quote:ik strijk nooit...
Op woensdag 26 februari 2003 13:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wilde net mijn vestje strijken , want het is nogal gekreukeld en dat ziet er natuurlijk niet uit... maar na het strijken was het nog meer gekreukeld..wie heeft tips ,want ik word er gek van..... hebben jullie trouwens stoomstrijkijzers , of gewone? of met kooltjes?
Koop altijd kreukel dingen hoef ik niet te strijken.
quote:nee, het is geen kreukshirt en het hoort niet gekreukt te zijn.
Op woensdag 26 februari 2003 13:43 schreef matthijn99 het volgende:
Heb je per ongeluk zo'n trendykreukshirt gekocht?
.
Die hoef je niet te strijken..
quote:Ik ga uit eten met een fokster vanavond...
Op woensdag 26 februari 2003 13:45 schreef hoe-die-nie het volgende:
heb je een date vanavond ofzo?
How could you miss it
-edit-
voor het ontopic gedeelte, mn zusje is werken en mn ma weg dus ik kan het niet voor je vragen
hoe gekreukt het ook is, ik vertik het om te strijken... na 5 min lopen in je gestrijkte zooi is het toch weer gekreukt
materiaal.. ?
:1
de kraagkant aan de kant waar de plank een ronding maakt. kleding goed leggen, en subtiel met liefde de bout bewegen. de bout heeft een voorkant, dat puntje, en dat gaat gewoon naar voren.
ben je klaar met dat stuk, dan verplaats je je kleding over de plank, zodat er nieuwe kreukel stukjes te zien
goto 1
als het nu niet lukt ben je een grote kneus
Stomerij is andere oplossing.
Maar eh... Je gaat toch geen 'trouwpak' aandoen naar je eerste date he?
De deamon is nu weer operationeel zoals jullie zien maar het onderhoud van vanavond gaat wel door.
Excuus voor het ongemak
Eerst de mouwen dan de boordjes+kragen en dan de panden. Zo heb ik het ooit geleerd!
quote:naar de stomerij brengen
Ik wilde net mijn vestje strijken , want het is nogal gekreukeld en dat ziet er natuurlijk niet uit... maar na het strijken was het nog meer gekreukeld..wie heeft tips ,want ik word er gek van..... hebben jullie trouwens stoomstrijkijzers , of gewone? of met kooltjes?
quote:Toch niet een vestje van je 3-delig kostuum?
vestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |