Ik had er laatst een waar er 4 uit kwamen en vandaag een waar er maar 1 uit kwam. Die dingen trek ik ook regelmatig uit couriers. Heb er al een stuk of 10 verkocht inmiddels denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:37 schreef V. het volgende:
Ik moet alleen nog 4 surveyor cores voor de medical bench, maar ik heb nu al drie keer een surveyor gemold zonder cores.
Volgens mij een mega bug.
Is die niet afgelopen?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had er laatst een waar er 4 uit kwamen en vandaag een waar er maar 1 uit kwam. Die dingen trek ik ook regelmatig uit couriers. Heb er al een stuk of 10 verkocht inmiddels denk ik.
Ik moet alleen nog bombardier cells voor de workbenches. En nog 1 fucking necklace voor die Avian onzin
Die coral necklace? Vaak in de Grandioso Apartments.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet 1 spawn die redelijk gegarandeerd is (breach room in Departure Building op Spaceport).
Heb al 10 pogingen gedaan daar als eerste te komen, welgeteld 1 keer gelukt. Ik spawn iedere keer in fucking Narnia.
Echt, Buried City for all your needs.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Die trial van weapon cases openen is ook wel behoorlijk kut trouwens.
Vandaag 3 runs op Dam gedaan met een zooi adrenaline shots bij me. Rondjes gedaan van 8-9 potentiele spawnpunten voor die dingen. Ben niet verder gekomen dan 2, waarvan 1 in een locked room
Zei ik tochquote:Op maandag 25 mei 2026 20:34 schreef DrMarten het volgende:
Gevonden![]()
Dwz, iemand anders had hem gevonden in Grandioso Apartments.
Behalve de 4 bij het station ken ik daar de spawnpoints niet goed. En de 2 rondes buried die ik heb gedaan vond ik er welgeteld 1 bij het station.quote:
4 bij het station? Ik ken daar maar 2.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve de 4 bij het station ken ik daar de spawnpoints niet goed. En de 2 rondes buried die ik heb gedaan vond ik er welgeteld 1 bij het station.
Heel iets ten noorden van het station staat een muurtje met was bosjes er omheen, daar kan ie achter het muurtje spawnen en vlakbij het station in een bus spawnt er regelmatig een.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:44 schreef V. het volgende:
[..]
4 bij het station? Ik ken daar maar 2.
Maar verder:
* gebouw tegenover de Plaza Arbusto pharmacy
* breachable room onder parkeergarage (3 plekken waar hij kan verschijnen
* Dak van hospital
* dak van library bove trappenhuis
* 2 (4?) bij station (breachable room ofop dak)
* gebouw aan westkant van Marano Park tegenover research
* kamertje halverwege zipline tussen Marano Park en Grandioso
* gebouw bij de raider hatch tussen Grandioso en Plaza Rosa (die kamer die je bereikt door van het ene naar het andere raam te springen (2 plekken)
* bovenste verdieping van de Pizzeria
* Santa Maria Houses (2 plekken)
* gebouw ten oosten van SMH
* Red Tower.
Dat zijn degene die ik uit mijn hoofd weet. En natuurlijk de key rooms.
En al die plekken zijn in iets meer dan 10 minuten te bezoeken, 5 stims max.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef Troel het volgende:
Ik zit een paar dagen in Londen, dus gok dat mijn trials gaan zakken...
Plezier!quote:
En inmiddels nummer 8quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:01 schreef V. het volgende:nóg een MK III augment bp (de 7e, ik wist niet dat er zoveel waren)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |