Heb nog nooit echt Egyptisch gegeten. Was het wat? Lekker goedkoop zeg.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:54 schreef Karzai het volgende:
https://www.hawawshi.nl/
Ik neem de rib eye hawashi met knoflook paddestoelen en de geroosterde aardappel salade
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes, heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)
Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflookZiet er lekker uit, moet wel gesmaakt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik kwam niet meer van de bank gisteren, vanavond ga ik er direct na mijn werk langs.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb nog nooit echt Egyptisch gegeten. Was het wat? Lekker goedkoop zeg.
[..]
Ziet er lekker uit, moet wel gesmaakt hebben
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes geprolongeerd, confit de canard met spitskool en krokante aardappels.
Niet gezienquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat was een leuke aflevering van Frank Visser.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens paddenstoelenrisotto met porcini en gemengde paddenstoelen. Daarbij kropsla-melange met een vinaigrette.
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:04 schreef Molo het volgende:
Pasta gevuld met venkelworst
Geen groenten bij want geen zin in vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |