik vorige week was.
Top!quote:Op maandag 8 juni 2026 18:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, de herverbouwde aan de Olmenstrasse, rechts van de weg als je van Emmerich komt.
Dank voor de goede info.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:27 schreef z80 het volgende:
Welke kaufland groter is? geen idee. Alle twee zijn een grote hal. Maar als je zelfscan wil zul je naar de Olmenstrasse moeten.
Voor peuken zul je zelf op zoek moeten. Hier kan en wil ik geen advies over geven.
Eerlijk gezegd kom ik er zelden tot nooit.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Top!
Welke is nu groter?![]()
Of heeft een DM en tabakszaak dicht bij zich.
Ik ga wel regelmatig naar de Hoffmannallee in Kleve. Maar wil nu de Kaufland of wat anders wel eens proberen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kom ik er zelden tot nooit.
Ik ga regelmatig naar Lindchen, aanraderquote:Op maandag 8 juni 2026 20:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga wel regelmatig naar de Hoffmannallee in Kleve. Maar wil nu de Kaufland of wat anders wel eens proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |