Crispquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Smallish het volgende:
[..]
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst?
Vervelend voor jequote:Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beterquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:13 schreef drakin het volgende:
Tucjes
Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.
Nu heb ik dorst
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:43 schreef Kanaroe het volgende:
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken
Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij
Kwark met slagroom en aardbeien na
Dankje! Nee, geen saus ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toelichting: Ik lust wèl sausjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar ik maak ze niet![]()
Een blijvertjequote:Op donderdag 4 juni 2026 15:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot.
De gewone tucjes, ze zijn inmiddels allemaal op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter
[..]![]()
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout. Welke variant had jij?
Gelukkig lust je ze tochquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet![]()
Paksoistamppotquote:
Lekker hoor, ik ben ook dol op kapucijnersquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje.
Met krootjes?quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |