abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:47:15 #26
370431 drakin
vurig typje
pi_220856305
Vag vandaag en warme stoofpeertjes met vanillevla toe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220858742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ontbijtbuffet O+
Fijne vakantie (vermoed ik)!
Dat bloemetje op je patat is wel lachen.
Inderdaad ik heb even de zon opgezocht op Rhodos.
Dit hotel heeft een zeer uitgebreid buffet wat ik zelden gezien heb.
Ze doen hier ook niet aan zuinige porties op het eiland je moet hier Fft eetlust hebben om je bord leeg te krijgen.

Gisteren bij een Grieks restaurant geweest




[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 22-05-2026 05:08:01 ]
pi_220860420
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:14:26 #29
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220861202


Tomatensoep met melkbroodje met oude kaas.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220861876
Lunch was een dikke snee speltbrood met 2 eieren, een sinaasappel en paar aardbeien.

En dit net, met M&M's pinda O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:49:48 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220861991
Straks kant&klare maaltijden van onze dorpsslager/traiteur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:28:04 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220862201
Waar ik gisteren nog lunchte met een kardemombroodje in Kopenhagen, heb ik net een paar gyoza met varkensvlees achter mijn kiezen :9
Met oldskool Go Tan zoete chilisaus *O*

Straks de BBQ aanslingeren, entrecote en braadworst

Het leven is best goed *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:50:01 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862303
Een eenvoudige broodmaaltijd
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:04:58 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862371
Aangezien ik weer totaal geen trek had in warm eten heb ik een salade gegeten. Met wat Engelse drop toe. Verder niks. :Y)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:19:11 #35
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862418
Boeren Schnitzel gegeten bij van der Valk, met champignons, kaas, bacon, patat, bloemkool en salade :9
Hele hap wel :D
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220862615
Varkenshaasje met parmaham, rabarber en salie, gefruite raapsteeltjes en in ganzenvet gegrilde aardappels. Lekker lekker lekker.P
pi_220862862

pi_220862950
Voorraadje macaroni gemaakt. Eet ik vanavond niet. Wat ik vanavond eet kom ik nog wel op terug.





Ready voor de freezer: Vier bakjes kant en klaar.
pi_220863199
Dit is gemaakt met Luncheon meat. Niet te vergelijken met de echte Amerikaanse Spam. Die had ik op de Antillen. De Antilliaanse eilanden hebben veel spullen van de Amerikanen. Spam is stukken beter dan Luncheon meat. Net zoals Hellman's mayonaise. Hier hebben ze er een rare draai aan gegeven, maar de echte Hellman's is stukken beter dan die we hier in Nederland kopen.

Aan de andere kant: De Amerikaanse kip. Die krijg je in bevroren dozen, drumstics. Maar die zitten vol met hormonen. Niet eten als man!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:14:51 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220863332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is gemaakt met Luncheon meat. Niet te vergelijken met de echte Amerikaanse Spam. Die had ik op de Antillen. De Antilliaanse eilanden hebben veel spullen van de Amerikanen. Spam is stukken beter dan Luncheon meat. Net zoals Hellman's mayonaise. Hier hebben ze er een rare draai aan gegeven, maar de echte Hellman's is stukken beter dan die we hier in Nederland kopen.

Aan de andere kant: De Amerikaanse kip. Die krijg je in bevroren dozen, drumstics. Maar die zitten vol met hormonen. Niet eten als man!
Waarom zou je dat gebruikten dan? Of zit je nu met je Hollandse eieren en Verstegen in de VS?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220863352
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom zou je dat gebruikten dan? Of zit je nu met je Hollandse eieren en Verstegen in de VS?
Als je op de Antillen woont, zoals ik in de jaren 90, heb je niets anders. Nu zit AH daar, maar dat was vroeger niet zo. Wel mis ik heel erg die Amerikaanse spullen. Ok, ik kocht toen die Amerikaanse drumsticks en ik merkte dat ik als man borsten begon te krijgen. Dus afgelopen met de kip. Hier in Nederland zijn er Europese wetten die ze in Amerika niet hebben.
pi_220863489
Wij moesten op tijd ergens zijn dus aten we al vķķr 5 uur.
Heb roti kip masala gemaakt met kouseband en spitskool roerbaksel en een gekookt eitje
Was weer heerlijk :9
pi_220863529
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:53 schreef NoCigar het volgende:
Varkenshaasje met parmaham, rabarber en salie, gefruite raapsteeltjes en in ganzenvet gegrilde aardappels. Lekker lekker lekker.P
Klinkt heerlijk inderdaad :9
Ik ben benieuwd hoe de rabarber en salie in het gerecht verwerkt waren?
pi_220863625
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Klinkt heerlijk inderdaad :9
Ik ben benieuwd hoe de rabarber en salie in het gerecht verwerkt waren?
Het ligt op een bedje van op maat gesneden rabarber in een ovenschaal. En is ingesmeerd met een marinade van gevijzelde salie en knoflook. Plus nog wat losse blaadjes op de ham. Ik eet anders nooit varkenshaas, of rabarber.
https://www.thespruceeats(...)d-on-rhubarb-1808502
pi_220864024
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het ligt op een bedje van op maat gesneden rabarber in een ovenschaal. En is ingesmeerd met een marinade van gevijzelde salie en knoflook. Plus nog wat losse blaadjes op de ham. Ik eet anders nooit varkenshaas, of rabarber.
https://www.thespruceeats(...)d-on-rhubarb-1808502
Dankjewel!
Rabarber staat hier ook nooit op het menu, interessant receptje
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:27:50 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220864104
Ik vind rabarber heerlijk maar nog nooit op in een hartig gerecht

Hier nu Liuk van Lidl merk, prima ijsje maar dropstokje is veel te hard man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220865278
pi_220865298
En er lopen hier natuurlijk echt overal katten




[ Bericht 41% gewijzigd door Karzai op 23-05-2026 08:38:49 ]
pi_220865841
Fijne vakantie @Karzai
Leuke foto's :)
pi_220865885
Frikandellen speciaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')