Corendon sponsort de mening dat een vrouw die meedoet aan MAFS erom vraagt verkracht te wordenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
https://www.spreekbuis.nl(...)ring-vandaag-inside/
Dat is die podcast van Gijp, Kieft, Michel en Rob ook. Gaat altijd over jaren 80 voetballers.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Bedoening heet zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Remco het volgende:
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg
En dan dat gemaakte appje weer van Helenequote:Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
VIquote:
Paulus de strandkabouter?quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan dat gemaakte appje weer van Helene![]()
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren![]()
[ x ]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds helemaal de weg kwijt.
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |