Wij doen ons bestquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
26 Mei.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Het is wel bijna verhaardag van @:mario390
Wel een Abrahampop.quote:
Ik mis nog radler zitron, stufunutten, dorschfisch, salamibrot, een paar hendy's, kaiserschmarrn, een fiets in de kelder en een zak rijst @ToTquote:
Die zak rijst staat klaar in China.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis nog radler zitron, stufunutten, dorschfisch, salamibrot, een paar hendy's, kaiserschmarrn, een fiets in de kelder en een zak rijst @:ToT
En diavalo, lasagne en kartoffelsalatquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis nog radler zitron, stufunutten, dorschfisch, salamibrot, een paar hendy's, kaiserschmarrn, een fiets in de kelder en een zak rijst @:ToT
Vieslollies.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En diavalo, lasagne en kartoffelsalat
Und dikke tetten, seer dikke tetten natoerliech!quote:
Omti bomtis.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Und dikke tetten, seer dikke tetten natoerliech!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |