Genoeg, mensen zijn niet zo rationeel als ze iets zien wat ze graag willen hebben, ik maak best wat realistisch AI maar deze vond ik best goed gemaakt:quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:40 schreef Farenji het volgende:
Een gast die wat action figures in een bak met verf doopt en een beetje roert, en dat zou dan zomaar moeten veranderen in een of andere holographic scene met vlammend lightsaber en rook? Welke mongool trapt hier dan in?
Shut up and take my money.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:40 schreef Farenji het volgende:
Een gast die wat action figures in een bak met verf doopt en een beetje roert, en dat zou dan zomaar moeten veranderen in een of andere holographic scene met vlammend lightsaber en rook? Welke mongool trapt hier dan in?
Inmiddels zou het toch wel algemeen bekend moeten zijn dat je bij advertenties op insta per definitie belazerd wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Genoeg, mensen zijn niet zo rationeel als ze iets zien wat ze graag willen hebben, ik maak best wat realistisch AI maar deze vond ik best goed gemaakt:
https://www.instagram.com/p/DYeyPjmyCG5/?hl=en
Mensen worden zelfs nog steeds belazerd op Marktplaats, laat staan als ze filmpjes zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:00 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inmiddels zou het toch wel algemeen bekend moeten zijn dat je bij advertenties op insta per definitie belazerd wordt.
Thanks 1tje besteldquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:34 schreef raptorix het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCZVVETFJUNJgfHhcwPhPxHw
Ziet er prachtig uit nietwaar?
Echter deze producten zijn AI, scam opgezet vanuit waarschijnljk Vietnam en ik denk de komende tijd dat we dit heel veel zien.
Hoe trap ik er niet in?
Eigenlijk geld zelfde als voor bestaande webshops, controlleer of de site pas kort bestaat via archive.org koop bij voorkeur in Nederland, en controlleer het KVK nummer.
Daarnaast tip: Gebruik Claude.AI, ChatGTP en of Gemini of de site betrouwbaar is, die zijn daar best goed in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |