Wordt vanzelf 18 over een paar jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cybermannetje is een ranzig mannetje.
Kind is 16 (?) ofzo?
Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
En met een oorlog in Engeland en vervolgens Caanaadaa.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
En zij volgt hem niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kind is 16 (?) ofzo?
Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kind is 16 (?) ofzo?
Scherpe analyse Sherlock. Maar ik ga geen kind volgen dat grotendeels zichzelf alleen in bikini showt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En zij volgt hem niet.
Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Neem Gerard Joling.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Johan begint steeds vaker te schreeuwen.
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Je weet het nooit hč.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
In Marokko worden gewoon de handjes afgehakt als je iets verkeerd doet!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
Is dit AI, zo rustig op Schipholquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Kleine oogjes dus door jetlag
Hij had even te wachten voordat het aan boord kon.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Hij moet nog vertrekken hier he.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |