abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220847723


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside










[ Bericht 3% gewijzigd door Zipportal op 20-05-2026 16:16:17 ]
pi_220847725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
974.000
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 15:43:50 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220847805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]
974.000
Graag reactie van Tina Nijkamp.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220847839
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Graag reactie van Tina Nijkamp.
pi_220848694
Angela is een zure kut. Zelfde als de personen die begonnen te miepen over Jetten die een week op werkbezoek was op de Antillen terwijl er gedoe was rondom asielopvang. Boeie. Alsof dat niet allang gepland was en alsof de situatie dermate dringend is dat iemand anders er niet 10 zinnen aan kan besteden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:03:04 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850610
Woensdagavond staat er een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao. Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Raymond Mens neemt plaats aan de bar.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:29:50 #7
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850806
Gaan we weer *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:45:29 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850913
Gezellig _O- _O-
pi_220850920
Wat is er met de ogen van derksen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220850922
verderfelijk
pi_220850924
Johán is toe aan vakantie.
pi_220850925
Warm bad in Curacao.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:47:31 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850926
Explosief sfeertje :D
pi_220850928
Was niet Derksen degene die het hele circus juist opgang heeft gebracht met uitspraken dat mensen op Bonaire klaar waren met Rutten?
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:48:07 #15
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220850930
Denk aan je hart Johan
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220850935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er met de ogen van derksen?
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
pi_220850937
Malen gaat het doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:49:54 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
pi_220850947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Jetleg inside.
pi_220850950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er met de ogen van derksen?
Dat is al jaren zo sinds hij van de trap is gedonderd.
pi_220850957
Gijp hep zweet op de lip. Corendon heeft geen airco of ventilator?
pi_220850961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Zon en wind.
pi_220850971
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
Van NL naar CUR is niet zo'n probleem qua jetlag, wat vroeg wakker en in de avond vroeger slaap. Andersom is vervelender.
pi_220850977
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
pi_220850980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
Ik denk dat ik gisteren ook tijdelijk inslaap ben gevallen. Ik kan het mij geeneens herinneren.
pi_220851010
Johan is ook meer vel over been nu. Zou toch iets meer gaan eten dan alleen een droge boterham.
pi_220851015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Johan is ook meer vel over been nu. Zou toch iets meer gaan eten dan alleen een droge boterham.
Gewoon normaal postuur voor een bejaarde. Wellicht is jouw referentiekader gevuld met dikzakken.
pi_220851033
Is het bar chickie lokaal?
pi_220851035
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.

:')
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_220851044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.

:')
Jelly dat je in de regen zit met je winterdekbed
pi_220851047
Knalrood
pi_220851052
Oja de asielzoekers daar moeten we het uiteraard over hebben.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:10:03 #33
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220851053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
Is het bar chickie lokaal?
Wel lekker :9~
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:11:14 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220851057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.

:')
Corendon heeft alles bedacht en die pakt de poen
pi_220851070
Chris krijgt er van lanks
pi_220851075
Nog meer reclame
pi_220851082
Chris Woerts moet zich business class stijl toch wel gewoon inkopen om onderdeel van VI te mogen zijn?
pi_220851083
Wat een kutbal
pi_220851100
Trump buffel _O-
pi_220851111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gewoon normaal postuur voor een bejaarde. Wellicht is jouw referentiekader gevuld met dikzakken.
Sow
pi_220851142
Wie is die Rick dan? Ik zat ff weg te dommelen
pi_220851169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die Rick dan? Ik zat ff weg te dommelen
Iets met een ontmoeting bij het zwembad, extra betalen en uit Enschede. Nooit echt duidelijk geworden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:31:39 #43
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220851182
Hansworsten Inside
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220851200
Tetten!
pi_220851286
Zelfs Wilfred heeft door dat 't hem niet gaat worden daar...
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:18:03 #46
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220851396
ik luister liever naar Wim Kieft in de podcast met Kieftjansenegmondgijp
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:23:13 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220851510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zelfs Wilfred heeft door dat 't hem niet gaat worden daar...
Inderdaad, maar het ergste moet nog komen :|W

De Oranjezomer
Na de afleveringen van Vandaag Inside neemt Hélène Hendriks het stokje over met De Oranjezomer. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten bespreekt ze de actualiteit en de sportzomer. Gasten die kijkers onder anderen in de talkshow gaan zien, zijn Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens en Victor Vlam. De eerste Curaçao-uitzending wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Sportverslaggeefster Noa Vahle houdt de kijkers tijdens Vandaag Inside en De Oranjezomer op de hoogte van het laatste nieuws rond de voorbereidingen van het Nederlands elftal op het WK.

De Oranjezomer start op zondag 31 mei en is daarna elke werkdag om 21.35 uur te zien op SBS6.

:') Dat wordt nog slechter dan slecht
pi_220851941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
O, dat wist je natuurlijk meteen dat Angela haar gram ging halen nav die uitspraak. Was ook een belachelijke uitspraak.

Wat aan de andere kant dan weer belachelijk is, is dat Derksen weldegelijk zijn woorden weer introk en verdraaide naar: als je daaraan meedoet, moet je niet gek opkijken als die mannen in je broekje proberen te komen en dat het derhalve gewoon een idioot programma is. Maar zo brengt Angela het niet…

Maar goed, Angela… die voert een persoonlijke strijd die volgens mij aangewakkerd wordt door schouderklopjes (omdat ze van gewoon kritisch langzaamaan is gedraaid naar extreem).

[ Bericht 1% gewijzigd door VEM2012 op 21-05-2026 08:32:42 ]
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:44:03 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220852619
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Inderdaad, maar het ergste moet nog komen :|W

De Oranjezomer
Na de afleveringen van Vandaag Inside neemt Hélène Hendriks het stokje over met De Oranjezomer. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten bespreekt ze de actualiteit en de sportzomer. Gasten die kijkers onder anderen in de talkshow gaan zien, zijn Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens en Victor Vlam. De eerste Curaçao-uitzending wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Sportverslaggeefster Noa Vahle houdt de kijkers tijdens Vandaag Inside en De Oranjezomer op de hoogte van het laatste nieuws rond de voorbereidingen van het Nederlands elftal op het WK.

De Oranjezomer start op zondag 31 mei en is daarna elke werkdag om 21.35 uur te zien op SBS6.

:') Dat wordt nog slechter dan slecht
Ik ga Djeck zeker missen. ;(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220853837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik ga Djeck zeker missen. ;(
Ik niet. Ik ken kamerplanten die meer te melden hebben. Ik zal nooit vergeten hoe hij begon te huilen omdat het Nederlands elftal zo'n vriendenclub is. Dan is het echt tijd voor een gezellig verzorgingstehuis.
pi_220854502
Ik ga iig niet kijken met Kutger :')
Had veel liever Jack gehad, majah
pi_220855465
quote:
Corendon sponsort de mening dat een vrouw die meedoet aan MAFS erom vraagt verkracht te worden
pi_220855596
De zelfverklaarde moraalridders ruiken weer bloed.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220857687
Valentijn, Tina en Merel vanavond.
pi_220857703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Valentijn, Tina en Merel vanavond.
Veel plezier ermee. :J
pi_220857743
Mooie shirt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220857747
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:46:36 #59
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220857775
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Wie dit leest is gek
pi_220857818
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Dat is die podcast van Gijp, Kieft, Michel en Rob ook. Gaat altijd over jaren 80 voetballers.
pi_220857884
morgen graag de verschillen in kijkcijfers als kiana of tina in beeld is
pi_220857896
Diarree Inside
pi_220858087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Remco het volgende:
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg :')
Bedoening heet zoiets
pi_220858092
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:40 schreef superniger het volgende:
Mooie shirt.
Fubu?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:00 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220858107
WAT IS DIT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:10 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220858108
Oh verkeerde topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220858173
Morgen wéér Tina. ;(
pi_220858239
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:33:20 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220858415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
En dan dat gemaakte appje weer van Helene :')
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren |:( |:(

twitter


[ Bericht 23% gewijzigd door ikweethetookniet op 21-05-2026 23:39:06 ]
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:35:53 #70
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220858424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef Paul het volgende:
WAT IS DIT
VI
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220858703
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En dan dat gemaakte appje weer van Helene :')
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren |:( |:(

[ x ]
Paulus de strandkabouter?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 22 mei 2026 @ 08:27:35 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220859131
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen wéér Tina. ;(
_O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220860176








Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220860282
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
pi_220860367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
pi_220860838
Lale met haar bewijsdrang. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:48:00 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220860857
Tsjonge jonge jonge
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:02:12 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220861021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Schijnbaar zit die plug nog steeds in haar poeperd.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220861433
Beetje moe van die Lale. Heeft blijkbaar veel aandacht nodig. Boeit me allemaal niet, en al helemaal niet wat ze in dr reet propt. ;(
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:04:04 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220861512
Wat is het toch ook een kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk



[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 22-05-2026 17:06:00 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220861531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
pi_220861619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
Sta je dan, te dansen voor je telefoontje terwijl je op vakantie bent. Wat een treurigheid :') :') :').
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220861643
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:59 #84
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220861878
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
Precies dit. Aandachtsgeil juffrouwtje.
Rini dankjewel.
pi_220861980
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
pi_220862015
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:53:44 #87
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220862018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Nederland is een heel naar conservatief landje aan het worden.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220862080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:27 schreef Paul het volgende:

[..]
_O_
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @Bugno3
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:07:01 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220862087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220862096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @:bugno3
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
pi_220862585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
Hier schrik ik van.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:54:07 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220862619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van.
Past prima bij Roeltje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:48 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
Ja o.a. daarom zeer opmerkelijk.

Dacht dat ze na enkele weken wild om zich heen slaan het wel uit haar systeem had, maar niets is minder waar.

Krijg beetje het vermoeden dat ze in een (soort van) manie zit ofzo. Echt nogal debiel dit.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220862998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
pi_220863012
Bas, Tina en Raymond vanavond
pi_220863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
pi_220863740
Lale maakt het groter dan dat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220863855
Ze krijgen steeds meer sponsoren.
pi_220863866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 21:47:07 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Nee joh niks aan de hand man gr gr Johan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220863914
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is _O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:57:06 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220863937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is _O-
Als homo zoekt hij die ook niet |:)
pi_220863943
Goeiste hangtieten achter de bar
pi_220863951
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220863955
Op die plek met tafeltjes moet je 's avonds gaan als het gezellig vol zit
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:07:22 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863980
Tina ga je haar wassen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220863981
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:08:36 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef Poefbank het volgende:
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Echt laf dat dat nog nooit is gebeurd eigenlijk

DAT zou gouden beelden opleveren :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:10:08 #109
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220863994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Je kan er 10 keer de Gelredome mee uitverkopen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220863996
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:11:17 #111
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220864002
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:11:25 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
Wat een trollenkop heeft ze hè
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:12:19 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:11 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
En Genee en Gijp en Derksen en Mens en…
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:16:04 #114
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220864035
Lale Gul keihard aangepakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:17:10 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864039
Tina: een biljoen heeft zes nullen

_O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220864048
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tina: een biljoen heeft zes nullen

_O_
Zes nullen en zes lullen
pi_220864059
Zo lekkertjes gespot
pi_220864088
Ik denk dat Lale Gul terug gaat naar de islam op den duur, dit losbandige leven maakt haar gek, ze mist zingeving en houvast.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:28:27 #119
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:31:28 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220864132
Lekker verhaal over Bas zijn we al vergeten ….

https://www.fcupdate.nl/v(...)-haar-gestuurd-heeft
pi_220864357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
Ik reageerde op "Ik snap haar familie wel, dit kan niet." Het is aandachttrekkerij of gezien haar achtergrond misschien provocatie, maar het is niet verschrikkelijk ordinair of zo.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 00:03:14 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220864790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor

Tina goed bezig meid |:)
pi_220864802
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor

Tina goed bezig meid |:)
well ff bijvrouw op het eiland voor een paar dagen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:09:40 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220869414
twitter
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:11:56 #125
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220869457
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
https://www.essh.nl/

Deze dus ook behalve haar boekjes :P
pi_220870483
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
De Gouverneur, Otrobanda
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:46:54 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870847
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:44 schreef superniger het volgende:
Lale met haar bewijsdrang. :')
:{w Dikke tieten |:)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:49:02 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870862
twitter
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:34:14 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220871205
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Doeg hé!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 16:17:07 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220877590
twitter


Chris was ff naar Egypte daarom niet in beeld |:)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 17:16:53 #131
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220878040
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220878085
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Ze luistert nog steeds erg selectief.

Verrassend, not.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:44:11 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878650
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Goedkoop resortje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 19:23:00 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220879050
Jan Smit kan niet wachten om haar te bellen _O- _O-
  zondag 24 mei 2026 @ 21:14:11 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220879830
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Vermoeiende juffrouw. Moet bij thuiskomst maar eens goed gaan luisteren naar opa Johán.
Rini dankjewel.
pi_220881040
quote:
Catherine Keyl blikt terug op 'bizar' gesprek met Harry Mens in Business Class: 'Wilde weglopen'
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek

Morgen waarschijnlijk in VI :D

Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine :7

https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl

[ Bericht 11% gewijzigd door Dutch_view op 24-05-2026 22:49:11 ]
pi_220883109
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek

Morgen waarschijnlijk in VI :D

Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine :7

https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl
twitter


Harry _O_
OH NOES!!!!1*&@@!!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:59:28 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220884691
Catherine Keyl is blij dat fragment met ‘stugge’ Harry Mens flink rondgaat: ‘Mijn doel is bereikt’

Catherine Keyl ‘is hard aan het nadenken’ of zij in de toekomst nog wel te gast wil zijn in het RTL 7-programma Business Class met Harry Mens. Zij reageerde zondag op sociale media op de uitzending van die dag, die volgens de opiniemaakster ontspoorde. Keyl sprak zelfs van het ‘meest bizarre interview ooit’.

Keyl sprak over influencer Andrew Tate en zijn invloed op jonge mannen, maar Harry Mens wilde liever over de rol van de moeder praten. Later in het gesprek omschreef Mens columniste Lale Gül als een ‘tante die er wel goed uitziet’. Daar werd Keyl, zeker gezien het onderwerp van het gesprek daarvoor, heel boos over: „Oh mijn god, ik word echt gek. Je gaat die vrouw toch niet alleen op haar uiterlijk beoordelen?!”

Keyl laat maandag aan het ANP weten het ‘fijn te vinden dat wij elkaar zo lang kennen en ons niet door elkaar laten imponeren’. „Maar hij bleef nu wel heel stug bij zijn mening en hij had geen idee wie Andrew Tate was. Ik wil daar wel belangrijke sociale problemen aansnijden. En het feit dat veel docenten niet weten hoe ze om moeten gaan met jongetjes van 8 die daadwerkelijk denken dat vrouwen alleen mooi moeten zijn en hun mond moeten houden, vind ik een serieus en groot probleem.”

De opiniemaakster is gemiddeld eens in de zes weken te gast bij Harry Mens. Zij is er nog niet over uit of ze in de toekomst blijft komen. „Dankzij deze rare aanvaring zijn er wel meer mensen met het onderwerp bezig dan wanneer we een gewone uitzending hadden gemaakt”, constateert Keyl. „Dus mijn doel is wel bereikt.”

https://www.ad.nl/show/ca(...)is-bereikt~a3d1ad5b/

Harry maar eens uitnodigen bij VI :! *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:12:45 #139
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886422
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]

Harry _O_
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?

Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220887627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?

Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Beetje simplistisch is ze wel hè.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 20:18:30 #141
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887648
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Beetje simplistisch is ze wel hè.
Ze snapt het volgens mij niet helemaal meer.

Wat een trainwreck. Gift that keeps on giving!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:38:27 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220888185
BEGONNEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 22:07:52 #143
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220888389
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220888555
Ach Arjen.
pi_220888621


Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
  maandag 25 mei 2026 @ 23:29:16 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220888837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
Of gewoon naar huis waar iedereen zich happy voelt :?
Nog een voordeel hele we selectie van Curaçao zit ook al in Nederland _O-
Kan Dick ook ff langskomen
Heel slim gepland dit :')
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:53:54 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220889157
twitter
pi_220889207
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
pi_220889573
Kwestie van tijd dat er weer een ruzietje komt. Mannen zitten weer een paar weken op elkaars lip, Johan heeft alweer een ongekend domme en vooral walgelijke uitspraak gedaan over de dochter van Advocaat.

Nee, dat bommetje gaat nog wel klappen.
pi_220889581
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Kan niet anders dat Tina Nijkamp dat geschreven heeft. Zegt ook altijd iets zonder onderbouwing en start iedere zin met "Ik denk", "Volgens mij" en "Ik verwacht". _O-
pi_220889631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
pi_220889634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220889638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220889665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:51 schreef Remco het volgende:

[..]
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
Ze waren ooit wel beter dan nu. Het is nu inderdaad pure clickbait.
pi_220889675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Als hij dat vindt, dan hoeft hij mbt de steun destijds voor Advocaat ook niet te zeggen "“wij hebben journalistiek grote fouten gemaakt door hem te steunen, alleen omdat we hem aardig vinden.”

Maar ik ben bereid om mijn opmerking aan te passen.

De grootste rioolopiniemaker van NL is Johan Derksen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220890985
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
pi_220891033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
Serieuzer dan Vandaag Inside? :)
pi_220892305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
Vandaag Inside heeft zelfs een eigen topic op FOK!
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:54:10 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220893317
Churandy Martina, Valentijn Driessen en Chris Woerts dinsdagavond te gast bij Vandaag Inside
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:25 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:32:37 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894039
twitter


En een draai om zijn oren :D
pi_220894202
Wel beetje kinderachtig van Dick dat hij Noa niet te woord wil staan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:14:33 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894316
twitter
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:15:54 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894324
twitter
pi_220894392
Nu eerst nog de judoka die louche autohandelaren aanpakt
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:39:49 #166
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220894480
CHURANDY
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220894483
Ey swa
pi_220894484
Churandygod
pi_220894514
Koekoek
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49:55 #170
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894567
Heb niet het idee dat Churandy echt vibet met de show
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:54:04 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894599
Dat podcast stukje is echt al maaaanden uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894604
MAG JOUW VROUW ALLEEN NAAR BUITEN?
pi_220894614
Happy wife happy life
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:05:35 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
MAG JOUW VROUW ALLEEN NAAR BUITEN?
Alleen in boerka.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894750
Yves krijgt er van lanks
pi_220894759
Paar dagen niet gekeken, maar wat is dit kut zeg :').

Churandy redt het nog enigszins.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220894763
Het is koud op Curaçao dus Rob doet een extra knoopje dicht.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220894824
Ze zijn allemaal wel erg gaan geloven in het typetje Valentijn Driessen.

Openen met een item over je eigen programma "Valentijn is wel heel cynisch he?!" is best tenenkrommend.
pi_220894857
Niet echt reclame voor het eiland, deze show. Wat een shithole!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50:01 #180
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220895068
Churandy is altijd leuk, maar verder een flut uitzending. Maar ik moet toegeven dat het ook niet makkelijk is als je al tig jaar (bijna) dagelijks aan zo'n tafel zit te lullen. Er was een tijd dat bijna elke show leuk was, en nu zitten er zo nu en dan leukere afleveringen bij, of leuke momenten.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:52:45 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220895079
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
pi_220895167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
pi_220895535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.

Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:55 #184
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220896046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.

Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Hm ja dat is misschien waar. Ben het gewoon niet gewend, maar uiteindelijk misschien juist wel leuk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:17 #185
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220896060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
Nee, ik dacht echt dat ik het vrij vaak/veel hoorde deze uitzending. Maar bij nader inzien, zoals ik hierboven ook zei, misschien juist wel leuk op deze locatie inderdaad!
pi_220896922
quote:
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220896957
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
pi_220897109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:25 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.

Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.

Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.

Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door :).

Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220897369
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.

Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.

Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.

Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door :).

Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
Ja, het is aandachttrekkerij en vast ook ijdelheid. Maar daar hangen sociale media van aan elkaar. "Kijk mij eens mijn tanden poetsen." "Kijk mij eens de hond uitlaten." "Kijk mij eens een dansje doen in Griekenland." Maar waar zouden Gijp en Derksen zijn zonder aandacht? Is Lale Gül daar zo anders in? Laat gaan.
pi_220897987
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Ik zag dat toevallig ook en ze zei nog zoiets van, misschien ligt het aan mij hoor, dan moeten jullie het maar zeggen. Alleen niemand in die studio durft haar echt de waarheid te zeggen, dat die manier waarop ze zichzelf filmt en laat zien in bikini duidelijk een geval van aandachtstrekkerij is en onzekerheid waarbij gevist wordt naar complimentjes om zich beter te voelen.

Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.

Men doet ook alsof gewoon iedereen lelijke dingen tegen/over haar zegt, maar al die slet en hoer opmerkingen komen lijkt mij van mensen die toch al boos op haar zijn vanwege haar kritiek op de islam, van moslims dus.

Ze hoopte iig erg dat Johan het boek met haar nog wilde schrijven want ze had al 2500 woorden getypt zei ze :D
pi_220900754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:28:48 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220900936
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

:') verrassend weer
pi_220901616
Kick
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220901654
Terrorist Duyvendak. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:48:50 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220901673
Politiek :|W
Laat die idioten met rust geen eer aan te behalen
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:54:06 #197
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220901713
Wat is dat geluid slecht zeg :r
pi_220901765
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

:') verrassend weer
Ze zitten om een eiland en vliegen gasten in. Echt scherp dat je inziet dat de gasten vrij voorspelbaar zijn.
pi_220901781
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220901796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
pi_220901806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef casita het volgende:
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Johan heeft donkerblauw aan hoor. Wilfred ook zie ik.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 22:05:20 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220901814
A1 inside
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220901822
Leuk de uitshirts van Curacao bij de jongens op de achtergrond
pi_220901828
Krantjes > VI
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220901836
Kip met ketchup of mayonaise :')
pi_220901840
Kip met ketchup :') :') :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220901850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Kip met ketchup of mayonaise :')
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.

Leguaan is verder best oke.
pi_220901948
4 dikke vrouwen doen zumbales op het strand, hadden ze achterwege kunnen laten
pi_220901953
Lale kan weer vooruit met wild om zich heen slaan in ieder geval :).
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220901966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:10 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.

Leguaan is verder best oke.
Uit de afdeling: ik vind koffie niet lekker, maar iedereen drinkt het dus drink ik het ook.

Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220902068
Vandaag beetje bewolkt dagje. Veel regen boven Colombia en Venezuela
pi_220902081
Oh morgen Knoepert. Geen debiel jasje aan op Curacao neem ik aan.
pi_220902180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene een rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 27-05-2026 23:07:00 ]
pi_220902188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè? :)
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht



Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
pi_220902291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
pi_220902627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Heeft ze ook haar kontplug mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220902800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Klopt.

