Als homo zoekt hij die ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is
Echt laf dat dat nog nooit is gebeurd eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef Poefbank het volgende:
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Je kan er 10 keer de Gelredome mee uitverkopenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat.
Wat een trollenkop heeft ze hèquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
En Genee en Gijp en Derksen en Mens en…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
Ik reageerde op "Ik snap haar familie wel, dit kan niet." Het is aandachttrekkerij of gezien haar achtergrond misschien provocatie, maar het is niet verschrikkelijk ordinair of zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
well ff bijvrouw op het eiland voor een paar dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor
Tina goed bezig meid
https://www.essh.nl/quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |