Waarom zouden we überhaupt respect hebben voor deze extreemlinkse actiegroep?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alsof je ooit wel respect voor ze hadVieze faker bah
Ook ik heb jarenlang geroepen dat het protestrecht heilig was, ook voor mensen waar ik het mee oneens was.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alsof je ooit wel respect voor ze hadVieze faker bah
Schijnbaar heeft Israël er eentje beschoten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:46 schreef Mubassie het volgende:
Daar zitten ze weer hoor, onze labiele mongooltjes.![]()
Dat die hele kutflotilla mag zinken.
Lekker manquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Israël er eentje beschoten.
[ twitter ]
Ik heb eens een begrafenis gemist door deze ongein.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:21 schreef Ama het volgende:
Fucking kut als je trein niet gaat door deze droeftoeters.
Jij vindt dit normaal?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
Topix over XR brengen altijd het mooiste in Fok!ers naar boven.
De geweldsfantasieen in dit topic? Nee, die vind ik niet normaal.quote:
Zodra mensen als eerste over de kritiek op XR beginnen dan over XR zelf, weet je eigenlijk wel genoeg.quote:
Dat vraagt hij toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De geweldsfantasieen in dit topic? Nee, die vind ik niet normaal.
Dat gaat inderdaad wat ver, maar hoop wel dat de tijd gewoon op tijd rijdt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De geweldsfantasieen in dit topic? Nee, die vind ik niet normaal.
Ach voor een begrafenis kun je eigenlijk nooit te laat zijn. Je kunt ervan uitgaan dat ie de volgende dag daar ook nog wel ligt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb eens een begrafenis gemist door deze ongein.
Dat kan je beter aan heatwave vragenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zouden we überhaupt respect hebben voor deze extreemlinkse actiegroep?
Onze sublieme fietsinfrastructuur is het gevolg van enorme bakken met belastingcenten die door automobilisten en hardwerkende belastingbetalende burgers opgehoest zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het idee van XR is dat burgerlijke ongehoorzaamheid effectief is. En daar hebben ze in principe ook gelijk in als je kijkt naar de geschiedenis.
Onze hele fietsinfrastructuur behoort bijvoorbeeld tot de beste van de wereld. Dat begon ook met een gezamelijke actie van burgerlijke ongehoorzaamheid.
[ afbeelding ]
Maar de manier waarop XR dat dezer dagen doet is mijn inziens ineffectief en helpt het doel niet.
En ik zit al uit te kijken naar een vliegende brigade van Jetten die dit probleem "van burgers die iets vinden' gaat oplossen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ja, dat XR genereert alleen maar negatieve emoties. Meer zit er niet in het vat.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
“Het doet pijn!!!!”quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Worden ze nu eindelijk eens gearresteerd en verantwoordelijk gehouden voor alle schade?
Aangezien 'zionist' (lees: iemand die streeft naar het behoud van Israël als Joodse staat) een compliment is, zal dat weinig uitmaken. Dit soort mensen moeten zo snel mogelijk gederadicaliseerd worden, zoveel is duidelijk. Vijf jaar gevangenisstraf plus een ideologische heropvoeding zou goed doen.quote:
Waarom zouden we respect hebben voor een extreemrechtse actiegroep?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zouden we überhaupt respect hebben voor deze extreemlinkse actiegroep?
Die sla je toch het hele station door.quote:
Echt, 10 agenten om zo'n werkschuwe stink hippies van het spoor te halen..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |