abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 18:57:47 #26
136 V.
Like tears in rain...
pi_220887068
Heb ik eindelijk de surveyor cores bemachtigd, blijk ik de rusted shut medical kits die ik in mijn stash had wachten met een grote opruimactie verkocht te hebben.

Drie maal raden of ik die makkelijk weer kan vinden :')

(Ja ik weet waar ze HOREN te liggen).

Inmiddels level 67, 54 BPs.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220887093
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:37 schreef V. het volgende:
Ik moet alleen nog 4 surveyor cores voor de medical bench, maar ik heb nu al drie keer een surveyor gemold zonder cores.

Volgens mij een mega bug.
Ik had er laatst een waar er 4 uit kwamen en vandaag een waar er maar 1 uit kwam. Die dingen trek ik ook regelmatig uit couriers. Heb er al een stuk of 10 verkocht inmiddels denk ik.

Ik moet alleen nog bombardier cells voor de workbenches. En nog 1 fucking necklace voor die Avian onzin }:|
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:11:09 #28
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220887161
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik had er laatst een waar er 4 uit kwamen en vandaag een waar er maar 1 uit kwam. Die dingen trek ik ook regelmatig uit couriers. Heb er al een stuk of 10 verkocht inmiddels denk ik.

Ik moet alleen nog bombardier cells voor de workbenches. En nog 1 fucking necklace voor die Avian onzin }:|
Is die niet afgelopen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220887178
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Is die niet afgelopen?
Vandaag laatste dag :X
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:16:21 #30
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220887181
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Vandaag laatste dag :X
Hopelijk vind je m nog!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220887189
Ik weet 1 spawn die redelijk gegarandeerd is (breach room in Departure Building op Spaceport).
Heb al 10 pogingen gedaan daar als eerste te komen, welgeteld 1 keer gelukt. Ik spawn iedere keer in fucking Narnia.
A mind with a heart of it's own
  maandag 25 mei 2026 @ 19:42:16 #32
136 V.
Like tears in rain...
pi_220887382
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet 1 spawn die redelijk gegarandeerd is (breach room in Departure Building op Spaceport).
Heb al 10 pogingen gedaan daar als eerste te komen, welgeteld 1 keer gelukt. Ik spawn iedere keer in fucking Narnia.
Die coral necklace? Vaak in de Grandioso Apartments.
En ook in die etalage-achtige ruimte meteen naast de metro-ingang net ten zuiden van de Town Hall. In die punt.

[ Bericht 7% gewijzigd door V. op 25-05-2026 19:56:46 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220887774
Gevonden *O*

Dwz, iemand anders had hem gevonden in Grandioso Apartments. Geruild tegen een blueprint die ik al had en hij nog niet :)
A mind with a heart of it's own
pi_220887974
Die trial van weapon cases openen is ook wel behoorlijk kut trouwens.
Vandaag 3 runs op Dam gedaan met een zooi adrenaline shots bij me. Rondjes gedaan van 8-9 potentiele spawnpunten voor die dingen. Ben niet verder gekomen dan 2, waarvan 1 in een locked room :{
A mind with a heart of it's own
  maandag 25 mei 2026 @ 22:38:26 #35
136 V.
Like tears in rain...
pi_220888620
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Die trial van weapon cases openen is ook wel behoorlijk kut trouwens.
Vandaag 3 runs op Dam gedaan met een zooi adrenaline shots bij me. Rondjes gedaan van 8-9 potentiele spawnpunten voor die dingen. Ben niet verder gekomen dan 2, waarvan 1 in een locked room :{
Echt, Buried City for all your needs.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:41:52 #36
136 V.
Like tears in rain...
pi_220888645
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:34 schreef DrMarten het volgende:
Gevonden *O*

Dwz, iemand anders had hem gevonden in Grandioso Apartments.
Zei ik toch ;)
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220888779
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef V. het volgende:

