Deze keer de ruil van woningen die nogal verschilden qua onderhoud. Vrouw met inwonende zoon, zij heeft bij de bevalling een zware hersenbloeding gekregen en is afhankelijk van hulp- en middelen. Een eengezinswoning die zó enorm vervuild was dat ik als inwonende zoon me kapot zou schamen!

Ze woonden daar al 25 jaar samen en alles was kapot of smerig. De muizen-rattenkeutels lagen achter de bank. Hadden een plaag daar gehad en dan haal je de bank niet even weg van de muur om schoon te maken? Werkelijk álles was te vies om naar te kijken. Zo zielig voor die moeder die zelf niets meer kon, zélfs praten lukte amper. En dan laat je je moeder zó wonen? Voor Roos de grootste klus tot nu toe, Daan had het iets gemakkelijker met een klein huisje. En zoonlief eiste de grootste slaapkamer op omdat hij daar met zijn vriendin zou gaan verblijven. Zelfs John Williams stond er versteld van dat die zoon dat deed. Als je voor je moeder wilt zorgen doe dat dan ook maar dit leek enkel op profiteren! Woest ben ik!