abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:39:11 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220953076
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Smallish het volgende:

[..]
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst? :9
Crisp O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220954521

Krokante aardappelsalade met bleekselderij en bosui met dressing van olie, tahin, miso enz
En vissticks erbij :P
pi_220954832
Vandaag gestaafmixerd maaltijdsoepie gegeten, daarin o.a. bloemkool/zoete aardappel/rode currypasta
Met krokante rijstkoekjes erbij (restje koude rijst, eitje, kruiden, beetje meel en dan bakken in hete olie :9 )
pi_220956327
Vers geperste sap van bloedsinaasappels O+
pi_220957954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:09 schreef Prego het volgende:
Vers geperste sap van bloedsinaasappels O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:11:13 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220958878
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:12:39 #282
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220958885
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:13:54 #283
370431 drakin
vurig typje
pi_220958890
Tucjes

Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.

Nu heb ik dorst
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220959050
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken

Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.




Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij

Kwark met slagroom en aardbeien na :)
pi_220959073
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Vervelend voor je -O-
Hopelijk geniet je wel van je eten straks :)
pi_220959077
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter :S___D
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:13 schreef drakin het volgende:
Tucjes

Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.

Nu heb ik dorst
:D
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout :s) . Welke variant had jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door FutureFairytale op 04-06-2026 15:57:37 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:43 schreef Kanaroe het volgende:
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken

Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij

Kwark met slagroom en aardbeien na :)
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
Dankje! Nee, geen saus ofzo
Mijn ervaring is dat dit gehaktbrood vrij nat wordt, en de sappen daarvan gieten we dan weer over de plakjes
Ben so wie so geen sausjesmens
pi_220959235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kanaroe het volgende:

Ben so wie so geen sausjesmens
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet :D
pi_220959903
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot. :9
Een blijvertje :9

  donderdag 4 juni 2026 @ 18:15:36 #292
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220959912
Agvtje, bloemkool met een gehaktbal :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:31:06 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959994
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:33:35 #294
370431 drakin
vurig typje
pi_220960004
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter :S___D
[..]
:D
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout :s) . Welke variant had jij?
De gewone tucjes, ze zijn inmiddels allemaal op.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220960026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:05 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet :D
Gelukkig lust je ze toch :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220960284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Een blijvertje :9

[ link | afbeelding ]
Paksoistamppot :9 Lekker fris
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
Lekker hoor, ik ben ook dol op kapucijners
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:07:36 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961234
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
Met krootjes?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:08:38 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Met krootjes?
Wat zijn krootjes…?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:48 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961260
Waren bij de Griek, we deelden:
Koolsla
Gegrillde inktvis
Tzaziki
Gegrillde Feta met knoflookmantel
Gebakken Aubergine
Lamsfiletspies (rood) met frieten
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:59 #300
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220961262
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat zijn krootjes…?
Volgens mij bietjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')