Nu nog dat aan haar verstand brengen. Want het kwartje wil bij haar niet bepaald vallen.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220902815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Het is een kwestie van tijd tot ze op OnlyFans zit 🤤 haar inkomsten worden nu minder natuurlijk + ze is aandachtsgeil
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:14:30 #219
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220902927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Laffe huichelaar
pi_220903104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Er ontstond hier en aan die tafel een kabaal waar een moslimpraatgroep een voorbeeld aan had kunnen nemen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:28:41 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Jup, duidelijk aandachtsgeil! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:10 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:09:47 #223
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220908297
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:44:02 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220908603
Job Knoester, Raymond Mens en Chris Woerts donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
pi_220908908
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220908957
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
pi_220909052
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
Nou ik wou het net zeggen ja, compleet verbrand en dan er prat op gaan dat hij niet smeert. Hoe dom kan je zijn om dat zo te verkondigen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:46:26 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220909236
Maandag wordt een succes :|W
pi_220909331
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag wordt een succes :|W
Wat is er maandag
pi_220909741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Wat is er maandag
Helene neemt het over
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:14:18 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220909753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Helene neemt het over
Dan kijk ik niet meer.
pi_220909772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan kijk ik niet meer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:46:50 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220909781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Mooi om te zien. Misschien nog wel mooier is Ron Jans vanaf minuut 8 ongeveer. Hoe hij gekleed is _O_
pi_220909862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Schandalig, niet eens een hoofddoekje!
pi_220910120
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.

Beetje het manco van dit programma (al jaren), feitenvrij dingen kunnen roepen en niemand die even tegengas geeft. :r
pi_220910445
https://www.mediacourant.(...)don-resort-kan-best/

De uitslag van die poll onderaan het artikel is wel treffend.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220910499
Bekijk deze YouTube-video

Leuk die figuranten :D :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220910768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Video's met Johan daarin https://schatkamer.beelde(...)sen?mediumtype=video

en

https://schatkamer.beelde(...)sen&mediumtype=video (beetje dubbel maar zitten ook soms weer andere video's tussen, zoals een aflevering van Zeppelin uit '93 waar Johan een hele dikke kop heeft)

[ Bericht 4% gewijzigd door Dutch_view op 29-05-2026 09:35:46 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 21:45:43 #239
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916441
Boels.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916442
Hans Teeuwen was 20 jaar geleden leuk, nu ongemakkelijk triest.
pi_220916474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.

Beetje het manco van dit programma (al jaren), feitenvrij dingen kunnen roepen en niemand die even tegengas geeft. :r
Al die linkse praatprogramma's op de NPO, daar is pas nooit tegengas
pi_220916478
Leuke billetjes
pi_220916480
Geilen string in beeld bohhhh
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916486
Oranje koek koek
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 21:54:12 #245
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916487
JAAAA NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916488
Dirkgoden
pi_220916489
BERT

BERT VAN ORANJE
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916492
Johan zakt altijd door de grond als hij weer daarmee geconfronteerd wordt
pi_220916494
Dit is wel Rafael -Wilders is de enige politicus die ik begrijp-Van der Vaart zijn niveau.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916495
Al de hele week dezelfde dikke bejaarde vrouw in haar bikini steeds achter Genee. Ze hadden wat variatie in het beeld op dat scherm mogen aanbrengen
pi_220916500
Thuisshirt van Curacao, leuk
pi_220916502
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen

tering
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220916509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Viesdik het volgende:
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen

tering
Akkoord
pi_220916512
Marokkanenbash *O*
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916520
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Leuke billetjes
Ze is er vandoor gegaan zojuist
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916522
Is gewoon cultuur, niks 'geen mogelijkheden om te sporten' of andere smoesjes
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:03:17 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220916526
Die Chris Woert nodigen ze steeds weer opnieuw uit omdat hij op een unieke manier dom lult?
pi_220916529
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ze is er vandoor gegaan zojuist
Ja bruine bikini. Ik heb het niet op de pc aan anders screenshot
pi_220916537
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja bruine bikini. Ik heb het niet op de pc aan anders screenshot
Akkoord
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:04:55 #260
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Die Chris Woert nodigen ze steeds weer opnieuw uit omdat hij op een unieke manier dom lult?
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916546
12% (bewezen!) heeft geen rijbewijs _O-
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916548
Fake News Inside
pi_220916561
Boerderijhoofd on steroids naast de officier van justitie.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916569
UFC White House B:)B
pi_220916571
Witte Huis bijna niet meer te zien :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916576
Het is toch in de avond dat evenement
pi_220916584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Het is toch in de avond dat evenement
Hup Spurs.
pi_220916589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hup Spurs.
Thunder spelen thuis, geef die toch meer kans
pi_220916591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Is gewoon cultuur, niks 'geen mogelijkheden om te sporten' of andere smoesjes
"Ze krijgen geen kansen"

