abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916618
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:16 schreef Regilio_ het volgende:
KOEKOEK

LACHEN JONGONS!!!1!!!
Baksteen richting de tv.
pi_220916621
AI goden, halve finale, word dan maar gewoon ook kampioen
pi_220916638


Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916639
kopiraaitinfrinsjment
pi_220916651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Wordt vanzelf 18 over een paar jaar :!
pi_220916686
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
pi_220916692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
En met een oorlog in Engeland en vervolgens Caanaadaa.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:41:08 #283
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916722
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
En zij volgt hem niet.

Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916763
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
pi_220917494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
Scherpe analyse Sherlock. Maar ik ga geen kind volgen dat grotendeels zichzelf alleen in bikini showt.

Mag wel natuurlijk, vind het zelf alleen wat merkwaardig.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220917495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En zij volgt hem niet.

Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220917553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Neem Gerard Joling.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:32:42 #288
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220918327
Johan begint steeds vaker te schreeuwen. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:20:18 #289
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220918643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Johan begint steeds vaker te schreeuwen. :')
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 10:39:34 #290
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220918814
Oude beelden van GIJPIE!

Inclusief legendarisch verhaal waarbij die in Vlaanderen wordt gevraagd “mag ik u even trekken” door een meid _O-

Bekijk deze YouTube-video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220918875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:04:40 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220918986
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
Je weet het nooit hč.

Tot je het weet xD

Ze hadden ook kennissen van elkander kunnen zijn. Dan kan het nog wel enigszins.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:02:17 #293
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
In Marokko worden gewoon de handjes afgehakt als je iets verkeerd doet!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:02:15 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220922640
Hij is en blijft een gefrustreerde Rotterdammer die vrije meningen en de bijbehorende mooie humor afdoet als schandalige grachtengordel gedoe.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:16:53 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220923665
twitter


Kleine oogjes dus door jetlag :P
pi_220924515
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Is dit AI, zo rustig op Schiphol
  zondag 31 mei 2026 @ 08:13:15 #297
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220926724
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Hij had even te wachten voordat het aan boord kon.
Het vliegtuig moest extra bijtanken om die overtocht met hem te kunnen maken.
pi_220929477
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Hij moet nog vertrekken hier he.

Gaat die Oranjezomer vanaf Curacao wel door gedurende het WK? Dan kan ik me de relevantie nog wel voorstellen van daar zitten. VI zit er ook met 50 man ofzo. Of zijn ze over 2 weken terug?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220929573
Donderdag 11 juni weer terug, vanuit nederland
pi_220929781
De KJEG-podcast is VI op alle fronten voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')