[..]
Echt, Buried City for all your needs.
Behalve de 4 bij het station ken ik daar de spawnpoints niet goed. En de 2 rondes buried die ik heb gedaan vond ik er welgeteld 1 bij het station.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:44:09 #38
136 V.
Like tears in rain...
pi_220889426
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Behalve de 4 bij het station ken ik daar de spawnpoints niet goed. En de 2 rondes buried die ik heb gedaan vond ik er welgeteld 1 bij het station.
4 bij het station? Ik ken daar maar 2.
Maar verder:
* gebouw tegenover de Plaza Arbusto pharmacy
* breachable room onder parkeergarage (3 plekken waar hij kan verschijnen
* Dak van hospital
* dak van library bove trappenhuis
* 2 (4?) bij station (breachable room ofop dak)
* gebouw aan westkant van Marano Park tegenover research
* kamertje halverwege zipline tussen Marano Park en Grandioso
* gebouw bij de raider hatch tussen Grandioso en Plaza Rosa (die kamer die je bereikt door van het ene naar het andere raam te springen (2 plekken)
* bovenste verdieping van de Pizzeria
* Santa Maria Houses (2 plekken)
* gebouw ten oosten van SMH
* Red Tower.

Dat zijn degene die ik uit mijn hoofd weet. En natuurlijk de key rooms.

En al die plekken zijn in iets meer dan 10 minuten te bezoeken, 5 stims max.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 26-05-2026 08:26:36 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:27:36 #39
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220889827
Ik zit een paar dagen in Londen, dus gok dat mijn trials gaan zakken...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220889986
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:44 schreef V. het volgende:

[..]
4 bij het station? Ik ken daar maar 2.
Maar verder:
* gebouw tegenover de Plaza Arbusto pharmacy
* breachable room onder parkeergarage (3 plekken waar hij kan verschijnen
* Dak van hospital
* dak van library bove trappenhuis
* 2 (4?) bij station (breachable room ofop dak)
* gebouw aan westkant van Marano Park tegenover research
* kamertje halverwege zipline tussen Marano Park en Grandioso
* gebouw bij de raider hatch tussen Grandioso en Plaza Rosa (die kamer die je bereikt door van het ene naar het andere raam te springen (2 plekken)
* bovenste verdieping van de Pizzeria
* Santa Maria Houses (2 plekken)
* gebouw ten oosten van SMH
* Red Tower.

Dat zijn degene die ik uit mijn hoofd weet. En natuurlijk de key rooms.

En al die plekken zijn in iets meer dan 10 minuten te bezoeken, 5 stims max.
Heel iets ten noorden van het station staat een muurtje met was bosjes er omheen, daar kan ie achter het muurtje spawnen en vlakbij het station in een bus spawnt er regelmatig een.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:58:07 #41
136 V.
Like tears in rain...
pi_220890273
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef Troel het volgende:
Ik zit een paar dagen in Londen, dus gok dat mijn trials gaan zakken...
Veel plezier!
Of is het business?
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:07:21 #42
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220891041
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:58 schreef V. het volgende:

[..]
Veel plezier!
Of is het business?
Plezier!

Uitje na examens met mijn jongste. Eens kijken hoe dat met rolstoel gaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:50:05 #43
136 V.
Like tears in rain...
pi_220893300
Damn, wat een sukkel -O-
Had ik eindelijk mijn rusted medical kits weer op orde, had ik intussen weer 3 antiseptic verkocht om ruimte te maken |:(

Gelukkig waren die makkelijker te vinden, maar wat een oelewapper...
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 18:01:02 #44
136 V.
Like tears in rain...
pi_220966862
Voor het eerst in een week AR weer opgestart, was een midweekje weg.

Meest bizarre run ooit op Stella Montis gehad.

Had al een tijd geen blueprints meer gevonden dien ik nog niet had.

Tot vandaag. In één run: de defib BP, de showstopper BP, nóg een MK III augment bp (de 7e, ik wist niet dat er zoveel waren), een jolt mine bp, NOG twee defib bps, NOG een MK III augment bp, een aphelion bp.

In EEN run dus, he?

[ Bericht 43% gewijzigd door V. op 05-06-2026 18:26:11 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:14:51 #45
136 V.
Like tears in rain...
pi_220972732
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:01 schreef V. het volgende:nóg een MK III augment bp (de 7e, ik wist niet dat er zoveel waren)
En inmiddels nummer 8 :@
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')