abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220889631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
pi_220889634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220889638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220889665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:51 schreef Remco het volgende:

[..]
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
Ze waren ooit wel beter dan nu. Het is nu inderdaad pure clickbait.
pi_220889675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Als hij dat vindt, dan hoeft hij mbt de steun destijds voor Advocaat ook niet te zeggen "“wij hebben journalistiek grote fouten gemaakt door hem te steunen, alleen omdat we hem aardig vinden.”

Maar ik ben bereid om mijn opmerking aan te passen.

De grootste rioolopiniemaker van NL is Johan Derksen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220890985
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
pi_220891033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
Serieuzer dan Vandaag Inside? :)
pi_220892305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
Vandaag Inside heeft zelfs een eigen topic op FOK!
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:54:10 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220893317
Churandy Martina, Valentijn Driessen en Chris Woerts dinsdagavond te gast bij Vandaag Inside
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:25 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:32:37 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894039
twitter


En een draai om zijn oren :D
pi_220894202
Wel beetje kinderachtig van Dick dat hij Noa niet te woord wil staan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:14:33 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894316
twitter
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:15:54 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894324
twitter
pi_220894392
Nu eerst nog de judoka die louche autohandelaren aanpakt
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:39:49 #166
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220894480
CHURANDY
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220894483
Ey swa
pi_220894484
Churandygod
pi_220894514
Koekoek
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49:55 #170
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894567
Heb niet het idee dat Churandy echt vibet met de show
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:54:04 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894599
Dat podcast stukje is echt al maaaanden uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894604
MAG JOUW VROUW ALLEEN NAAR BUITEN?
pi_220894614
Happy wife happy life
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:05:35 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
MAG JOUW VROUW ALLEEN NAAR BUITEN?
Alleen in boerka.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894750
Yves krijgt er van lanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')