Ze krijgen wel veel kansen, ze verpesten gewoon iedere kans
pi_220916593
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Thunder spelen thuis, geef die toch meer kans
Blauwe hol KAPOET maken.
pi_220916604
Hoeveel moet een kroeg betalen dan? Gaat naar aantal gasten dat ze binnen kunnen hebben?
pi_220916610
joe esee
pi_220916612
KOEKOEK

LACHEN JONGONS!!!1!!!
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Viesdik het volgende:
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen

tering
Misschien zit er wel een pener onder het rokje. :J @de_boswachter
pi_220916617
Halve boom eraan per boek
pi_220916618
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:16 schreef Regilio_ het volgende:
KOEKOEK

LACHEN JONGONS!!!1!!!
Baksteen richting de tv.
pi_220916621
AI goden, halve finale, word dan maar gewoon ook kampioen
pi_220916638


Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220916639
kopiraaitinfrinsjment
pi_220916651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Wordt vanzelf 18 over een paar jaar :!
pi_220916686
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
pi_220916692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
En met een oorlog in Engeland en vervolgens Caanaadaa.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:41:08 #283
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916722
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
En zij volgt hem niet.

Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916763
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
pi_220917494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
Scherpe analyse Sherlock. Maar ik ga geen kind volgen dat grotendeels zichzelf alleen in bikini showt.

Mag wel natuurlijk, vind het zelf alleen wat merkwaardig.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220917495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En zij volgt hem niet.

Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220917553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Neem Gerard Joling.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:32:42 #288
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220918327
Johan begint steeds vaker te schreeuwen. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:20:18 #289
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220918643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Johan begint steeds vaker te schreeuwen. :')
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 10:39:34 #290
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220918814
Oude beelden van GIJPIE!

Inclusief legendarisch verhaal waarbij die in Vlaanderen wordt gevraagd “mag ik u even trekken” door een meid _O-

Bekijk deze YouTube-video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220918875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:04:40 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220918986
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
Je weet het nooit hè.

Tot je het weet xD

Ze hadden ook kennissen van elkander kunnen zijn. Dan kan het nog wel enigszins.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:02:17 #293
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
In Marokko worden gewoon de handjes afgehakt als je iets verkeerd doet!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:02:15 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220922640
Hij is en blijft een gefrustreerde Rotterdammer die vrije meningen en de bijbehorende mooie humor afdoet als schandalige grachtengordel gedoe.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:16:53 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220923665
twitter


Kleine oogjes dus door jetlag :P
pi_220924515
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Is dit AI, zo rustig op Schiphol
  zondag 31 mei 2026 @ 08:13:15 #297
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220926724
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Hij had even te wachten voordat het aan boord kon.
Het vliegtuig moest extra bijtanken om die overtocht met hem te kunnen maken.
pi_220929477
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Hij moet nog vertrekken hier he.

Gaat die Oranjezomer vanaf Curacao wel door gedurende het WK? Dan kan ik me de relevantie nog wel voorstellen van daar zitten. VI zit er ook met 50 man ofzo. Of zijn ze over 2 weken terug?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220929573
Donderdag 11 juni weer terug, vanuit nederland
pi_220929781
De KJEG-podcast is VI op alle fronten voorbij
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:25:17 #301
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220930011
Dat was het dan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')