abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220847723


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside










[ Bericht 3% gewijzigd door Zipportal op 20-05-2026 16:16:17 ]
pi_220847725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
974.000
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 15:43:50 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220847805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]
974.000
Graag reactie van Tina Nijkamp.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220847839
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Graag reactie van Tina Nijkamp.
pi_220848694
Angela is een zure kut. Zelfde als de personen die begonnen te miepen over Jetten die een week op werkbezoek was op de Antillen terwijl er gedoe was rondom asielopvang. Boeie. Alsof dat niet allang gepland was en alsof de situatie dermate dringend is dat iemand anders er niet 10 zinnen aan kan besteden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:03:04 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850610
Woensdagavond staat er een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao. Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Raymond Mens neemt plaats aan de bar.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:29:50 #7
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850806
Gaan we weer *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:45:29 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850913
Gezellig _O- _O-
pi_220850920
Wat is er met de ogen van derksen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220850922
verderfelijk
pi_220850924
Johán is toe aan vakantie.
pi_220850925
Warm bad in Curacao.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:47:31 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850926
Explosief sfeertje :D
pi_220850928
Was niet Derksen degene die het hele circus juist opgang heeft gebracht met uitspraken dat mensen op Bonaire klaar waren met Rutten?
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:48:07 #15
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220850930
Denk aan je hart Johan
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220850935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er met de ogen van derksen?
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
pi_220850937
Malen gaat het doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:49:54 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
pi_220850947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Jetleg inside.
pi_220850950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er met de ogen van derksen?
Dat is al jaren zo sinds hij van de trap is gedonderd.
pi_220850957
Gijp hep zweet op de lip. Corendon heeft geen airco of ventilator?
pi_220850961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Zon en wind.
pi_220850971
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
Van NL naar CUR is niet zo'n probleem qua jetlag, wat vroeg wakker en in de avond vroeger slaap. Andersom is vervelender.
pi_220850977
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
pi_220850980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
Ik denk dat ik gisteren ook tijdelijk inslaap ben gevallen. Ik kan het mij geeneens herinneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')