abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220901806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef casita het volgende:
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Johan heeft donkerblauw aan hoor. Wilfred ook zie ik.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 22:05:20 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220901814
A1 inside
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220901822
Leuk de uitshirts van Curacao bij de jongens op de achtergrond
pi_220901828
Krantjes > VI
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220901836
Kip met ketchup of mayonaise :')
pi_220901840
Kip met ketchup :') :') :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220901850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Kip met ketchup of mayonaise :')
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.

Leguaan is verder best oke.
pi_220901948
4 dikke vrouwen doen zumbales op het strand, hadden ze achterwege kunnen laten
pi_220901953
Lale kan weer vooruit met wild om zich heen slaan in ieder geval :).
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220901966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:10 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.

Leguaan is verder best oke.
Uit de afdeling: ik vind koffie niet lekker, maar iedereen drinkt het dus drink ik het ook.

Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220902068
Vandaag beetje bewolkt dagje. Veel regen boven Colombia en Venezuela
pi_220902081
Oh morgen Knoepert. Geen debiel jasje aan op Curacao neem ik aan.
pi_220902180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene een rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 27-05-2026 23:07:00 ]
pi_220902188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè? :)
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht



Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
pi_220902291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
pi_220902627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Heeft ze ook haar kontplug mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220902800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Klopt.

Nu nog dat aan haar verstand brengen. Want het kwartje wil bij haar niet bepaald vallen.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220902815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Het is een kwestie van tijd tot ze op OnlyFans zit 🤤 haar inkomsten worden nu minder natuurlijk + ze is aandachtsgeil
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:14:30 #219
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220902927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Laffe huichelaar
pi_220903104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Er ontstond hier en aan die tafel een kabaal waar een moslimpraatgroep een voorbeeld aan had kunnen nemen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:28:41 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Jup, duidelijk aandachtsgeil! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:10 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:09:47 #223
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220908297
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:44:02 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220908603
Job Knoester, Raymond Mens en Chris Woerts donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
pi_220908908
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')