Waarom wachten ze wel op mij dan? Ongetwijfeld zou ik er dan ook niet op zitten te wachten, maar dat doe ik nu ook niet. Toch verwachten ze het van me.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het punt is dat je dan als vrouw zou denken en daar helemaal niet op aan het wachten was
Ik heb oprecht geen idee? Mss ben je wel mega knap?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom wachten ze wel op mij dan? Ongetwijfeld zou ik er dan ook niet op zitten te wachten, maar dat doe ik nu ook niet. Toch verwachten ze het van me.
Dat lijkt me niet, want anders zou ik niet in dit lichaam vast zijn gezet. Ze willen dat ik initiatief toon, een fatsoenlijk gesprekje aanknoop en bij voorkeur nog iemand weet te veroveren van haar partner. Bloedirritant kan ik je wel zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee? Mss ben je wel mega knap?
Nou kan je droom verpesten.. Ik kan niet met mn kont schudden. Heb je een gen voor nodig dat ik iig niet heb!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker een persoonlijk voordeel. Als ik een vrouw was geweest dan had ik een beetje met mijn kont kunnen schudden en kunnen verwachten dat anderen een goed gesprekje met mij aanknopen. Nu is dat andersom, maar ze gaan het lekker toch niet krijgen.
Was jij ook niet behoorlijk groot?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou kan je droom verpesten.. Ik kan niet met mn kont schudden. Heb je een gen voor nodig dat ik iig niet heb!
Oogcontact maken en een beetje lief lachen werkt vaak ook wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou kan je droom verpesten.. Ik kan niet met mn kont schudden. Heb je een gen voor nodig dat ik iig niet heb!
Ow daar gaat mijn theorie dat lange mensen houterig zijn en dat de kleintjes goed kunnen dansenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee ben 1.60Jammer want qua persoonlijkheid zou ik liever 170/175 zijn
Nee dit kleintje is flink houterig helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow daar gaat mijn theorie dat lange mensen houterig zijn en dat de kleintjes goed kunnen dansen
Vrouwen kunnen niet meekomen in het schaken op topniveau, dat suggereert toch dat mannen op het hoogste niveau intelligenter of getalenteerder zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:46 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit vroeg ik me zomaar af. Ik zit nu (alweer!![]()
) aan de wijn. Dan komen dit soort vragen bij mij naar boven.
Niet elke man, maar wel de meeste mannen vinden het afschuwelijk om als een vrouw behandelt dan wel beschouwd te worden.
Nee, de meeste mannen pronken liever met hun zgn. hogere intelligentie, of hun sterke fysiek.
En toch zijn de meeste mannen door vrouwen ingehaald.
Vrouwen hebben bewezen dat ze voor de man niet onder hoeven te doen.
Ze kunnen vechten, misdaden plegen, moorden, verkrachten, martelen enz.
Maar vrouwen kunnen ook heel goed treinen, auto's, vliegtuigen besturen. Vrouwen kunnen zelfs naar de maan of in de ruimte onderzoek doen.
Kortom, vrouwen hebben nu toch wel bewezen minstens zo goed te kunnen functioneren als de gemiddelde man.
Waarom klagen mannen dan zoveel over vrouwen?
Voor zover ik het kan zien, is het enige gebied waar vrouwen geen poot aan de grond krijgen, is bij de religie.
Er is nog steeds geen vrouwelijke paus. Raar toch? Vooral omdat juist in het christendom vrouwen de keus hebben om in het klooster te gaan. En dus als ongetrouwde vrouw toch een zinvol leven te leiden.
Hoe zinvol is het leven van een ongetrouwde man? En dan heb ik het niet over die snelle jongens zoals James Bond.
Hoe dat bij de joden en de moslims zit, weet ik dus niet, maar dat vind ik dus nu even niet zo belangrijk.
Is het de penis? Dat botloze lichaamsdeel dat toch heel vaak het gedrag van een man schijnt te bepalen?
Wat is er zo leuk aan een man zijn?
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Ik stel het zelf ook vaak te lang uit tot het eigenlijk al te laat is. Mijn instelling is dat ik anderen niet tot last wil zijn en dat er mensen zijn die hulp harder nodig hebben dan ik. Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen zo denken, zowel mannen als vrouwen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is dat laatste niet per se een mannending, maar een karakterding. Ik ken namelijk heel veel mannen en vrouwen die naar een arts gaan oneindig lang uitstellen. En inderdaad is dat meestal niet heel handig.
Typisch zo'n argument om maar vooral aan te tonen dat schaken een echte graadmeter zou moeten zijn om de intelligentie van een persoon te meten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet meekomen in het schaken op topniveau, dat suggereert toch dat mannen op het hoogste niveau intelligenter of getalenteerder zijn.
Kijk bijvoorbeeld naar Yifan Hou, de beste vrouwelijke schaker. Ze is zoveel sterker dan de rest van de vrouwen dat ze perse tegen mannen wilde spelen omdat het tegen vrouwen geen uitdaging meer was. Uiteindelijk kreeg ze haar zin maar ze werd vervolgens door vrijwel iedereen ingemaakt, zelfs door middelmatige mannelijke schakers die niet tot de absolute top behoren.
denken dat schaken en intelligentie samenhangen broquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet meekomen in het schaken op topniveau, dat suggereert toch dat mannen op het hoogste niveau intelligenter of getalenteerder zijn.
Kijk bijvoorbeeld naar Yifan Hou, de beste vrouwelijke schaker. Ze is zoveel sterker dan de rest van de vrouwen dat ze perse tegen mannen wilde spelen omdat het tegen vrouwen geen uitdaging meer was. Uiteindelijk kreeg ze haar zin maar ze werd vervolgens door vrijwel iedereen ingemaakt, zelfs door middelmatige mannelijke schakers die niet tot de absolute top behoren.
Ja, schaken meet inderdaad goed hoe sterk je bent in logisch denken, patroonherkenning, geheugen en vooruitplannen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Typisch zo'n argument om maar vooral aan te tonen dat schaken een echte graadmeter zou moeten zijn om de intelligentie van een persoon te meten.
Hoe intelligent moet je eigenlijk zijn om als een goede schaker bekend te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |