Johan heeft donkerblauw aan hoor. Wilfred ook zie ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef casita het volgende:
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Uit de afdeling: ik vind koffie niet lekker, maar iedereen drinkt het dus drink ik het ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.
Leguaan is verder best oke.
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene een rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè?
Ja, dat is wel echt alleen een bikiniquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Heeft ze ook haar kontplug mee?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikiniMaar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Het is een kwestie van tijd tot ze op OnlyFans zit 🤤 haar inkomsten worden nu minder natuurlijk + ze is aandachtsgeilquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikiniMaar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Er ontstond hier en aan die tafel een kabaal waar een moslimpraatgroep een voorbeeld aan had kunnen nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.
Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Jup, duidelijk aandachtsgeil!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |