abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221231998
Zoek hulp
pi_221232067
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hem
Denk je echt dat dit in het belang van je kinderen is? Als er sprake is van een gameverslaving en jij overweegt ze volledig bij hun vader te laten wonen zodat je zelf verder kunt, krijg ik niet de indruk dat hun belang voorop staat. Eerlijk gezegd klinkt het alsof ze op dit moment bij geen van jullie de stabiele plek krijgen die ze verdienen.
pi_221232791
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hem
En wat heeft hem gemaakt dat hij eerst niets met de kinderen wou, hij weg ging en nu toch wel 100% voor de kinderen zou willen zorgen? Dat is opzich wel gek. Ben jij altijd een goede vrouw voor hem geweest? Wat vind je van het moederschap?
Vakman pur sang
pi_221233294
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Punt is dat ik nu na elk flits bezoek van hem de kinderen aan het stabiel krijgen ben. Verder sta ik er dan weer alleen voor. Ik ben zelf langzamerhand ook uitgeput aan het raken. Ik weet dat het geen oplossing is, maar dit trek ik ook nog geen jaren. De kinderen overigens ook niet. Dus ik vraag ervaring met zon situatie
De oplossing is dan 50/50 (zodat er geen flitsbezoeken meer zijn) of 100/0 (zodat er geen flitsbezoeken meer zijn). Je kinderen voor 100% achterlaten bij een ouder waarvan je weet dat hij ze verwaarloost is krankzinnig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221233328
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 15:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De oplossing is dan 50/50 (zodat er geen flitsbezoeken meer zijn) of 100/0 (zodat er geen flitsbezoeken meer zijn). Je kinderen voor 100% achterlaten bij een ouder waarvan je weet dat hij ze verwaarloost is krankzinnig.
Het lijkt me dan ook niet waar
pi_221233436
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En wat heeft hem gemaakt dat hij eerst niets met de kinderen wou, hij weg ging en nu toch wel 100% voor de kinderen zou willen zorgen? Dat is opzich wel gek. Ben jij altijd een goede vrouw voor hem geweest? Wat vind je van het moederschap?
Hij heeft heel lang elke keer voor zichzelf gekozen. Had veel contacten met andere online. Daaruit is een relatie ontstaan die hij langere tijd heeft verzwegen voor mij ondanks vragen er naar. Hij wil niet zorgen voor de kinderen maar meer vanuit plichtsbesef. Nee ik ben geen leuke vrouw voor hem geweest, maar dat vind ik niet gek als je van je partner geen aandacht krijgt en andere vrouwen wel. Ik vondt het moederschap leuk. Nu niet meer. Ik heb op dit moment geen seconde rust.
pi_221233534
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hij heeft heel lang elke keer voor zichzelf gekozen. Had veel contacten met andere online. Daaruit is een relatie ontstaan die hij langere tijd heeft verzwegen voor mij ondanks vragen er naar. Hij wil niet zorgen voor de kinderen maar meer vanuit plichtsbesef. Nee ik ben geen leuke vrouw voor hem geweest, maar dat vind ik niet gek als je van je partner geen aandacht krijgt en andere vrouwen wel. Ik vondt het moederschap leuk. Nu niet meer. Ik heb op dit moment geen seconde rust.
En daar wil jij je kinderen achter laten?
pi_221233563
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:29 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
En daar wil jij je kinderen achter laten?
Nee. Maar hij wil de kinderen mee nemen terwijl de oudste 2 dat niet eens lijken te willen. En er wordt door iedereen die ik hier nu over spreek gezegd ja het is toch de vader, dus er moet contact zijn. Ze kijken niet eens naar de geschiedenis lijkt het. En daar ben ik wel klaar mee dat ik elke keer alles mag oplossen en hij alleen de leuke dingen doet. Zwemles gaat hij echt niet doen namelijk maar naar school brengen oid ook niet. Wel met ze naar de speeltuin en dat vindt ik krom
  zaterdag 4 juli 2026 @ 16:36:42 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221233587
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:34 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Nee. Maar hij wil de kinderen mee nemen terwijl de oudste 2 dat niet eens lijken te willen. En er wordt door iedereen die ik hier nu over spreek gezegd ja het is toch de vader, dus er moet contact zijn. Ze kijken niet eens naar de geschiedenis lijkt het. En daar ben ik wel klaar mee dat ik elke keer alles mag oplossen en hij alleen de leuke dingen doet. Zwemles gaat hij echt niet doen namelijk maar naar school brengen oid ook niet. Wel met ze naar de speeltuin en dat vindt ik krom
Wie zijn ‘ze’?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 16:36:46 #85
441859 crew  Lenny77
pi_221233588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:17 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Iemand tips of ervaring met omgang regelen met een vader die er eerder nooit aanwezig was? Ik heb nu het gevoel dat dat nog altijd een strijd gaat blijven en ik neig er dus naar om de kinderen 100% bij hem te gaan laten of zelf weer een leven te kunnen gaan opbouwen.
Jezus Christus.... Hoe krijg je die gedachte zélfs in je hoofd :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221233669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Is het iemand uit een andere cultuur ofzo?
Vakman pur sang
pi_221233673
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is het iemand uit een andere cultuur ofzo?
Ander land idd. Cultuur weet ik niet verder
pi_221233676
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Is het iemand uit de Afrikaanse landen of caribien?
Vakman pur sang
pi_221233688
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is het iemand uit de Afrikaanse landen of caribien?
Nee
  zaterdag 4 juli 2026 @ 16:52:43 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221233694
Om te kunnen scheiden moet je toch om tafel met elkaar.

Is er een koopwoning? Heb je je eigen inkomen?
pi_221233697
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Om te kunnen scheiden moet je toch om tafel met elkaar.

Is er een koopwoning? Heb je je eigen inkomen?
Ja koopwoning. Nu geen inkomen. Hij wel
  zaterdag 4 juli 2026 @ 16:54:38 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221233706
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
En hoe is dat nu geregeld? Waar leef je van?
pi_221233719
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En hoe is dat nu geregeld? Waar leef je van?
Ik woon in de woning. Ik leef van het geld wat er binnen komt. Alles is immers nog van ons samen
  zaterdag 4 juli 2026 @ 16:58:36 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221233728
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik woon in de woning. Ik leef van het geld wat er binnen komt. Alles is immers nog van ons samen
Geld wat er binnenkomt… Zijn inkomen? Jullie hebben een gezamenlijke rekening?
pi_221233737
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geld wat er binnenkomt… Zijn inkomen? Jullie hebben een gezamenlijke rekening?
Ja we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen
  zaterdag 4 juli 2026 @ 17:01:17 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221233758
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Misschien helpt het om hier wat duidelijkheid in te verschaffen, ik snap niet hoe je niet kunt weten of iemand een andere cultuur heeft.
Daarbij brengt "ander land" in combinatie met welk land ook mogelijk verschillende risico's met zich mee, als iemand uit Duitsland, Denemarken of België komt zullen de risico's op kindontvoering heel anders liggen dan wanneer iemand uit India of Madagaskar komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 juli 2026 @ 17:01:47 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221233769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ja we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen
Nou, hij kan gewoon zorgen dat zijn inkomen op een eigen rekening binnenkomt. Dat heeft verder niks te maken met hoe jullie getrouwd zijn. En dan heb jij acuut een probleem.

Ik merk nog weinig besef bij je.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 17:04:09 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221233782
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hoe zit het met de overwaarde? Is dat substantieel en voldoende om zelf iets anders te kopen, of is het beperkt en heb je mogelijkheden (schenking/lening ouders) hem uit te kopen?
Sta je ingeschreven als woningzoekende voor een sociale huurwoning?

Waar verblijft hij nu?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221233784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 17:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien helpt het om hier wat duidelijkheid in te verschaffen, ik snap niet hoe je niet kunt weten of iemand een andere cultuur heeft.
Daarbij brengt "ander land" in combinatie met welk land ook mogelijk verschillende risico's met zich mee, als iemand uit Duitsland, Denemarken of België komt zullen de risico's op kindontvoering heel anders liggen dan wanneer iemand uit India of Madagaskar komt.
Scandinavië. De kinderen krijgen geen toestemming om mee te gaan op vakantie naar buitenland
pi_221233795
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 17:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, hij kan gewoon zorgen dat zijn inkomen op een eigen rekening binnenkomt. Dat heeft verder niks te maken met hoe jullie getrouwd zijn. En dan heb jij acuut een probleem.

Ik merk nog weinig besef bij je.
Het geld komt op de gezamenlijke rekening binnen.
Ik kan op dit moment heel weinig anders volgens mij. De opvang heeft een wachtlijst van 9 maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')